Jos hän olisi kaupan neuvonnassa töissä?
Mitä kysyisit ikäväsi kohteelta?
43
453
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla olis joka päivä jokin tuote hukassa ja tarvitsisien neuvoja sijainnista. Ehkä tuotetietojakin, jos kyseessä olis vaikka verkkokauppa.com.
- Anonyymi
Et, voiko se soittaa mun puhelimeen :-D
- Anonyymi
Joo saa tulla yrittää iskemään, jos ei ole ylipainoinen, humalassa, muissa aineissa eikä yli 35-vuotias.
- Anonyymi
Anna puh.numeros;)
- Anonyymi
Toi just. Tai kysyisi tuotetta jota ei olisi mut sit pitäis googlettaa yhdessä, mistä muualta hilavitkutin Afg löytyisi...
- Anonyymi
Insade trading- tell me baby?
- Anonyymi
Palstasedän kiinnostus siirtyi taas kaupan kassoihin 😂
- Anonyymi
Tai Esson baarin myyjiin.
- Anonyymi
Missä ihanista ihanin emojimielikuvituskirsi? 👩🍒🥰🥰🥰🥰❤️🍆💦💦💦
- Anonyymi
Mitä maksaa banaanit kilon?Eipä sitten muuta,moi.
- Anonyymi
1,99 e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1,99 e
Oooo...niinkin halpoja...
- Anonyymi
Coopin banaanit on 0,99 eur per kilo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oooo...niinkin halpoja...
halpa kuin sä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Coopin banaanit on 0,99 eur per kilo.
Stockalta käyn ostamassa cooppeja. Sehän on nykyisin äässin herkku. Kyl ne mulle kelpaa hyvä laatuhintasuhde. Ei se hinta mut se laatu sitä paitsi huonot voi joskus maksaa. Cooppailen sitruunaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stockalta käyn ostamassa cooppeja. Sehän on nykyisin äässin herkku. Kyl ne mulle kelpaa hyvä laatuhintasuhde. Ei se hinta mut se laatu sitä paitsi huonot voi joskus maksaa. Cooppailen sitruunaa.
Sulla ei oo varaa sosiaalipummi
- Anonyymi
Suoraan sanottuna älä kysy, rikot vain itsesi, varmista ensin että on sinkku.
- Anonyymi
Mitenköhän se tehdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän se tehdään?
"Hei, mulla olis 1 todella suora kysymys sulle. Oletko sinkku?"
Jos vastaus on mitään mikä vaikutta siltä ettei ole sinkku, niin siihen ei ole kuin vastata tyyliin "No eipä siin mitään, lopetan häiritsemästä nyt." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän se tehdään?
Jos kuulet että kassa huutaa, täällä on vapaa kassa, niin on sinkku.
- Anonyymi
Edellisen kerran kun kävin neuvontatiskillä, pyysin rahat takaisin tomaattitahnaputkilosta, koska minulta oli vahingossa otettu kahden putkilon hinta.
Että varmaan jotain tuollaista. - Anonyymi
Mikä on nopein tie sydämeesi?
- Anonyymi
Alapalkin välilehti 👩🍒❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo eufemismi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sieltä löytyy?
- Anonyymi
No siis hänhän tavallaan on.
- Anonyymi
Parempi pysyä ihan hänen osaamis alallaan.
- Anonyymi
että onko näkynyt mun sydäntä missään? tai mahdollisia varkaita ;) <3
- Anonyymi
Sivuhuomautus: Miks mä en ole kaupan neuvonnassa töissä?
- Anonyymi
En usko että 60v mies olisi töissä kaupan neuvonnassa!
- Anonyymi
Onko jo 60 täyttänyt? Vielä murrosiässä.
- Anonyymi
Taas näitä typeriä kysymyksiä. Kuka oikein suoltaa näitä toinen toistaan typerämpiä kysymyksiä?
- Anonyymi
Kysyisin kaupan komealta neuvojamieheltä, mistä saa kondomeja ja että voisiko tulla demonstroimaan mulle miten käytetään 😇
- Anonyymi
Tähän joutuisin toteamaan etten pysty kaupan kondomeilla demonstroimaan, sillä ne ovat hieman liian pieniä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän joutuisin toteamaan etten pysty kaupan kondomeilla demonstroimaan, sillä ne ovat hieman liian pieniä ;)
No herra on sitten hyvä ja opastaa sinne mistä niitä isompia saa ja demonstroi tietenkin niillä. Missä? Sen paikan saat valita 😉
- Anonyymi
Mä oon ollut kaupassa töissä eikä mitenkään hävetä sehän oli kivaa. Ollut isovanhempien K-kaupassa myös jotain vikaa? Hyvä et jotain tekee kyllä työtä tekevää pitää kunnioittaa. Ei se tee ihmisestä mitenkään huonompaa. Samanlaisia paskahousuja kaikki ykskään ei toistaan parempi. Joskus siivoillut jopa kuntoliikuntaa mistä maksetaan. Tyhmää arvostella jotain joka jotain työtä tekee. On niitä hienompiakin töitä saanut tehdä mut nyt ei tarvii enää. "Joka itsensä ylentää alennetaan"😄
- Anonyymi
Käyt sä usein täällä, muistatko mua 😂😘
- Anonyymi
Tää on, kuin mun suusta 🤣
- Anonyymi
Veisin kädestä pitäen mukanani ja näyttäisin että ei ole Flow kahvia ja kysyisin että missä se on, sitä olen etsinyt ja ja varsinkin sua kaunokainen, siitähän olisikin helppo heittää ilmoille vaikkapa kahvi kutsu 😂🤔😉💕
- Anonyymi
Jaa mä en ole koskaan ymmärtäny edes miksi kaupassa on neuvonta piste sen vie jotenkin ymmärrän että ostarilla on kun ei kaikki ymmärrä niitä opasteita joita ostareilla on
- Anonyymi
Kysy sitten neuvonnassa, miksi siellä on neuvonta.
- Anonyymi
Jaksaisin ehkä jonottaa hetken, mutta sitten lähtisin omille asioille, vuoronumero saattaisi ehkä jäädä taskuun muistuttamaan siitä että julkisia roskiksia on liian harvassa.
- Anonyymi
Onkohan täällä ottomaattia? Ei näkyny sisään tullessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832234
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1711965Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451914- 1281620
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641479Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891460Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711053
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni751033