On vähän erikoista että kaikilla muilla puolueilla vaihtuu osa ahdokkaista mutta demareilla on aina samat naamat ehdolla. Joku on vain jonkin kauden poissa ja sitten on taas tyrkyllä ja hyvä veli touhu jatkuu kun äänestäjät äänestävät aina niitä samoja joitten ajatusmaailma on jossain menneessä eikä edes omien tovereiden kesken vallitse sopu vaan aina on porukassa selkäänpuukottajia.
Uudet ehdokkaat
17
288
Vastaukset
- Anonyymi
Demarit jyrää. Pois alta risut ja männynkävyt.
- Anonyymi
Ihmiset on ymmärtäneet että hyväveli verkosto on huono asia ja siksi demareihin ei ole tulijoita. Vielä kun äänestäjätkin ymmärtäisivät mikä on homman nimi ja tekisivät omat ratkaisunsa.
- Anonyymi
Meinaatko että ne demareissa lymyää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että ne demareissa lymyää
Missäs muualla?
- Anonyymi
Kun hyvät veljet nimiä katsoo niin taitaa olla muut puolueet edustettuina
- Anonyymi
Kun samat hölmöt äänestävät samoja hölmöjä vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Ihan sama, vaikka äänestäisi uusia sinne, niin mikään ei muutu niin kauan kuin vanhat jyyrät on mukana. Puoluekuri.
- Anonyymi
Näin on, demareitten äänestäjät eivät ole niitä teräväälyisimpiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, demareitten äänestäjät eivät ole niitä teräväälyisimpiä.
Parane pian💋
- Anonyymi
Keyä niistä on vanhat jyyrät
- Anonyymi
Vihreät on kusessa uusien ehdokkaiden takia tulevaisuudessa ja ei voi muuta kuin nauraa näille😂
- Anonyymi
Demareilla on aina ehdokkaana samat naamat ja jos uusia onnistuu pääsemään vaaleissa läpi niin eipä niillä jatkossa ole mitään sanomista ryhmässä ja aika nopeasti ne saadaan ryhmäkurilla ruotuun ellei sitten ole jonkun entisen ryhmäläisen kätyri.
- Anonyymi
Imatralla on hyvä asua ja olla jos olet keskiluokkainen Demari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imatralla on hyvä asua ja olla jos olet keskiluokkainen Demari.
Tulee aika jytky jos tehtaitten väki intoutuu äänestämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee aika jytky jos tehtaitten väki intoutuu äänestämään.
Ile Hoitaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ile Hoitaa
Seuraavalla kaudella on joku muu puheenjohtajana kuin Ile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavalla kaudella on joku muu puheenjohtajana kuin Ile.
Ile on niin kauan kuin vaan haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351