Vappu alkaa jo olla ovella? Millaisia tapahtumia ja menovinkkejä Juuassa on vapun juhlinnan kunniaksi?
Vappu juuassa
23
613
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tosiaan ole mitään vapun juhlintaa luvassa?
- Anonyymi
On ja tulen sinun luoksesi.
Otetaan alkoholia, tupakoidaan, pelataan korttia, grillataan, tapellaan ja harrastetaan aikuisteen leikkejä.
Vain sinä ja minä- Anonyymi
isäsi poika olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isäsi poika olet
Minulla ei ole isää mutta äiti on
Olen toinen ihme Jeesuksen jälkeen.
Olen saanut alkuni pyhästä hengestä - Anonyymi00019
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole isää mutta äiti on
Olen toinen ihme Jeesuksen jälkeen.
Olen saanut alkuni pyhästä hengestäKertomastasi päätellen olet saanut alkusi naapurin isännän kivespusseista kun paukutti takaapäin äitiäsi ikkunaa vasten.
- Anonyymi
juon vappuna kiljua kuten nytkin taitaa ollakin kaapissa rusinoita joita voi laittaa kiljuun
- Anonyymi
Serpentinit voi kääriä kikulin ja kivesten ympärille
- Anonyymi
Ennen sitä olen taas saanut aivopierun
- Anonyymi
Tuntuu hassulta kun ampuu paukkuserpentiiniä kullin nokasta
- Anonyymi
Se on kyllä tarkoitettu ihan muuhun ammuntaan.
- Anonyymi
Vappuna on eläimellistä panoa jos oikeeseen paikkaan eksyy.
- Anonyymi
Vapun jälkeisenä aamuna aina ropisee rusinat pönttöön väkivaltaisen vesiripulin mukana
- Anonyymi
Poikien kaa saunotaan kuin aina ennenkin
- Anonyymi
Kepulaiset istui paskakärrissä ihan selvimpäin ja keskellä päivää. Hölmöillä on hullut huvit!
- Anonyymi
Serpentiiniää kiedoin kikuleissonun juureen ja tatti tojottti pystyssä aivan koko vappu illan. Penisrengas.
- Anonyymi00016
Kävin tänä vappuna puksauttamassa naapurin emännän siskoa.
- Anonyymi00022
niinhän se oli viimekin vuonna, paitsi ettei naapurin emännällä ole edelleenkään siskoa vaan narttukoira
- Anonyymi00017
Paikallisessa salongissa sheivautin vehkeen karvoituksen.
- Anonyymi00023
leikkautitko molemmat karvat yhdellä kertaa
- Anonyymi00020
juon pari litraa kiljua pohjaksi, sen jälkeen kaikki menee omalla painollaan ei tarvitse huolehtia
- Anonyymi00024
Ihan jurrissa olin. Jarru pohjassa, pelti kii ja perseet olalla.
- Anonyymi00025
Oikein elegantti ja kaunis vapun vietto on minulla. Vetäsen tahraisen lakanan Juuan junapuistoon. Skoolaan kuohuvat vappu simat ja hieron ja nuolen yläkerran irmelin vappu munkkeja.
- Anonyymi00027
Kylillä möllisteltiin vanhoja romuja ja koetettiin kuulla LilleriLalleria. Lettujakin kerkisivät paistaa neljälle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253150Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122289Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.732179Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051941Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥421439Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161355Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151106