Olit minun ensirakkauteni..? Vaikka päädyinkin sitten muiden kanssa olemaan niin rakkaus sinua kohtaan ei poistunut M mies. Olen tehnyt virheitä elämässäni ja joskus mietin että millaista olisi elämäni ollut jos olisin sinun kanssasi rohjennut olla.. 🥲
Tiesitkö että
18
472
Vastaukset
- Anonyymi
Niin paljon olet mielessäni M nainen ja oon varma että me kohdataan tässä vielä. 😚🔥❤️
Halaillaan ja suudellaan 😋😘
M- Anonyymi
🔮 vaikka hän tuskin viihtyisi tällaisella palstalla..
- Anonyymi
❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🔮 vaikka hän tuskin viihtyisi tällaisella palstalla..
Ei sitä ikinä tiedä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️🤗
Sinulle ❤️, samoin ajattelen.
M mieheltä
- Anonyymi
Kyllä se niin on, että ensirakkaus ei suloisuudellaan unohdu koskaan.
- Anonyymi
Vohoi mitä skeidaa en kerro miksi
- Anonyymi
Ota yhteyttä niin muistellaan menneitä. Olis kiva nähdä.
- Anonyymi
kyllä mä hänen kanssa toivoisin ,että nähtäs kesällä… olisi todella kiva höpötellä kaikesta, tutustua paremmin… ilman paineita yhtään mistään sen suuremmasta. ajella koko yö , käydä yö uinnilla, safkaamassa, mitä vaan keksitään. hän on kun mies versio musta ja siksi koen että hän olisi kiva pitää elämässä. lyö juttujensa kanssa yli ja pahasti välillä mutta ymmärrys on ikuinen. vaikka rakkaus ei roihahtaisi niin voitaisiin silti olla ystäviä. :3🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä mä hänen kanssa toivoisin ,että nähtäs kesällä… olisi todella kiva höpötellä kaikesta, tutustua paremmin… ilman paineita yhtään mistään sen suuremmasta. ajella koko yö , käydä yö uinnilla, safkaamassa, mitä vaan keksitään. hän on kun mies versio musta ja siksi koen että hän olisi kiva pitää elämässä. lyö juttujensa kanssa yli ja pahasti välillä mutta ymmärrys on ikuinen. vaikka rakkaus ei roihahtaisi niin voitaisiin silti olla ystäviä. :3🥰🥰
Toden totta 🤔
Mukava, kun tänne ei tarvitse itse kirjoittaa. Miettii vain asiat mielessään ja simsalabim, ne on täällä tekstinä. Tosin äidinkieli ja sisältö hiukan ontuu, mutta muuten 👍🫵🫶 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toden totta 🤔
Mukava, kun tänne ei tarvitse itse kirjoittaa. Miettii vain asiat mielessään ja simsalabim, ne on täällä tekstinä. Tosin äidinkieli ja sisältö hiukan ontuu, mutta muuten 👍🫵🫶Toden totta, tosiaankin 😳
Just mietin samaa ja simsalabim 🪄
siinä sen kirjoittikin jo joku muu pienillä eroavaisuuksilla miten itse olisin kirjoittanut 🤐 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toden totta, tosiaankin 😳
Just mietin samaa ja simsalabim 🪄
siinä sen kirjoittikin jo joku muu pienillä eroavaisuuksilla miten itse olisin kirjoittanut 🤐en tajia
- Anonyymi
Hö höhhöh, olisit pitänyt kiinni siitä joka ensin sai. Hö höh höh.
- Anonyymi
Kummia juttuja… 🤔
- Anonyymi
Haluatko briljeerata ja pilkkoa tämän aloittajaäijän yksinpuhelun jotenkin? Tee toki niin
- Anonyymi
Ei multa vaikka M mies ensirakkaus olikin. Olen tehnyt mielestäni hyviä valintoja elämässäni.
- Anonyymi
Onko meillä jo toimiva yhteys? Jos ei , niin ihan pienillä viesteillä toisillemme päästäisiin alkuun. Tykkäisin todellakin pitää kanssasi yhteyttä, ilahtuisin viestistäsi.
M mieheltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223