Tiesitkö että

Anonyymi-ap

Olit minun ensirakkauteni..? Vaikka päädyinkin sitten muiden kanssa olemaan niin rakkaus sinua kohtaan ei poistunut M mies. Olen tehnyt virheitä elämässäni ja joskus mietin että millaista olisi elämäni ollut jos olisin sinun kanssasi rohjennut olla.. 🥲

18

472

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin paljon olet mielessäni M nainen ja oon varma että me kohdataan tässä vielä. 😚🔥❤️
      Halaillaan ja suudellaan 😋😘
      M

• Anonyymi

🔮 vaikka hän tuskin viihtyisi tällaisella palstalla..

• Anonyymi

❤️🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🔮 vaikka hän tuskin viihtyisi tällaisella palstalla..

Ei sitä ikinä tiedä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️🤗

Sinulle ❤️, samoin ajattelen.
        M mieheltä

• Anonyymi

Kyllä se niin on, että ensirakkaus ei suloisuudellaan unohdu koskaan.

• Anonyymi

Vohoi mitä skeidaa en kerro miksi

• Anonyymi

Ota yhteyttä niin muistellaan menneitä. Olis kiva nähdä.

• Anonyymi

kyllä mä hänen kanssa toivoisin ,että nähtäs kesällä… olisi todella kiva höpötellä kaikesta, tutustua paremmin… ilman paineita yhtään mistään sen suuremmasta. ajella koko yö , käydä yö uinnilla, safkaamassa, mitä vaan keksitään. hän on kun mies versio musta ja siksi koen että hän olisi kiva pitää elämässä. lyö juttujensa kanssa yli ja pahasti välillä mutta ymmärrys on ikuinen. vaikka rakkaus ei roihahtaisi niin voitaisiin silti olla ystäviä. :3🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä mä hänen kanssa toivoisin ,että nähtäs kesällä… olisi todella kiva höpötellä kaikesta, tutustua paremmin… ilman paineita yhtään mistään sen suuremmasta. ajella koko yö , käydä yö uinnilla, safkaamassa, mitä vaan keksitään. hän on kun mies versio musta ja siksi koen että hän olisi kiva pitää elämässä. lyö juttujensa kanssa yli ja pahasti välillä mutta ymmärrys on ikuinen. vaikka rakkaus ei roihahtaisi niin voitaisiin silti olla ystäviä. :3🥰🥰

Toden totta 🤔
        Mukava, kun tänne ei tarvitse itse kirjoittaa. Miettii vain asiat mielessään ja simsalabim, ne on täällä tekstinä. Tosin äidinkieli ja sisältö hiukan ontuu, mutta muuten 👍🫵🫶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toden totta 🤔
        Mukava, kun tänne ei tarvitse itse kirjoittaa. Miettii vain asiat mielessään ja simsalabim, ne on täällä tekstinä. Tosin äidinkieli ja sisältö hiukan ontuu, mutta muuten 👍🫵🫶

Toden totta, tosiaankin 😳
        Just mietin samaa ja simsalabim 🪄
        siinä sen kirjoittikin jo joku muu pienillä eroavaisuuksilla miten itse olisin kirjoittanut 🤐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toden totta, tosiaankin 😳
        Just mietin samaa ja simsalabim 🪄
        siinä sen kirjoittikin jo joku muu pienillä eroavaisuuksilla miten itse olisin kirjoittanut 🤐

en tajia

• Anonyymi

Hö höhhöh, olisit pitänyt kiinni siitä joka ensin sai. Hö höh höh.

• Anonyymi

Kummia juttuja… 🤔

• Anonyymi

Haluatko briljeerata ja pilkkoa tämän aloittajaäijän yksinpuhelun jotenkin? Tee toki niin

• Anonyymi

Ei multa vaikka M mies ensirakkaus olikin. Olen tehnyt mielestäni hyviä valintoja elämässäni.

• Anonyymi

Onko meillä jo toimiva yhteys? Jos ei , niin ihan pienillä viesteillä toisillemme päästäisiin alkuun. Tykkäisin todellakin pitää kanssasi yhteyttä, ilahtuisin viestistäsi.

M mieheltä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe