Omaiseni siirrosta päivystyksestä jatkohoitoon ei ilmoitettu minulle, ensisijaiselle yhteyshenkilölle. Kyseessä oli kuitenkin akuutisti sairastunut vanhus, joka ei olisi itse pystynyt ilmoittamaan siitä kenellekään.
Kuulin myöhemmin että tämä on kovin yleistä, jää ilmoittamatta. Onko niin ettei sitä enää nykyaikana vaaditakaan, ei kuulu heidän tehtäviin?
Onko yleistä päivystyksen toiminta?
8
273
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sinun tietojasi tai kenenkään muun läheisen yhteystietoja ei ole potilaan perustiedoissa on hankala kenellekkään ilmoittaa. Tapauksen taustoja en tiedä tarkemmin mutta kysymyksessä voi olla tämänlainen tapahtumaketju?
Voi olla myös vanhentuneet yhteystiedot ja yritetty soittaa. Tämäkin selviää kyllä sitten potilaspapereista jos jotakuta on yritetty tavoitella. - Anonyymi
Kyllä on ollut minun ja veljeni yhteystiedot, tapauksesta on toki jonkun aikaa mutta mietin olisiko ollut paikallaan antaa tästä palautetta. Kuulin nimittäin muitakin tapauksia olleen.
- Anonyymi
paras palaute kanava on nykyaikana Iltalehti
- Anonyymi
Onko potilaalta tietojen luovutus lupa teille? Meillä ainakin ongelma oli se että oltiin yhteystiedoissa muttei ollut ''rastia'' että potilas suostuu antamaan terveystietoja hoitajien kautta kyseisille henkilöille ja näin ollen tietoa ei tullut/ilmoitusta mistään.
- Anonyymi
Mietin itse että eiköhän se ole omaisten tehtävä selvittää mitä hoidossa olijalle kuuluu, ja annetaan terveydenhuollon henkilökunnalle työrauha.
- Anonyymi
Syynä on edellisen hallituksen väkisin vääntämä SOTE
- Anonyymi
Kyllä paras palautekanava on juuri tämä Suomi24, tätä seuraa niin kunnan, aluehallinnon kuin poliisikin edustajat, joten asianne on jo hoidossa.
- Anonyymi
Soitto tulee tuntemattomasta numerosta, ethän ole laittanut estoa, että näitä puheluita et voi vastaanottaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897