Loppuelämäksi asustelee mun kanssa.
Haluaisin sut mun elämään
22
565
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin myös hänen kanssaan.
- Anonyymi
nii olisi kyllä mukavaa. toki en edes tiedä missä asuu.
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Muutetaanko sinne maisemareitille?
- Anonyymi
Onko siitä kauan, kun on ollut elämässäsi?
- Anonyymi
On siitä jo kauan
- Anonyymi
Minä tulen
Saan upean sormuksen.
Auton ja olen vain mummona sinulle👩🦳❤️- Anonyymi
Menehän sinä katkera mies siitä maalittamasta jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän sinä katkera mies siitä maalittamasta jo.
Olen 40v mummo👩🦳
Miksi haukut minua. Em mie maha sille mittää et oon harmaa tukkane jo😭❤️❤️rakastan sua mies. Tiedät sen. Mennään yhteen ei haittaa että olet vanhempi. Minä jaksan ratsastaa ja saan sen nousuun🪄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 40v mummo👩🦳
Miksi haukut minua. Em mie maha sille mittää et oon harmaa tukkane jo😭❤️❤️rakastan sua mies. Tiedät sen. Mennään yhteen ei haittaa että olet vanhempi. Minä jaksan ratsastaa ja saan sen nousuun🪄Voi vittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 40v mummo👩🦳
Miksi haukut minua. Em mie maha sille mittää et oon harmaa tukkane jo😭❤️❤️rakastan sua mies. Tiedät sen. Mennään yhteen ei haittaa että olet vanhempi. Minä jaksan ratsastaa ja saan sen nousuun🪄Mennään vaan, en minäkään saa valita kun epätasaisesti harmaata pukkaa mut ei ole koskaan haitannut. Jos jollain pistää silmään, maalaan pääni neonvihreäksi. Nuo ikäjutut ovat höpinää. Ihminen on juuri siinä hetkessä siinä kunnossa kun on, menneisyydellä ei väliä, tulevaisuudesta emme tiedä, joten come on🤔
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 40v mummo👩🦳
Miksi haukut minua. Em mie maha sille mittää et oon harmaa tukkane jo😭❤️❤️rakastan sua mies. Tiedät sen. Mennään yhteen ei haittaa että olet vanhempi. Minä jaksan ratsastaa ja saan sen nousuun🪄Olit mun kilpailija, nyt huomaan.
Täytyy nyt tyytyä kohtaloonsa.
Arpa on heitetty 😔
👩🏻🦳
- Anonyymi
Niin mäki sun kaa❤️
- Anonyymi
Hänen viereen kun sais nukahtaa. Oikeesti varmaan itkisin siin. Onnesta kyl
- Anonyymi
🩷🩵
- Anonyymi
Kyllä me vielä nukutaan. Pääset mun iaojen pehmeiden munkkien viereen. Yöllä alat taas leikkiä niillä😆🫦
- Anonyymi
Mäki haluun sun elämää asustelee.
- Anonyymi
Mäkin haluun jonkun elämään 😆
- Anonyymi
Noh.. ehkä me jompi kumpi saadaan tänne mahtumaan😙tiukkaa voi tehdä
- Anonyymi
En usko että jaksaisit jos kyse on pelkästä halusta saada
- Anonyymi
Jos. Huom! JOS.
Jossittelua ei pidä harrastaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289