Muuta tekemään kuin ikävöimään.
En pysty enää
7
260
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävä juttu.
- Anonyymi
Ei näitä pysty kuin lukemaan
- Anonyymi
rakas kaivattuni 😔 valitettavasti on sua ikävä 😥 oon menettänyt elämänilon lopullisesti, elämäni pyörii vain ikävöinnin ympärillä 💔 anteeksi että olen olemassa, en enää jaksa tätä loputonta ikävää 🫣 oot magisen upea nainen, sinä 💖 sankaritar ✨ olit kaikki mitä elämässäni on 💝🥀🎗
- Anonyymi
Voi että.. tää on niin ankeaa.. 😖 en itsekään oikein jaksa.. ei osaa oikein mitään lohduttavaa sanoa.. 🤯 kuka olet? 😥
- Anonyymi
Yhä täällä olen. Sinun ❤️.
Mn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhä täällä olen. Sinun ❤️.
MnKetä kaipaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Ethän vain kerro...muuten minun haave sinusta murtuu, se haave että sulla oli kuin olikin tunteita minuun mutta et osannut niitä kertoa..pelkoa jostain lopullisesta vapauden menetyksestä tms. Tätähän se ois vaikka yhdessä oltais...hyvin mutkatonta❤️🩹
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216