Torstain Häsari:
Rattijuopumus, lukuisia ylinopeuksia, ajokieltoja, ehdottomuutta siitä että näin ei saa menetellä, salailua, katteettomia anteeksipyyntöjä jne.
Jos joku aikoo Anttia vielä tulevissa vaaleissa äänestää, niin kannattaa ihan oikeasti tutkituttaa päänsä.
Antti Ahonen, teiden musta ritari
20
331
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä aion äänestää häntä. Ei ollut ensin mielessä mutta kun kuulin tästä vahingosta mikä oli käynyt niin vaihdoin häneen. Ei kyseiset luettelemasi seikat vaikuta ihmisen kykyyn tehdä viisaita päätöksiä. Ja meillä ei ole varaa jättää pois yhtäkään viisasta miestä päätöksenteosta.
- Anonyymi
Äänestät tätä tai jotain muuta aina kannattaa pää tutkituttaa , mitä parannusta voi tulla ? Rattijuoppo niin aina rattijuoppo .
- Anonyymi
Pääni on tutkittu ja monenlaista vikaa kyllä löytyi. Hoidettu sähköllä ja vaikka millä mutta eipä nämä koskaan parane.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääni on tutkittu ja monenlaista vikaa kyllä löytyi. Hoidettu sähköllä ja vaikka millä mutta eipä nämä koskaan parane.
Suomalaiset on niin hyviä kuskeja ja rallikansaa niin kyllä tuota promillerajaa saisi nostaa ihan reilustikin. 1,5 voisi olla ainakin. Tai sitten voisi olla ajokoe kännissä saisi valita itse promillet missä menee kokeeseen ja jos läpi niin ajokorttiin vaan sallittu henk koht promilleraja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset on niin hyviä kuskeja ja rallikansaa niin kyllä tuota promillerajaa saisi nostaa ihan reilustikin. 1,5 voisi olla ainakin. Tai sitten voisi olla ajokoe kännissä saisi valita itse promillet missä menee kokeeseen ja jos läpi niin ajokorttiin vaan sallittu henk koht promilleraja.
Varmaan jo persu-ministeriössä valmistelussa.
- Anonyymi
Juu, eikä saa ajaa kuin alkolukollisella autolla.
- Anonyymi
Toivottavasti tulisi pian nämä itseajavat autot niin ei tarvitsisi olla selvinpäin.
- Anonyymi
Kyllä se Tesla tuossa itse ajelee, bussipysäkkien, levennysten, ryhmittymiskaistojen kohdalla vaan kiemurtelee, kun olisi kännissä.
Hyvin tuo autopilot tiellä pitää kuitenkin kännissäkin ollessa. Torkutkin voi samalla ottaa- Anonyymi
Ahosella mainostetut bussit ajavat myös "itsekseen", mutta takapenkillä nukkuminen kyllä loppuu päätepysäkille, ei nääs ilmaisia matkoja.
- Anonyymi
Umpihulluhan tuo Ahonen on. Kai olette edes joskus katsoneet sen sekopäisiä puheenvuoroja nettivaltuustoista.
- Anonyymi
Kaupunkiuutisten juttu vuodelta 2019. Siinä on se ongelman ydin.
Hymyilevällä valtuutetulla on tuhat rautaa tulessa ja vaaka, joka huutaa armoa.
https://www.hameenlinnankaupunkiuutiset.fi/paikalliset/4866527
Kenellekään ei ole hyvästä haalia liikaa hommia ja vastuita itselleen. Jos liikaa on edustushommia ja tehtäviä joka suuntaan, niin **tuiksi se menee väkisinkin. Ei kukaan ole sellainen supersankari ja ihmemi..... siis ihmehenkilö, että kykenisi kaikkeen.
Vastaavia muita, jotka ovat haalineet liikaa vastuita ja hommia itselleen.... ainakin Lulu ja Iisakki tulee mieleen.- Anonyymi
Onko tämä henkilö sama kuin saman niminen "vapaussodan perinneliiton" paikallisessa hallituksessa ollut.
Vaalimassa yli 100 vuotta sitten olleen demokratian ajan alun köyhien ja rikkaiden välisen sodan perinnettä, jota rikkaiden puolelta johti Mannerheim.
Sekä saamaan hengenvetoon vaalimassa Mannerheim-ristin ritarien muistoa Humppilan ritarigalleriassa. - Anonyymi
Miksi pitää erikseen vaalia porvarin perinteitä, sillä tämäkin yksittäinen kansan tragedia on vain osa porvarin "mennyttä, nykyistä sekä tulevaa" politiikkaa, jota porvari vaalii pelkällä olemassa olollaan, joukkoistettua väkivaltaa kansannousua vastaan.
- Anonyymi
Ahosella on ralli kujalla.
- Anonyymi
Ylinopeuksia voitas nostaa, Antti on niin kova ajaja, F1-tasoa.
- Anonyymi
Se juo 5 litraa maitoa päivässä, sanoo Kaupunkiuutiset, no hulluhan sen täytyy olla.
- Anonyymi
Minä juon maitoa 0 litraa vuodessa. Ei ihme, että se on lihava kuin porsas.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä juon maitoa 0 litraa vuodessa. Ei ihme, että se on lihava kuin porsas.
.Maito ja alko sekoittaa pahasti pään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maito ja alko sekoittaa pahasti pään.
Valkovenäläinen on minunkin herkkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maito ja alko sekoittaa pahasti pään.
https://www.arla.fi/reseptit/valkovenalainen/
Jaa jäämurska tai -palat 4 lasiin. Kaada vodka, likööri ja maito laseihin. Tarjoile välittömästi. Voit halutessasi tarjoilla juomat pilleillä varustettuina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718