En äänestä ketään.

Anonyymi-ap

Ei ole yhtään sopivaa ehdokasta. Maksoin viime vuonnakin yli 4500 euroa kunnallisveroa ja mitä sillä sai? Kouluttamaton sakki ajanut tytäryhtiöt konkurssin partaalle, niin semmoisiako sitä pitäisi äänestää? Ei kiitos.

10

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinähän kiukuttelet. Luovutat mielipiteesi pois.

• Anonyymi

Vahva protesti.

• Anonyymi

Tuokin on joku idioottion keksimä fraasi, että jos ei äänestä, niin ei saa sitten kritisoida. Minähän olen sitä mieltä mitä MINÄ haluan. Itkettääkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin on joku idioottion keksimä fraasi, että jos ei äänestä, niin ei saa sitten kritisoida. Minähän olen sitä mieltä mitä MINÄ haluan. Itkettääkö?

joo se on sitä holhous ja diktaattoritaipumusta jollai suunnalla

• Anonyymi

Et sinä mitään veroja maksanu, työnantaja vain pidätti ne sun suuresta palkasta, siis työnajata ne maksoi!

• Anonyymi

Sullehan varmaan sopis Perussuomalainen ehdokas. Hehän vastustavat tätä rahanlappuuta.

Kokpomus haapavedellä ei ole sinulle vaihtoehto

• Anonyymi

Kunnan päätöksiä ei sais sotkia politiikkaan,puolueet vaan jarruna ja sotkee asiat,henkilövaalit jos ois niin äänestäisin

• Anonyymi

niin - vois olla parempi vaihtoehto kuin tämä uusi sotkuäänestys

• Anonyymi

Arvonlisävero nousi syksyllä 2024 25,5% esim.sähkössä ja muissa tuotteissa.Miksi äänestää - eipä entisetkään äänestykset vaikuttaneet.Suomessa saa vaikka syödä itsensä hengiltä kunhan kaupan kassa kilisee joka päivä.

• Anonyymi

En myöskääm Jos Suomessa voisi äänestämällä vaikuttaa, niin se kiellettäisiin. Miten kävi Naton kanssa, kansalta ei kysytty koska se olisi voinut olla kielteinen. Siksi tässä perslävessä on turha äänestää. Pitäkää tunkkinne, kun tilanteet yhtään paranevat lähden maasta, katsottu kohde ja ollut kaveroihin yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1440
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1342
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1122
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1098
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      805
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe