jatkaa tätä täällä? Minä en kuulu tänne. Voin jatkaa matkaani. Laitat vain etunimen tokavikan kirjaimen. Etkä kuule minusta. En viihdy hullujen kanssa. Olisin muuten varmaan töissä psykalla.
Miltä nyt tuntuu mies, vieläkö haluat
10
317
Vastaukset
- Anonyymi
Aika loukkaavaa psykiatristen palveluiden käyttäjiä ja tarjoajia kohtaan.
- Anonyymi
Minä olen näiden palveluiden suurkuluttaja, enkä loukkaantunut.
- Anonyymi
Etkö aloittajaäijä todella keksinyt mitään muuta millä lähteä liikkeelle taas taivastelemaan omaa tekstiäsi? Lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö aloittajaäijä todella keksinyt mitään muuta millä lähteä liikkeelle taas taivastelemaan omaa tekstiäsi? Lol
Ps älä itke verta ns webbana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen näiden palveluiden suurkuluttaja, enkä loukkaantunut.
Sinun pitäisi todellakin käydä jossain konsultaatiossa aloittajaäijä, mutta sinun kerrontasi mukaan koko psykiatria on narsisteja täynnä jotka lyö leima ikävästi ihmisiin. On ollut varmaan vaikea hyväksyä persoonallisuushäiriö diagnoosia, joten siksi myös sinä ko ryhmän edustajana etsit sitä tun narsismias kaikista muista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps älä itke verta ns webbana
Vieläkö verkkopelle tuntuu, että tämä naisena esiintyvän äijän aivan hirrrvittävän loukkaavien aloitusten haaliminen vie voittoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö verkkopelle tuntuu, että tämä naisena esiintyvän äijän aivan hirrrvittävän loukkaavien aloitusten haaliminen vie voittoon?
Tällä mähmäisellå touhulla ei ole ainakaan virantoimituksen kanssa mitään tekemistä, vaan tämä tulaustyöltä haisevaa maalitusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä mähmäisellå touhulla ei ole ainakaan virantoimituksen kanssa mitään tekemistä, vaan tämä tulaustyöltä haisevaa maalitusta
Aina joku höynä lähtee.
- Anonyymi
En jatka täällä.
- Anonyymi
Kiitos🙏💖
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832344
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722070Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442023Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia731705- 1281700
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971550Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771271Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni811183Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321154- 711113