Aito Suomalainen Grilli

Anonyymi-ap

Olisiko mahdollista saada Aidon Suomalaisen Grillin tuotteita Neulamäkeen myyntiin, K-Market Neulamuikku olisi varmaan hyvä yhteistyökumppani?

22

414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jess, tässäpä olisi vuosituhannen yritysdiili, moni-alakauppias ja taxi-grilli-politiikko mullistivat lähiö-elämän.

• Anonyymi

Kunhan ei uhkaa tappaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan ei uhkaa tappaa.

https://yle.fi/a/74-20154422 tätä tarkoitti,että kunhan tämä ehdokas ei uhkailee enää muita .

• Anonyymi

Kunnianloukkaus on luonnollista henkilöä kohtaan kohdistuva rikos, jossa rikoksentekijä esittää toisen henkilön kunniaa loukkaavia, yleensä paikkaansapitämättömiä väitteitä.

• Anonyymi

No eikös tää ehdokas uhannut tappaa baarin omistajan,ihan uutisissa on ja videokin. Se ei ole silloin kunnianloukkaus kertoa siitä,kun se on julkista?

• Anonyymi

• Anonyymi

Missähän "tuotteessa" nämä banniuhkailijat surffailee, mistä täällä saa puhua? Aina joku keksii vinkumista, kirjoittipa mitä tahansa! Nyt kauppiaat ja muut herkkänahkaiset, tuntosarvet sisälle!

• Anonyymi

Nämä kaksi yrittäjää varmasti saisivat paljon näyttävää tapahtumaa aikaan??? Kummallakin luovuudessa rajat on taivaan korkeella, ei mitään rajaa.

• Anonyymi

Tavataan huomenna torikojulla, siellä voit kertoa kaikki huolesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavataan huomenna torikojulla, siellä voit kertoa kaikki huolesi.

Mitä huolia sulla on?

• Anonyymi

Palveluihin voisi kuulua neulamuikussa myös huoli-ilmoitukset?

• Anonyymi

Nämä on sellaisia elämäntaiteilijoita että heitä ei koske yhteiskunnan säännöt

• Anonyymi

Just näin, tekevät mitä pää tuottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin, tekevät mitä pää tuottaa.

Eli tekevät juuri päinvastoin kuin te, tehän teette ainoastaan sitä mitä teidän omat suolenne tuottaa.

• Anonyymi

Kaikki ihmiset kannustaa näitä kahta yrittäjää yhdistämään kykynsä.

• Anonyymi

Kannatetaan, tulee huippu tapahtumia, molemmat yltää ihan mahdottomiin tapahtumiin.

• Anonyymi

Grillille vt:eeks kauppias lauantaiksi, olisi ainutlaatuista kontenttia.

• Anonyymi

Mahtaisitko sinä itse joutaa kiireavuksi 2 tai 4 tunniksi, saisit käyttöösi uuden turvavisiirin ja hyvät rahat?

• Anonyymi

Kyllä, palavellaan ja ollaan kuulolla, terrrrvettulloooo

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe