Onko kokemuksia hautauspalvelu Vehasesta? Saako arkut ja muut järjestelyt kuten perunkirjoitukset ja testamentin hoidettua vai pitääkö käyttää jonkun isomman firman palveluita tälläisten asioiden hoitamiseen.
Lakitoimisto Vehanen
20
613
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä hoituu hommat siellä, mutta perunkirjoitus täytynee tehdä Turussa Käsityöläiskadun toimistossa.
- Anonyymi
Missä Naantalissa Vehanen? Tietääkseni vai Pieteet on täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Naantalissa Vehanen? Tietääkseni vai Pieteet on täällä.
Pieteet on nykyään Vehanen.
- Anonyymi
Harvalla on yhdistelmä hoitaa vainaja arkkuun ja laatia perukirja vainajan varoista ja veloista perintövero samalla minimoiden.
Kun Vehanen on moniosaaja, voisi hyvin lisätä vielä toimialaan tatuoinnit ja lumen pudotus katolta. Niille on markkinarako Naantalissa. - Anonyymi
Vehanen on luotettava yhteistyökumppani joiden kanssa asiat sujuvat mallikkaasti. Kaikki surutyö hoituu heidän kauttaan.
- Anonyymi
Nyt kyllä valehtelet sillä Vehanen ei hoida hautajaisia eikä muistotilaisuutta vaan ne pitää hoitaa itse.
- Anonyymi
Itse palvelua joutuu käyttämään nykyään melkein joka paikassa. Kaupassakin ollaan maksajina ottamassa vastaan maksu kaupan puolesta. Itse palvelu pesula on myös. Miksei sitten hautauskin !
- Anonyymi
Vehanen on hautaustoimisto eikä mikää pesula tai kaupan kassa.
- Anonyymi
Hautausjärjestelyt /testamentin suunnittelu ja perunkirjoitus perintöverotuksineen ovat ovat täysin erilaisia luonteeltaan ja osaamisen kannalta.
- Anonyymi
Vehaselta hoituu nuo kaikki. Heillä asiantuntevat lakimiehet ja surutyön tekijät.
- Anonyymi
Ilmainen mainos. Ei tule laskua perässä
- Anonyymi
Hautaustoimisto hoitakoon hautaukset ja lakimiehet perunkirjoitukset.
Eivät lakimiehet ole ennenkään laajentuneet hautaustoimeen, mutta hautaustoimistot ovat ilmeisesti yrittäneet laajentua perintöasioihin.
Suutari pysyköön lestissään sanoo kansanviisaus.- Anonyymi
Vehasella onnistuu sekä perunkirjoitukset että hautaukset.
- Anonyymi
Kaikki tarjotut tehtävät onnistuvat paitsi sähköasennukset ja peltikatot
- Anonyymi
Meinaatko että Vehanen korjaa myös autoja?
- Anonyymi
Kyllä onnistuu sekin.
- Anonyymi
Naantalaisella kadulla oli vaikeuksia saada renkaat lietolaisesta rengashotellista.
Löytyykö Hautauspalvelu Vehanen varastotilaa ja renkaan vaihdot keväällä ja syksyllä? Hyvä bisneksen paikka muillekin yrittäjille. - Anonyymi
Kiitokset liikeidean vinkistä
- Anonyymi
Vehanen on ihan ykkösluokkaa hautauspalveluissa.
- Anonyymi
Oletko käyttänyt muita hautaustoimistoja ? Oliko hautaus-, laki- vai joku muu tehtävänanto ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109875- 57734
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69641Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41637