Onko kokemuksia hautauspalvelu Vehasesta? Saako arkut ja muut järjestelyt kuten perunkirjoitukset ja testamentin hoidettua vai pitääkö käyttää jonkun isomman firman palveluita tälläisten asioiden hoitamiseen.
Lakitoimisto Vehanen
21
838
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä hoituu hommat siellä, mutta perunkirjoitus täytynee tehdä Turussa Käsityöläiskadun toimistossa.
- Anonyymi
Missä Naantalissa Vehanen? Tietääkseni vai Pieteet on täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Naantalissa Vehanen? Tietääkseni vai Pieteet on täällä.
Pieteet on nykyään Vehanen.
- Anonyymi
Harvalla on yhdistelmä hoitaa vainaja arkkuun ja laatia perukirja vainajan varoista ja veloista perintövero samalla minimoiden.
Kun Vehanen on moniosaaja, voisi hyvin lisätä vielä toimialaan tatuoinnit ja lumen pudotus katolta. Niille on markkinarako Naantalissa. - Anonyymi
Vehanen on luotettava yhteistyökumppani joiden kanssa asiat sujuvat mallikkaasti. Kaikki surutyö hoituu heidän kauttaan.
- Anonyymi
Nyt kyllä valehtelet sillä Vehanen ei hoida hautajaisia eikä muistotilaisuutta vaan ne pitää hoitaa itse.
- Anonyymi
Itse palvelua joutuu käyttämään nykyään melkein joka paikassa. Kaupassakin ollaan maksajina ottamassa vastaan maksu kaupan puolesta. Itse palvelu pesula on myös. Miksei sitten hautauskin !
- Anonyymi
Vehanen on hautaustoimisto eikä mikää pesula tai kaupan kassa.
- Anonyymi
Hautausjärjestelyt /testamentin suunnittelu ja perunkirjoitus perintöverotuksineen ovat ovat täysin erilaisia luonteeltaan ja osaamisen kannalta.
- Anonyymi
Vehaselta hoituu nuo kaikki. Heillä asiantuntevat lakimiehet ja surutyön tekijät.
- Anonyymi
Ilmainen mainos. Ei tule laskua perässä
- Anonyymi
Hautaustoimisto hoitakoon hautaukset ja lakimiehet perunkirjoitukset.
Eivät lakimiehet ole ennenkään laajentuneet hautaustoimeen, mutta hautaustoimistot ovat ilmeisesti yrittäneet laajentua perintöasioihin.
Suutari pysyköön lestissään sanoo kansanviisaus.- Anonyymi
Vehasella onnistuu sekä perunkirjoitukset että hautaukset.
- Anonyymi
Kaikki tarjotut tehtävät onnistuvat paitsi sähköasennukset ja peltikatot
- Anonyymi
Meinaatko että Vehanen korjaa myös autoja?
- Anonyymi
Kyllä onnistuu sekin.
- Anonyymi
Naantalaisella kadulla oli vaikeuksia saada renkaat lietolaisesta rengashotellista.
Löytyykö Hautauspalvelu Vehanen varastotilaa ja renkaan vaihdot keväällä ja syksyllä? Hyvä bisneksen paikka muillekin yrittäjille. - Anonyymi
Kiitokset liikeidean vinkistä
- Anonyymi
Vehanen on ihan ykkösluokkaa hautauspalveluissa.
- Anonyymi
Oletko käyttänyt muita hautaustoimistoja ? Oliko hautaus-, laki- vai joku muu tehtävänanto ?
- Anonyymi
On hienoa, että riittää luovuutta yrittämisessä. Tulot tulevat pienistä puroista eikä yhdestä joesta. Se on turvallisempaa kuin yksi tuote.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080