..tämä kaikki on kulissia.
Että olen ulosotossa, tosin ihan loppusuoralla jo ja jonkun muun velkojen takia.
Mitähän sanoisit jos tietäisit
20
501
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoisin että tuu mun luo asumaan
- Anonyymi
Aivan oikein köyhille. Tasan ei mee onni
- Anonyymi
Toivottavasti joudut vielä oppimaan, mitä köyhyys ja kurjuus todella tarkoittaa. Sinunlaisiasi onneksi elämä kyllä vielä opettaa. Muista tämä, kun kohtaat oikein v-ttumaisia vastoinkäymisiä, joita sinä tulet väistämättä kohtaamaan.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Siltikin kannattaisi olla rehellinen hänelle, ettei tule hämäräperäisyyden viboja.
- Anonyymi
Mä sanoisin, että kuulostat mun exälle.
Siperia on opettanut, että ne miesten "muiden velat" on aina OMIA velkoja.
Ne peritään sillä perusteella. - Anonyymi
Ei olisi merkitystä minulle.
- Anonyymi
Tsemppiä, hyvin olet hoitanut asiat jos loppusuoralla. Itsellä ei ole lainoja eikä velkoja onneksi. Ajelen vanhalla luotettavalla autolla ja asun vuokralla 🤭keep it simple.
- Anonyymi
Kohta nähdään somali
- Anonyymi
Ilmeisesti hyväsydämisyytesi tuli sinulle kalliiksi.
- Anonyymi
Kun on joutunut ulosottoon, on yleensä varastanut joiltakin, saanut tavaraa, tai palvelun ja jättänyt maksamatta.
Kyseessä on epärehellisyys ja sydämettömyys. Ei jatkoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on joutunut ulosottoon, on yleensä varastanut joiltakin, saanut tavaraa, tai palvelun ja jättänyt maksamatta.
Kyseessä on epärehellisyys ja sydämettömyys. Ei jatkoon.En haluaisi tutustua noin sydämettömään ihmiseen kuin sinä. Siinä mietittävää.
- Anonyymi
Olen ollut samassa tilanteessa.
- Anonyymi
Eiköhän me siitäkin selvittäisi, joten ei haittaisi 🤍🩶
- Anonyymi
Voimia Sulle selviytyä tilanteestasi!
- Anonyymi
Kysyisin paljonko laitetaan, kulta.
- Anonyymi
🩷🩷
- Anonyymi
No, ei se ole maailmanloppu se.
- Anonyymi
Nykypäivänä todella yleistä. Itse sain ulosotot vasta viime syksynä pois.
- Anonyymi
Mihin se muka vaikuttaisi?
Vaikka ois omia velkojas, niin mitä sitten?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224