Sulle ihan liikaa, ja siksi vetäydyit?
Olinko mies
42
407
Vastaukset
- Anonyymi
En kokenut olevani haluttu.
- Anonyymi
Mutta halusin vain sinut. 🥺
- Anonyymi
Mulla on toinen!
- Anonyymi
Eikö kolmatta ole vielä? Minä kun olen ihan luullut, että kyseessä on monesti kolmen dynamiikka kutrn tupu, hupu ja lupu tai pilli, pulla ja monni? Sivusta
- Anonyymi
Liian kuuma nainen hinghhhhh hinghhhhhh
- Anonyymi
Se on kuumien naisten ongelma. Miehet kiertää kaukaa. 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nainen on täyttä dymanttia 🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nainen on täyttä dymanttia 🤤
Nice 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihatkoon kunhan pelkäävät vai mihin palstagubbe nyt viittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihatkoon kunhan pelkäävät vai mihin palstagubbe nyt viittaa?
Siihen, ettei yleensä miehet uskalla lähestyä kaunista/kuumaa naista. Simple as that. 🤯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nice 😎
Tiedän 🧔
- Anonyymi
Eiköhän liian vähän jos enempää ei syntynyt.
- Anonyymi
Muista viisaatella koko päivä jotain lannistavaa naisena esiintyvälle äijälle jota kuvittelet tutuksi hlöksi, katkera sielu
- Anonyymi
Sekin voi toki olla mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista viisaatella koko päivä jotain lannistavaa naisena esiintyvälle äijälle jota kuvittelet tutuksi hlöksi, katkera sielu
Tiedän sinut kyllä Gubbe-setä ja sinähän se aloittelet ja viisastelet jokaiseen kommenttiin, minä olen täällä vain käymässä matkallani vessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin voi toki olla mahdollista.
Sinä vähän myöhästyit tämän tietyksi naiseksi tätä aloittajaa kuvittelevan myötäilyä suhteen. Katkerat ihmiset löytää helposti konsensuksen jopa tuntemattomien suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän sinut kyllä Gubbe-setä ja sinähän se aloittelet ja viisastelet jokaiseen kommenttiin, minä olen täällä vain käymässä matkallani vessaan.
Et sinä gubbe, eli aloittaja voi hoitaa tätä ns dilemmaa niin, että nimittelet muita gubeksi eikä sinun vessareissut kiinnosta sen enempää myöskään. Huomionhakuisimmat lapset raahaa potan keskelle huonetta ja muiden täytyy ihailla toimitusta titta titta minä osaan. Metafora? Todellakin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä gubbe, eli aloittaja voi hoitaa tätä ns dilemmaa niin, että nimittelet muita gubeksi eikä sinun vessareissut kiinnosta sen enempää myöskään. Huomionhakuisimmat lapset raahaa potan keskelle huonetta ja muiden täytyy ihailla toimitusta titta titta minä osaan. Metafora? Todellakin on
Ai sinä olitkin se vääräksiluulija. No se selittää paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinä olitkin se vääräksiluulija. No se selittää paljon.
Jos sinä(kin) pikkuinen yrität ns kaasuvalottaa, niin pistä pikkusen enemmä eforttia peliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä(kin) pikkuinen yrität ns kaasuvalottaa, niin pistä pikkusen enemmä eforttia peliin
Mitenhän suuri ja mahtava siellä kirjoittelee 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisten lapsista ei tällaiseen paikkaan kirjoitella, vaikka taidat olla niin sekaisin ettet edes tuollaista perusasiaa ymmärrä.
Entä jos se lapsi oli juuri oppinut potalle,eikä osannut vielä käydä muualla? Et selvästi ymmärrä myöskään lasten kehityksestä paljonkaan. Jätä toisten lapset rauhaan hullu.
- Anonyymi
Se nainen ei sitäpaitsi tee aloituksia eikä kirjoittele. Hyvää elämää elelee ja on onnellinen. Toivottavasti tekin olette ja pääsette elämässä eteenpäin.
- Anonyymi
Mitä ihmettä täällä taas höpistään? 😅 -aloittaja
- Anonyymi
Ottaako naisena esiintyvä äijä päähän kun sinun kivat pikku leikt sotketaan elämänkoulun suureksi suruksi? Hähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaako naisena esiintyvä äijä päähän kun sinun kivat pikku leikt sotketaan elämänkoulun suureksi suruksi? Hähää
Ottaa, todellakin 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaa, todellakin 😌
Kohta ottaa kuule kunnianloukkaus syyte ja yksityisentiedon levittämisestä myös. Lopeta mulkero. Tämä on viimeinen varoitus.
- Anonyymi
Et ollut liikaa. Enkä vetäytynyt. Sinä lopetit näkemiset ilman selitystä. Olin ihmeissäni, kun välillä tulit juttelemaan. Mietin, että mikä homma.
- Anonyymi
En ole hänen tasoinen, se on totta. Eikä hän minua olisi halunnutkaan.
- Anonyymi
Sanoiko hän niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoiko hän niin?
Ei, mutta sellainen olo minulla on nykyään.
- Anonyymi
Minä tiedän, että olen liikaa hänelle. Varmaan lähes kaikille miehille. En voi sille mitään, millainen olen, mutta ihan tarkoituksella olen näyttänyt hänelle eri puolet itsestäni. Niin, että hän voi tajuta, etten ole sellainen, jonka hän haluaisi elämäänsä. Olen liian villi, arvaamaton, tunteellinen ja herkkä . Ja varmaan paljon sellaista, mitä en itse edes näe.
nainen sivusta - Anonyymi
Liian vaativa suhteessa mitä annat itsestäsi muille kyllä.
- Anonyymi
Sinä et tiedä siitä yhtään mitään etkä ilmeisesti myöskään paljoa elämästä. Sinä et edes tunne minua kuin pintapuolisesti. Mieti keiden lapsesta levittelet asioita tällaiseen paikkaan, mitähän siitä on poliisi mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä siitä yhtään mitään etkä ilmeisesti myöskään paljoa elämästä. Sinä et edes tunne minua kuin pintapuolisesti. Mieti keiden lapsesta levittelet asioita tällaiseen paikkaan, mitähän siitä on poliisi mieltä.
Kyllä minä tiedän varsin hyvin miten itse koen asiat, kiitosta vaan. Varsin yksipuolista on ollut.
- Anonyymi
Ei hän ollut liikaa, vaan täysin sopivasti naista, läheisyydestä tykkäävää ja vaikutti kiva luonteiselta ja hänessä on varmasti ymmärrystä ja elämänkatsomustietoutta.
Enkä mielestäni vetäytynyt, jouduin oudosti lemmenpauloihin ja tuli olo kuin olisin jäänyt yksin ja jollain tapaa reagoin vaihtamalla maisemaa. Olen kuullut että maiseman vaihdos esim. siivotessa tai lounastauko auttaa jäsentämään ajatuksia, ja sen johdosta käyttäytymään järkevämmin. Olen kyllä jälkikäteen etsinyt häntä katseellani väkijoukoista, ohi kulkevista autoista sekä juna-asemilta, mutta vetänyt vesiperän. Olen ajatellut viimeisenä oljenkortena astella paikkaan jossa tapasimme, samaan aikaan ja samaan pöytään, istun ja odotan tunnin verran ja jos onnetar on suosiollinen, hän saapuu syystä tai toisesta paikalle, kohtaamme ja tunnemme ettei aikakaan ole meitä kadottanut.
https://www.youtube.com/watch?v=M-C-IbkuNWs - Anonyymi
Painiottelu jäi käymättä meillä naisen kanssa. m>n
- Anonyymi
Ehtii vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehtii vielä
Ei ehdi.
- Anonyymi
Et ollenkaan itseasiassa
- Anonyymi
Vetäydyin, koska et pitänyt minua tärkeänä.
- Anonyymi
Pidänpä sä et mua?
- Anonyymi
Ilman vastakaikua vetäytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216