Olinko mies

Anonyymi-ap

Sulle ihan liikaa, ja siksi vetäydyit?

42

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kokenut olevani haluttu.

• Anonyymi

Mutta halusin vain sinut. 🥺

• Anonyymi

Mulla on toinen!

• Anonyymi

Eikö kolmatta ole vielä? Minä kun olen ihan luullut, että kyseessä on monesti kolmen dynamiikka kutrn tupu, hupu ja lupu tai pilli, pulla ja monni? Sivusta

• Anonyymi

Liian kuuma nainen hinghhhhh hinghhhhhh

• Anonyymi

Se on kuumien naisten ongelma. Miehet kiertää kaukaa. 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nainen on täyttä dymanttia 🤤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nainen on täyttä dymanttia 🤤

Nice 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihatkoon kunhan pelkäävät vai mihin palstagubbe nyt viittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihatkoon kunhan pelkäävät vai mihin palstagubbe nyt viittaa?

Siihen, ettei yleensä miehet uskalla lähestyä kaunista/kuumaa naista. Simple as that. 🤯

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nice 😎

Tiedän 🧔

• Anonyymi

Eiköhän liian vähän jos enempää ei syntynyt.

• Anonyymi

Muista viisaatella koko päivä jotain lannistavaa naisena esiintyvälle äijälle jota kuvittelet tutuksi hlöksi, katkera sielu

• Anonyymi

Sekin voi toki olla mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista viisaatella koko päivä jotain lannistavaa naisena esiintyvälle äijälle jota kuvittelet tutuksi hlöksi, katkera sielu

Tiedän sinut kyllä Gubbe-setä ja sinähän se aloittelet ja viisastelet jokaiseen kommenttiin, minä olen täällä vain käymässä matkallani vessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin voi toki olla mahdollista.

Sinä vähän myöhästyit tämän tietyksi naiseksi tätä aloittajaa kuvittelevan myötäilyä suhteen. Katkerat ihmiset löytää helposti konsensuksen jopa tuntemattomien suhteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän sinut kyllä Gubbe-setä ja sinähän se aloittelet ja viisastelet jokaiseen kommenttiin, minä olen täällä vain käymässä matkallani vessaan.

Et sinä gubbe, eli aloittaja voi hoitaa tätä ns dilemmaa niin, että nimittelet muita gubeksi eikä sinun vessareissut kiinnosta sen enempää myöskään. Huomionhakuisimmat lapset raahaa potan keskelle huonetta ja muiden täytyy ihailla toimitusta titta titta minä osaan. Metafora? Todellakin on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä gubbe, eli aloittaja voi hoitaa tätä ns dilemmaa niin, että nimittelet muita gubeksi eikä sinun vessareissut kiinnosta sen enempää myöskään. Huomionhakuisimmat lapset raahaa potan keskelle huonetta ja muiden täytyy ihailla toimitusta titta titta minä osaan. Metafora? Todellakin on

Ai sinä olitkin se vääräksiluulija. No se selittää paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinä olitkin se vääräksiluulija. No se selittää paljon.

Jos sinä(kin) pikkuinen yrität ns kaasuvalottaa, niin pistä pikkusen enemmä eforttia peliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä(kin) pikkuinen yrität ns kaasuvalottaa, niin pistä pikkusen enemmä eforttia peliin

Mitenhän suuri ja mahtava siellä kirjoittelee 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisten lapsista ei tällaiseen paikkaan kirjoitella, vaikka taidat olla niin sekaisin ettet edes tuollaista perusasiaa ymmärrä.
        Entä jos se lapsi oli juuri oppinut potalle,eikä osannut vielä käydä muualla? Et selvästi ymmärrä myöskään lasten kehityksestä paljonkaan. Jätä toisten lapset rauhaan hullu.

• Anonyymi

Se nainen ei sitäpaitsi tee aloituksia eikä kirjoittele. Hyvää elämää elelee ja on onnellinen. Toivottavasti tekin olette ja pääsette elämässä eteenpäin.

• Anonyymi

Mitä ihmettä täällä taas höpistään? 😅 -aloittaja

• Anonyymi

Ottaako naisena esiintyvä äijä päähän kun sinun kivat pikku leikt sotketaan elämänkoulun suureksi suruksi? Hähää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaako naisena esiintyvä äijä päähän kun sinun kivat pikku leikt sotketaan elämänkoulun suureksi suruksi? Hähää

Ottaa, todellakin 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaa, todellakin 😌

Kohta ottaa kuule kunnianloukkaus syyte ja yksityisentiedon levittämisestä myös. Lopeta mulkero. Tämä on viimeinen varoitus.

• Anonyymi

Et ollut liikaa. Enkä vetäytynyt. Sinä lopetit näkemiset ilman selitystä. Olin ihmeissäni, kun välillä tulit juttelemaan. Mietin, että mikä homma.

• Anonyymi

En ole hänen tasoinen, se on totta. Eikä hän minua olisi halunnutkaan.

• Anonyymi

Sanoiko hän niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoiko hän niin?

Ei, mutta sellainen olo minulla on nykyään.

• Anonyymi

Minä tiedän, että olen liikaa hänelle. Varmaan lähes kaikille miehille. En voi sille mitään, millainen olen, mutta ihan tarkoituksella olen näyttänyt hänelle eri puolet itsestäni. Niin, että hän voi tajuta, etten ole sellainen, jonka hän haluaisi elämäänsä. Olen liian villi, arvaamaton, tunteellinen ja herkkä . Ja varmaan paljon sellaista, mitä en itse edes näe.

nainen sivusta

• Anonyymi

Liian vaativa suhteessa mitä annat itsestäsi muille kyllä.

• Anonyymi

Sinä et tiedä siitä yhtään mitään etkä ilmeisesti myöskään paljoa elämästä. Sinä et edes tunne minua kuin pintapuolisesti. Mieti keiden lapsesta levittelet asioita tällaiseen paikkaan, mitähän siitä on poliisi mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä siitä yhtään mitään etkä ilmeisesti myöskään paljoa elämästä. Sinä et edes tunne minua kuin pintapuolisesti. Mieti keiden lapsesta levittelet asioita tällaiseen paikkaan, mitähän siitä on poliisi mieltä.

Kyllä minä tiedän varsin hyvin miten itse koen asiat, kiitosta vaan. Varsin yksipuolista on ollut.

• Anonyymi

Ei hän ollut liikaa, vaan täysin sopivasti naista, läheisyydestä tykkäävää ja vaikutti kiva luonteiselta ja hänessä on varmasti ymmärrystä ja elämänkatsomustietoutta.
      Enkä mielestäni vetäytynyt, jouduin oudosti lemmenpauloihin ja tuli olo kuin olisin jäänyt yksin ja jollain tapaa reagoin vaihtamalla maisemaa. Olen kuullut että maiseman vaihdos esim. siivotessa tai lounastauko auttaa jäsentämään ajatuksia, ja sen johdosta käyttäytymään järkevämmin. Olen kyllä jälkikäteen etsinyt häntä katseellani väkijoukoista, ohi kulkevista autoista sekä juna-asemilta, mutta vetänyt vesiperän. Olen ajatellut viimeisenä oljenkortena astella paikkaan jossa tapasimme, samaan aikaan ja samaan pöytään, istun ja odotan tunnin verran ja jos onnetar on suosiollinen, hän saapuu syystä tai toisesta paikalle, kohtaamme ja tunnemme ettei aikakaan ole meitä kadottanut.
      https://www.youtube.com/watch?v=M-C-IbkuNWs

• Anonyymi

Painiottelu jäi käymättä meillä naisen kanssa. m>n

• Anonyymi

Ehtii vielä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehtii vielä

Ei ehdi.

• Anonyymi

Et ollenkaan itseasiassa

• Anonyymi

Vetäydyin, koska et pitänyt minua tärkeänä.

• Anonyymi

Pidänpä sä et mua?

• Anonyymi

Ilman vastakaikua vetäytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2561
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2221
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      63
      1742
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1516
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1219
    10. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1216
    Aihe