Kuntouttava työtoiminta

Anonyymi-ap

Onko porissa enää mahdollisuutta oikeaan kuntouttavaan työtoimintaan? Sellaiseen joka ei ole jotain korttien askartelua päiväkotitätien ohjaamana. Ei ole oikein muitakaan palveluja joihin voisi mennä ja koittaa saada voimia työn hakemiseen, kun on pitkäaikaissairaus riesana. Ei se ammatti itsetuntoa lisää, että tehdään hassua yhdessä enkä etsi kavereita vaan haluan joskus työhön.

14

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saahan sitä varmaan porissakin seisoa sateessa leikaten risukkoa jos sellaista tahtoo.Kannattaisiko mieluummin mennä jollekin kurssille kun CV:ssä tuo kuntouttava on työnantajien mielestä asia joka ei kannusta palkkaamiseen?

• Anonyymi

kannattaa odottaa talvea niin pääsee taas pulkkamäkeen, se on kännissä mukavaa puuhaa ja unohtuu kuntouttavat ja muutkin paskahommat, lisää vaan strohhia kaakaon joukkoon ja hymyilyttää takuulla :D

• Anonyymi

Kannattaa soittaa läskipäälle viikkariin niin voi löytyä jotain ahterinnuolentahommaa :D

• Anonyymi

Jaa Raijalle?

• Anonyymi

kyllä töitä on ku ettii, mene töihin

• Anonyymi

Niinhän Satu-setäkin (Kok.) lupasi 100 000 uutta työpaikkaa, mutta yli 80 000 uutta työtöntä on tullut vajaan kahden vuoden aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän Satu-setäkin (Kok.) lupasi 100 000 uutta työpaikkaa, mutta yli 80 000 uutta työtöntä on tullut vajaan kahden vuoden aikana.

Joo joo. Korjausliikkeitä on tehty ja tehdään kokoajan lisää jäkäti jäkäti jäkäti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo joo. Korjausliikkeitä on tehty ja tehdään kokoajan lisää jäkäti jäkäti jäkäti.

Psykopaatit vatuloi

• Anonyymi

Kyllä töitä ois mutta kuka maksaa palkkaa?

• Anonyymi

Veronmaksajat.
        9Eur/päivä ruokarahaa kun teet 6 tuntia/päivä hommia lapion varressa.Ai nami sentään että on kivaa ja toiset saa aivan oikeata palkkaa ja tekevät 2h enemmän jopa.
        Lainvastaista on teettää 9Eur/päivä hommia yksityisyrittäjille joiden tulisi palkata hommaansa henkilö itse, mutta silti on näin toimittu eikä yrittäjän ole tarvinnut maksaa minkäänlaista palkkaa työn tekijälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veronmaksajat.
        9Eur/päivä ruokarahaa kun teet 6 tuntia/päivä hommia lapion varressa.Ai nami sentään että on kivaa ja toiset saa aivan oikeata palkkaa ja tekevät 2h enemmän jopa.
        Lainvastaista on teettää 9Eur/päivä hommia yksityisyrittäjille joiden tulisi palkata hommaansa henkilö itse, mutta silti on näin toimittu eikä yrittäjän ole tarvinnut maksaa minkäänlaista palkkaa työn tekijälle.

Kuntoilua ei järjestetä yksityisissä firmoissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aiemmin järjestetty.Olen itse ollut yksityisessä firmassa kuntouttavissa hommissa.Lainvastaistahan se kovin on mutta jostain vissiin piti saada ilmaista duunaria sinnekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsis. Onhan mm. Componenta ja polimoon aikoinaan olleet kuuluisia työvoimapoliittisesta hyväksikäytöstä. Eikä todellakaan ainoita.

• Anonyymi

Mäkin olin siellä ja sain pinppiä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      95
      1660
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1531
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      136
      1422
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      76
      1326
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1195
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      265
      1075
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1001
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      965
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      947
    Aihe