Edes paavo lipponen ei suostuisi dacialla ajamaan!

Anonyymi-ap

Miksi joku alentaa ihmisarvonsa niin alas että ajaa romanian ranskalaisella kaalivankkurilla? Kolehti kiertämään köyhille dacisteille että saadaan nämä hirvitykset pois liikenteestä. Kerro syy MIKSI ajat dacialla!?

28

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluan erottua
      Rolex on ranteessa kun pommitan
      rahoitusyhtiön dasialla

• Anonyymi

Kyllä sua kaivertaa vanhan ruosteisen joposi kanssa. No tyhjätasku on tyhjätasku, eikä muuksi muutu.

• Anonyymi

Voisi käydä vielä huonomminkin, ja joutua tyytymään vanhaan Corollaan.

• Anonyymi

Oletko kysynyt Paavo Lipposelta?

• Anonyymi

Paavo itse sen minulle unessa kertoi.

• Anonyymi

Voit myös ihmetellä mikä Saksalaisiin sitten mennyt tuon suosion vuoksi.Suomessa ongelmallinen myynti sitten premium merkkien myymälöissä joissa ahdettu sitten perimmäiseen nurkkaan ja todellakaan ei tuputeta asiakkaille erikseen pyytämättä.

• Anonyymi

Ennemmin Dacialla kuin Toyotalla.

• Anonyymi

Dacialla ajelee rahamiehet!

• Anonyymi

Vain Väyrynen ajaa dacialla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei meillä turhaan olla huolissaan dacistie. syrjäytymisestä ja koulutuksen puutteesta.
      Mielenterveysongelmat näkyvät täällä selvästi ja tilanne näyttää pahenevan koko ajan.
      Ennen näitä mellastuskenttiä nämä syrjäytyneet ja mieleltään hauraat dacistit olivat sentään hissukseen ja välttelivät kontakteja ja pärjäsivät paremmin omissa kerhoissaan, mutta nyt he kiihdyttävät mielensä raivoon ja hulluuteen näillä palstoilla ja siksi näissä paikoissa pitäisi olla kunnollinen valvonta ja tunnistautumispakko.

• Anonyymi

Trollitehtaan aaaauutisti narsu seeekopäää vaaaajuuukilla ei muuta elämää kuin trollaus dissaus ja mielikuvitus spämmit. . Onko trollitehdas Pietarin ylläpidon vai huuuullun ite. .

• Anonyymi

Mistä johtuu, että Romaniasta Suomeen tulleet kerjäläiset ja huumekauppiaat eivät suostu ajamaan Dacialla vaan heillekin kelpaa vain saksalainen laatuauto.

• Anonyymi

Dacia on kestävämpi auto, kuin Saksalaiset keksinnöt, joita autoksi sanotaan. Autoksi, kuin Saksalaista autoa sanotaan, niin se on loukkaus muita autoja kohtaan!

• Anonyymi

Mistä johtuu, että Romaniasta Suomeen ::::::::::: Romaaneilla ja sulla on samoja piirteitä, kun lapsena ei ollut edes leikkikaluja niin se täytyy koettaa näyttää aikaisena että rahaa on niin ettei paskalle taivu vaikka kaikki on vain velkana. Entinen köyhä koettaa aikaisena ottaa paljon velkaa jotta näyttäis rikkaalta

• Anonyymi

Tiedä häntä vaikka Orvon hallitus saa Suomalaiset vielä pakon edessä niin vararikkoiseksi että ajo on mahdollista enää vain Dacialla.

• Anonyymi

Köyhyyden merkki daciat suomen teillä.

• Anonyymi

Tavan dacisti ei ymmärrä olevansa köyhä. Köyhä pysyköön lestissään

• Anonyymi

Totta! Olen "tavan dacisti" enkä tunne olevani köyhä. Mietin sitä, kun ajan kakkosautollani, joka on saksalainen, olenko silloin vähemmin köyhä? Lestissäni aion pysyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta! Olen "tavan dacisti" enkä tunne olevani köyhä. Mietin sitä, kun ajan kakkosautollani, joka on saksalainen, olenko silloin vähemmin köyhä? Lestissäni aion pysyä.

Sä et kestäis jos sulla olisi vain Dacia eikä kakkosautona kunnon Güntherin tekelettä. Saat virtaa elämään kun pääset välillä ajamaan KUNNON AUTOA.

• Anonyymi

Paavolla ei ole ajokorttia!

• Anonyymi

Se johtuu siitä kun Paavo oli ministeri laati silloin. DSL VERON ennen ei ollut mitään
      Ajoneuvo vero tuli kans vahingossa 1956 se siitä

• Anonyymi

Dacialla tai Toyotalla tai ....

• Anonyymi

Sen takia koska aikasempi dacia on edullinen ostaa ja omistaa sekä hyvä jälleenmyyntiarvo

• Anonyymi

Olet nolo poika. Kateellinenkin.

• Anonyymi
        UUSI

Uudenkarhea nahkajakkarainen toyotani ei ole kateellinen idän patongeille.

• Anonyymi

Ostakee Dacia ja lopettakaa itsenne kärvistely. DACIA ON PARAS!

• Anonyymi
        UUSI

Aika haisevia vehkeitä sanon mä nou nou dacioille!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109