Edes paavo lipponen ei suostuisi dacialla ajamaan!

Anonyymi-ap

Miksi joku alentaa ihmisarvonsa niin alas että ajaa romanian ranskalaisella kaalivankkurilla? Kolehti kiertämään köyhille dacisteille että saadaan nämä hirvitykset pois liikenteestä. Kerro syy MIKSI ajat dacialla!?

28

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluan erottua
      Rolex on ranteessa kun pommitan
      rahoitusyhtiön dasialla

• Anonyymi

Kyllä sua kaivertaa vanhan ruosteisen joposi kanssa. No tyhjätasku on tyhjätasku, eikä muuksi muutu.

• Anonyymi

Voisi käydä vielä huonomminkin, ja joutua tyytymään vanhaan Corollaan.

• Anonyymi

Oletko kysynyt Paavo Lipposelta?

• Anonyymi

Paavo itse sen minulle unessa kertoi.

• Anonyymi

Voit myös ihmetellä mikä Saksalaisiin sitten mennyt tuon suosion vuoksi.Suomessa ongelmallinen myynti sitten premium merkkien myymälöissä joissa ahdettu sitten perimmäiseen nurkkaan ja todellakaan ei tuputeta asiakkaille erikseen pyytämättä.

• Anonyymi

Ennemmin Dacialla kuin Toyotalla.

• Anonyymi

Dacialla ajelee rahamiehet!

• Anonyymi

Vain Väyrynen ajaa dacialla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei meillä turhaan olla huolissaan dacistie. syrjäytymisestä ja koulutuksen puutteesta.
      Mielenterveysongelmat näkyvät täällä selvästi ja tilanne näyttää pahenevan koko ajan.
      Ennen näitä mellastuskenttiä nämä syrjäytyneet ja mieleltään hauraat dacistit olivat sentään hissukseen ja välttelivät kontakteja ja pärjäsivät paremmin omissa kerhoissaan, mutta nyt he kiihdyttävät mielensä raivoon ja hulluuteen näillä palstoilla ja siksi näissä paikoissa pitäisi olla kunnollinen valvonta ja tunnistautumispakko.

• Anonyymi

Trollitehtaan aaaauutisti narsu seeekopäää vaaaajuuukilla ei muuta elämää kuin trollaus dissaus ja mielikuvitus spämmit. . Onko trollitehdas Pietarin ylläpidon vai huuuullun ite. .

• Anonyymi

Mistä johtuu, että Romaniasta Suomeen tulleet kerjäläiset ja huumekauppiaat eivät suostu ajamaan Dacialla vaan heillekin kelpaa vain saksalainen laatuauto.

• Anonyymi

Dacia on kestävämpi auto, kuin Saksalaiset keksinnöt, joita autoksi sanotaan. Autoksi, kuin Saksalaista autoa sanotaan, niin se on loukkaus muita autoja kohtaan!

• Anonyymi

Mistä johtuu, että Romaniasta Suomeen ::::::::::: Romaaneilla ja sulla on samoja piirteitä, kun lapsena ei ollut edes leikkikaluja niin se täytyy koettaa näyttää aikaisena että rahaa on niin ettei paskalle taivu vaikka kaikki on vain velkana. Entinen köyhä koettaa aikaisena ottaa paljon velkaa jotta näyttäis rikkaalta

• Anonyymi

Tiedä häntä vaikka Orvon hallitus saa Suomalaiset vielä pakon edessä niin vararikkoiseksi että ajo on mahdollista enää vain Dacialla.

• Anonyymi

Köyhyyden merkki daciat suomen teillä.

• Anonyymi

Tavan dacisti ei ymmärrä olevansa köyhä. Köyhä pysyköön lestissään

• Anonyymi

Totta! Olen "tavan dacisti" enkä tunne olevani köyhä. Mietin sitä, kun ajan kakkosautollani, joka on saksalainen, olenko silloin vähemmin köyhä? Lestissäni aion pysyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta! Olen "tavan dacisti" enkä tunne olevani köyhä. Mietin sitä, kun ajan kakkosautollani, joka on saksalainen, olenko silloin vähemmin köyhä? Lestissäni aion pysyä.

Sä et kestäis jos sulla olisi vain Dacia eikä kakkosautona kunnon Güntherin tekelettä. Saat virtaa elämään kun pääset välillä ajamaan KUNNON AUTOA.

• Anonyymi

Paavolla ei ole ajokorttia!

• Anonyymi

Se johtuu siitä kun Paavo oli ministeri laati silloin. DSL VERON ennen ei ollut mitään
      Ajoneuvo vero tuli kans vahingossa 1956 se siitä

• Anonyymi

Dacialla tai Toyotalla tai ....

• Anonyymi

Sen takia koska aikasempi dacia on edullinen ostaa ja omistaa sekä hyvä jälleenmyyntiarvo

• Anonyymi

Olet nolo poika. Kateellinenkin.

• Anonyymi

Uudenkarhea nahkajakkarainen toyotani ei ole kateellinen idän patongeille.

• Anonyymi

Ostakee Dacia ja lopettakaa itsenne kärvistely. DACIA ON PARAS!

• Anonyymi

Aika haisevia vehkeitä sanon mä nou nou dacioille!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      163
      3056
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      372
      2087
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1861
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1836
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      985
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      113
      968
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe