Oma käytökseni sinua kohtaan. Olen sekoillut ihan liikaa vuoksesi. Toivottavasti ymmärrät, että olen vain ihan liian ihastunut enkä osaa sen vuoksi käyttäytyä! 🫶 Voisin vajota maan alle.
Minua hävettää
12
499
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse hävetä yhtään, eikä vajota maan alle. Tulisit mielummin vaikka syliin istumaan ja halimaan. Minäkin tykkään sinusta ihan liikaa.
- Anonyymi
Oletko nainen?
- Anonyymi
Ap on nainen
- Anonyymi
Voi ei sun tarvi hävetä mitään. Ymmärrän kyllä. Älä nyt vajoile siellä, rakas 🫶
- Anonyymi
Ehkä uskallat vielä lähestyä. Tunteet aiheuttaa kaikenlaista.
- Anonyymi
Ehkä. Pakit kannattaa myös uskaltaa ottaa sit vastaan. Se kirpaisee..
- Anonyymi
Näin se on hitto miks aloin rakastumaan siihen mieheen ois vaan pysyny ihastuksena…
Nainen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä. Pakit kannattaa myös uskaltaa ottaa sit vastaan. Se kirpaisee..
Miten se muka kirpaisee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se muka kirpaisee?
Se murskaa sydämen ja itsetunnon kun lähestyy tietämättä varattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se murskaa sydämen ja itsetunnon kun lähestyy tietämättä varattua.
Mistä syystä täällä jauhetaan aina varatuista? En tajua. Mitä sinä tiedät siitä ihmisestä jota mietit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä syystä täällä jauhetaan aina varatuista? En tajua. Mitä sinä tiedät siitä ihmisestä jota mietit?
Ehkä se tietää jotain mitä sinulle ei ole kerrottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se tietää jotain mitä sinulle ei ole kerrottu.
Oon vaan ajatellut että miten täällä puhutaan niin paljon varatuista ja pettämisestä ym.
Se on mulle vieras maailma kun oon jo "mummolookissa" ikäni puolesta. Tosin yksi elävänä ilman ketään tai mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223