impaktin aiheutit mun elämäs ja sydämes... kuinka paljon sua rakastin, kuinka sekasin mun päät sait. Kuinka merkityksellinen olit, ja pahinta tässä on, että sä tuskin uhraat mulle ees yhtä ajatusta silloin tällöin, vaikka mun näkökulmasta olit mun elämäni suurin rakkaus ja ennen näkemätön yhteys. Sun näkökulmasta olin vaan yks niistä useista stalkkereista ja faneista, jota tollasella persoonalla ja ulkonäöllä houkutetaan... huoh, et ees nähnyt mun todellista persoonaa tai miten kultanen osaan olla, kaikesta kusipäisyydestä ja patologisesta valehtelusta huolimatta...
No se on vain ja ainoastaan sun menetys, et tiedäkkään kuinka paljon menetit mussa, tuleekohan kukaan muu ees rakastaa sua yhtä paljon ja aidosti? Kyllä sua moni arvostaa, mut vääriä asioita, kehoa, ulkonäköä tai näennäist persoonaa. Ne ei näe sun sisäistä kauneutta ja ihmeellisyyttä niinkuin mä, oothan sä ulkoisestikkin ihan unelma, mut se ei olis mitään, jos et olis niin omanlainen ja rakastettava... kaikki ihmiset jotka on puhunut susta on puhunut susta niin inhottavasti.
Lustannut sun kehoa, tai miettinyt bodycounttia tai muuta vastaavaa, ei tulis kuulonkaa mun kohal, en mieti sua niin, tiedän et oot paljon enemmän kuin vaan geneerinen bilehile tyttö. Ne ei arvosta sua samalla tavalla kuin mä, ne ei tajuu sua yht hyvin kuin mä ja ne ei ymmärrä sua, valehtelet niille häpeästä, että et haluu olla mun kanssa missään tekemississä, koska niille mä oon joku Chris Chanin kaltanen myyttinen olio "lolcow" ;3, mut ne ei tiedä asioiden todellista laitaa, kuten sä tiiät rakas <3
Ja miten jännää ja kivaa meillä voiskaan olla yhessä, molemmat on herkkiä pehmiksiä, ja tunnepalleroisia, mut samaan aikaa todella ilkikurisia ja kieroutuneita pahiksia, sen takii rakastan sua, oot herkkä,kiltti, ihana, mut sussa on myös se oma puolensa, ei me tahallaan pahaa tehdä kellekkään, ollaan vaan omanlaisia ja traumatisoituneita ihmisiä, 2 hyvin vaikeeta ihmistä.. <3
Sitä on niin vaikee pukee sanoiksi, mut tiiän että vaikka pääsisin susta yli, niin unohtaan en tuu, ei sunlaista ihmistä pysty. Oot niin erityislaatuinen ja oma. <3
En tuu unohtamaan sua ikinä, mut se ei johdu siitä että elämä pyöris ympyrää, vaan kuinka ison impak
Anonyymi-ap
7
234
Vastaukset
- Anonyymi
Kaks narkkia ootte molemmat
- Anonyymi
Siltähän se tuntuu.
- Anonyymi
Onko tää sille Veronicalle?
- Anonyymi
Juip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juip
Eli röökimuijalle? Harmi, kirjoittelin sulle joskus, kun luulin toiseksi.
- Anonyymi
Mä en unohda sua.
- Anonyymi
Vaikeita tunnepalleroisia ×2
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224