Oppositio kysyy kiperiä kysymyksiä Orpon hallitukselta, mutta hallituksen edustajat vastaavat latteuksilla ja puolitotuuksilla.
Suomen taloudellinen tila on heikentynyt oikeistohallituksen jokaisen toimen yhteydessä. Yhä useampi on työtön ja toimeentulotuen varassa kun Orpon hallitus vie poliitiikallaan työpaikat ulkomaille.
Yritykset ovat kummissaan Orpon politiikasta, joka syöksee yhä useamman pien- ja keskisuuren yrityksen vaikeuksiin.
Orpo vain valehtelee kasvusta, kun laiva on jo karilla.
Orpon hallitus välttelee vastuutaan kyselytunnilla
16
190
Vastaukset
- Anonyymi
aika turhia on kyselytunnit, kun hallitus kiertelee ja kaartelee asioiden todellista laitaa. Ei ihme, että Antti Petteri hermostuu, kun täytyy koko ajan yrittää vältellä tiukkoja kysymyksiä.
- Anonyymi
Rahat on loppu ja syyllinen on sdp- Sanna Marin
- Anonyymi
Et usko itsekään tuota hokemaasi. Et ainakaan jos tarkastelet nykyisen Orpon hallituksen tekoja, jotka on vain tulonsiirtoa köyhiltä ja duunareilta suursijoittajille.
- Anonyymi
Syy on Riikka Purra !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy on Riikka Purra !
TODELLINEN SYY ON MARIININ HALLITUKSEN TEOT, MILJARDI VELAT!!!!! KYLLÄ IHMISET TIETÄÄ NORMAALIT.
- Anonyymi
Ja oma kykenemättömyys on Marinin vika.
- Anonyymi
Petteri sanoo; EN MUUTA KEKSINYT
- Anonyymi
Kyselytunnilla hallitus vain valehtelee.
Ministerit ovat aivopestyjä vastaamaan asioihin samalla tavalla, kerta toisensa jälkeen.
Ja suurimpia valehtelijoita, eniten äänessä olevat.
ORpo ja Purra.
Saman säestäjinä nauhavastaaja, Kaisa Juuso, myös Työministeri, ja muut ovat hyvin koulutettuja, valehtelevia nauhavastaajia. - Anonyymi
Tiedätkö taliaivo että mariinin hallituksen takia tässä tilanteessa on suomi, normaali työssä käyvä kanssa on tyytyväinen hallituksen toimiin, mutta nämä yhteiskunnat loiset ovat erimieltä kun eivät enää saakka suuria tukia velkarahalla!! Mitä vastuuseen tulee ottiko mariin vastuun tekemisistään?? Jätti miljardi velat duunarin ja eläkeläisten sekä köyhien maksettavaksi!!! Demarin on turha huudella vastuista, kuten tämä heinäluoman kakara. Kuvittelee pääsevänsä veilä "ministeriksi" sen takia ei ota vastaan näitä kuntavirkoja joihin on valittu, siinä sitä sosiaalidemokraattista vastuun kantoa!!
- Anonyymi
Suomen velkaantuminen pahenk selvästi Kiviniemen hallituksen aikana ja sen jälkeen.
Kiviniemen hallitus: Keskusta, kokoomus, vihreän liitto ja RKP. Valtionvarainministerinä oli Suomen eniten valkaa tehnyt Katainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen velkaantuminen pahenk selvästi Kiviniemen hallituksen aikana ja sen jälkeen.
Kiviniemen hallitus: Keskusta, kokoomus, vihreän liitto ja RKP. Valtionvarainministerinä oli Suomen eniten valkaa tehnyt Katainen.Pääseeköhän Purrakin pankkiin töihin?
- Anonyymi
Onko oikeistohallitus alisuoriutuja?
- Anonyymi
Kyselytunnilla kymmenet opposition kansasedustajat kysyvät samaa asiaa hieman eri sanoin. Tämä siksi, kun eivät ymmärrä vastausta ja eivät osaa kysyä muuta kuin sitä mitä johtaja on käskenyt. HAH HAH
Vanha totuushan on , tyhmiin kysymyksiin ei kannata muun sortin vastauksia edes antaa! Miettikää fiksut kysymykset niin saatte fiksut vastauksetkin!
- Anonyymi
Eihän talous nouse sillä, kun oikeistohallituksen toimet ovat pääsääntöisesti tulonsiirtoa köyhiltä ja duunareilta suuryritysten osakkeenomistajille. ✂️✂️✂️✂️✂️
- Anonyymi
Petteri: Kokoomuslaisen täytyy käyttää kyynärpäitä, sillä pinnalla täytyy pysyä. Muut painukoon v..tuun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195294- 513187
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332832Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺342802Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232099En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111857- 1181667
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231525Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101498- 1031441