kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
46
953
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin hyvin kyllä🤍🩷
- Anonyymi
Välillä pelottavan hyvin, mut sit on asioita joista en saa kiinni et miksi. Mut elämähän tässä on aikaa tutustua.
- Anonyymi
Ihan liian heikosti, mutta halukas tutustumaan.
- Anonyymi
En ollenkaan varsinaisesti. Silti on tunne, kuin tuntisin ja tietäisin, minkälainen on.
Onhan se mahdollista, että olen tulkinnut hänet ihan väärin, mutta todennäköisesti en.- Anonyymi
Mulla samanlainen olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla samanlainen olo.
😊😊😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😊😊😊
Sama täällä. Koen asioita hänestä ja tiedän että hän on hyvä ihminen. Olenko minä tarpeeksi hyvä ihminen hänelle? Toivon ainakin. Voinko tehdä hänet onnelliseksi? Yrittäisin parhaani. Riittääkö se hänelle? Jos joku voi tehdä hänet onnellisemmaksi, antaisin näin hänen mennä. Vaikka se sattuisi ja syvästi. Mun haaveet kaatuisi, mutta hän, kaivattuni olisi onnellinen elämänsä loppuun asti toivottavasti ainakin. 🩷⚓😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Koen asioita hänestä ja tiedän että hän on hyvä ihminen. Olenko minä tarpeeksi hyvä ihminen hänelle? Toivon ainakin. Voinko tehdä hänet onnelliseksi? Yrittäisin parhaani. Riittääkö se hänelle? Jos joku voi tehdä hänet onnellisemmaksi, antaisin näin hänen mennä. Vaikka se sattuisi ja syvästi. Mun haaveet kaatuisi, mutta hän, kaivattuni olisi onnellinen elämänsä loppuun asti toivottavasti ainakin. 🩷⚓😘
Oot mulle tarpeeksi hyvä ihminen. Ehkä jopa enemmänkin kuin sitä. Oot tärkeintä mulle. Riität mulle. En halua muita koskaan. Kiitos,,kun annoit anteeksi sen yhden jutun. Oon siitä ikuisesti kiitollinen sulle. Rakastan vain sua ja ainoastaan sua❤️🤗
- Anonyymi
Tunnen hänen sielunsa erittäin hyvin.
- Anonyymi
Ei minulta..
- Anonyymi
En tunne kuin pintapuolisesti ja vaatteet päällä 🤔
- Anonyymi
En tunne juurikaan.
- Anonyymi
Hän on vähän sellainen että jokin minussa hänet tunnistaa ja tuntee. Ehkä hän on sielunkumppanini tai joku vastaava syvemmän yhteyden ihminen, jota haluaa enemmän kuin ketään koskaan, ja kenet haluaa oppia muutenkin tuntemaan läpikotaisin.
- Anonyymi
Samoin sanoin voisin kuvailla.
- Anonyymi
Sama. Miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin sanoin voisin kuvailla.
Arvatenkin ❤️
- Anonyymi
Ihan samoin ajattelen ja tunnen erään miehen kohdalla.
- sivusta
- Anonyymi
En voi kertoa mitään kun lupasin etten ole täällä.
Mut jotain samaa meis on - Anonyymi
Joku yhteys meillä on vaikka hän selvästi on päättänyt kieltää sen. En tunne hyvin, mutta sydämeni tuntee senkin edestä.
- Anonyymi
En oo kieltänyt mitään
- Anonyymi
Mä tiedän hänestä jonkin verran, mut en kaikkea. Ja mä tunnen hänestä paljon ilman sanoja. Me ollaan ärsyttävän samalla aaltopituudella, eikä meidän tarvitse edes puhua, kun toinen ymmärtää.
- AnonyymiUUSI
Avioparitkaan eivät toisistaan tiedä kaikkea.
- Anonyymi
sama taajuus. tajuan häntä ja sitä käytöstä. ei tarvii selitellä oon täysin samasta tohjosta puusta
- Anonyymi
Mitä käytöstä?
- Anonyymi
Luulen tuntevani ja tunnistavani, mutta IRL yhteys puuttuu, joten en varmaksi tiedä.
- Anonyymi
Eli useimmilla on kaivatustaan pelkkä mielikuva
Enpä oppinut ikinä tuntemaan ketään. Sen pituinen se.
- Anonyymi
Olen ujo. Tunnen tosi vähän ihmisiä, enkä luota kehenkään helposti. Niin. Mieheltä.
- Anonyymi
Ei senkään taskse voi loputtomiin mennä, jos kyse on toisestakin ihmisestä. Just saying.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei senkään taskse voi loputtomiin mennä, jos kyse on toisestakin ihmisestä. Just saying.
Olen samaa mieltä. Rohkeasti vaan, vaikka pyytämään lenkille tai kahville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, senkin tassukas.........
https://m.youtube.com/watch?v=0LNAqMv97C0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä mene ujouden taakse. Jotta jotain voisi tulla minun pitäisi saada rauhassa viettää aikaa naisen kanssa ja oppia luottamaan häneen ja että hän on kiva ja turvallinen ja luotettava. En harrasta hyppyjä tuntemattomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä mene ujouden taakse. Jotta jotain voisi tulla minun pitäisi saada rauhassa viettää aikaa naisen kanssa ja oppia luottamaan häneen ja että hän on kiva ja turvallinen ja luotettava. En harrasta hyppyjä tuntemattomaan.
Miten pääset viettämään sitä aikaa jonkun naisen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pääset viettämään sitä aikaa jonkun naisen kanssa?
Pitäisi olla jokin yhteinen paikka missä käydään ja missä toista voi tarkkaila ja oppia varovasti tuntemaan. Mutta ei meillä ole sellaista. Ja sen kohtailun pitäisi vielä olla aitoa, ei väkinäistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi olla jokin yhteinen paikka missä käydään ja missä toista voi tarkkaila ja oppia varovasti tuntemaan. Mutta ei meillä ole sellaista. Ja sen kohtailun pitäisi vielä olla aitoa, ei väkinäistä.
Tutustukaa jossain esim. harrastuksissa.
Tunnen kuin omat taskuni.
- Anonyymi
Meinasin tulla ihan saman kirjoittamaan. Vaikkakaan ei hänen kanssaan olla tavattu irl 🤭
- Anonyymi
En tunne, mutta häntä kohtaan silti tunnen.
- AnonyymiUUSI
No, minäpä kerron, se on se kun katsotaan parhaaksi kertoa asioita ja sanoa sitä totuudeksi, mutta tiedä tämä: vaistot päihittävät aina nuo neuvot. Vaistosi voittaa kaikkien muiden vakaumuksen. Omani mukaan lukien. Se, mitä joku sanoo voi täysin vanhentua heti kun jotain uutta tapahtuu. Pitäisi jo tietää mitä tehdä. Ja useimmat neuvot voi rajata seuraavasti: on parasta yrittää uudelleen. Vaisto on voimakas työkalu, ja sitä ei aina kannata liikaa selittää ihmisille. Olemme liian rationaalisia uskomaan, että joskus voi tapahtua poikkeuksellisia asioita. Epätavallisimmat hetket jotka muistan ovat olleet sitä kun äänet ympärillä vaimenevat ja tuntee syleilevänsä maailmaa. Toinen henkilö. Katse. Äänensä. Ruumiinsa. Ajoitus. Tuntee, ja mikä tärkeämpää sitä nappaa ne hetket heti ilmestyessään. Jahtaa suorastaan niitä. Onko siinä järkeä. Se on ilmestys, visio, selvänäkoisyytta, intuitiota. Kutsu miksi haluat.
- AnonyymiUUSI
Rakas mies mä tiedän sä tunnet samoin nyt vois olla meidän aika jos rohkaset ja myönnät tuntees
- AnonyymiUUSI
Intuitio on älykkyyden korkein muoto. Tästä on kirjoja. Se vaisto on pelastanut ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Intuitio on älykkyyden korkein muoto. Tästä on kirjoja. Se vaisto on pelastanut ihmisiä.
Miksi ihminen ei luota intuitioonsa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihminen ei luota intuitioonsa?
Koska tietää realiteetit toisen näkökulmasta, ikäero esim.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska tietää realiteetit toisen näkökulmasta, ikäero esim.
Eli luulee tietävänsä ja se ajaa intuition ohi?
Ymmärrän realiteetitien jyräävän intuition silloin, jos ne ovat jo faktaa.
Olen käsitellyt esimerkiksi itse tuon ikäeron mielessäni, liittyen häneen, enkä sitä juuri ajattele. Jos jotain "realiteettia" siihen liittyen, niin se on hänen puolella. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli luulee tietävänsä ja se ajaa intuition ohi?
Ymmärrän realiteetitien jyräävän intuition silloin, jos ne ovat jo faktaa.
Olen käsitellyt esimerkiksi itse tuon ikäeron mielessäni, liittyen häneen, enkä sitä juuri ajattele. Jos jotain "realiteettia" siihen liittyen, niin se on hänen puolella.Lisäys vielä, tiedostan, että omaa intuitiota sekoittaa ihan omat ajatukset, luulot ja epävarmuudet. Realiteetit tulee sitten ajan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Hyvin heikosti tunnen, ikävä kyllä!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6428616Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3583327Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4522357- 1291383
- 341375
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151295Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091231- 941147
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66959