elämme hullussa maailmassa ja hullummaksi tuntuu vain menevän.
Olisipa mahdollisuus erakoitua landelle
20
269
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin myöskin.
- Anonyymi
Pitäisikö vain pakata kamppeet ja häipyä 🤔
- Anonyymi
Sama haave täälläkin. Vain eläimiä seuraksi.
- Anonyymi
Minä olen jo siinä asemassa. Yksin asun enkä lähtisi mihinkään.
- Anonyymi
Onnea..,
- Anonyymi
Tyhjiä taloja saa ilmaiseksi, eikä lähistöllä ole työpaikkoja. Joten onnistuu keltä vaan.
Totta.
Kävi muuten juuri eilen viimeksi mielessä, pitäisikö hommata halpa (ei ihan romahduspisteessä oleva) talo jostain maalta.
Sen verran sekavalta näyttää nyt sekä maailman- että kotimaan politiikassa.
Rehellisesti sanottuna näyttää siltä, että iso kakka on osumassa tuulettimeen ja tästä ei kuivin kalsarein selvitä.....
Yksin en kuitenkaan haluaisi missään (perseessä) landella asua.
Jos löytäisin mukaani mukavan naisoletetun (iällä ei oikeastaan ole niin suurta merkitystä), voisin ostaa jonkun torpan ja pihalle kenties jotain kotieläimiä, vuohia, kanoja, lampaita, aasi.....?
Tosin en tiedä mitä niillä lampailla tekisi kun en kuitenkaan hennoisi tappaa niitä paistiksi enkä keritsemisestä tiedä mitään 😂.
Mutta kieltämättä siis olen maistellut ajatusta pakopaikasta jossain maalla.
Takkatuli, (ranta-?)sauna ja luonnontilainen ympäristö.
Mutta ei mitään extreme-meininkiä, jossa huhtikuussa kaadetaan puita, jotta parin vuoden päästä ei tarvitse jäätyä talvella.....
Sähkö siis pitäisi löytyä kuitenkin vaikka saahan sitäkin tehtyä vaikka generaattorilla, aurinkopaneeleilla ja tuulivoimalalla.
No joo. Ajatus tuollaisesta paikasta mukavan naisen kanssa ei ole ollenkaan hullumpi.....😂😂😂- Anonyymi
Sarjassamme tekoäly ja palstasedän uudet kevätnikit👌
- Anonyymi
Olkaasit ihmisiksi!
- Anonyymi
Täällä maalla on pakko olla ihmisiksi. Ei täällä virkakuntaa tarvitse, kylän miehet pitää asiat järjestyksessä. Jos joku alkaa häiriköimään, hänelle annetaan muuta ajattelemisen aihetta.
- Anonyymi
Kuulun landelle. Tuo rauhattomalle rauhan.
- Anonyymi
Olen asunut elämästäni 1/3 maalla. Siellä on ihaninta vuodenaikojen vaihtelut, puhdas luonto ja ilma. Talvi on pitkä ja pimeä. Aina on jotain tekemistä; on remonttia, puilla lämmittämistä ja kesäisin kasvimaan hoitoa.
- Anonyymi
Murheensa ne on täälläkin
- Anonyymi
Mä voin lähtee. Kulut puoliksi?
- Anonyymi
Se on tavoite että ei tarvitsisi tietää maailman menosta mithään
- Anonyymi
Täällä pysyy omissa oloissaan. Enpä ole televisiota viikkoihin avannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä pysyy omissa oloissaan. Enpä ole televisiota viikkoihin avannut.
Siinä luurissa on se tv:kin, yhteys pelaa niin pärjää.
- Anonyymi
En tarviisi kuin se miehen nyt tänne, niin voisin sen kainalossa olla. Sohvalla köllötellä viltin alla. Saakeli kun se näyttää söpöltä. Tekisi mieli syödä se. Miten se on niin tutun näköinenkin. Halavatun halavattu.
- Anonyymi
Kyllä sielläkin verottaja ja kompostitarkastaja käy häiritsemässä.
- Anonyymi
Mikä estää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152608- 842251
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651770- 561757
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1211319
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571234