On se kummallista, kun potilastiedot joihin on käsinkirjoitettu osoitteet, joutuvat väärälle ihmiselle.
Kun tavallisesti sanotaa: Tietokoneet ovat virheen tehneet : DD
Nyt Paimiossa kuolleet ihmisen tiedot Yms.. olivat tulleet aivan väärään osoitteeseen.
Tälläistä: OLEMME PAHOILLAMME lausetta kuulee aivan liian usein, joka käänteessä. ( Onko vain niin HELPPO lausahdus, Olemme pahoillemme, kun sairastuit, olemme pahoillamme, kun kuolit TNe...
Tämä lausahdus, voisi sopia vaikka politiikojen, ministereidenkin suuhun lausuttavaksi:
Olemme pahoillamme, kun olette köyhiä, sairaita, nälkäisiä---> meillä on kaikki hyvin : () : DDD
Miksi siis tehdä mitään, kun voi vain sanoa: OLEMME PAHOILLAMME : )))))
Kummastuttaa, ihmetyttää..
2
308
Vastaukset
- Anonyymi
Niin paljon rahaa laitetaan kaikenlaiseen, mutta potilastietoja lähetetään julkisessa postissa. Ehdottomasti kansalaisaloite, että kirjattuna lähetettävä ja virheellusesti lähetetyistä tai väärälle vastaanottajalle lähetetyistä potilastiedoista virkavirherangaistus ja erottaminen työstä. Onhan se järkyttävää että arkaluontoiset tiedot menee pahalle juoruhenkilölle joka ei edes ilmoita saaneensa mitään postia.
- Anonyymi
Potilastiedot tavallisessa postissa! Järkyttävää. Kirjattuna pitää löhettää.
Saas nähdä milloin tapahtuu Kanta -palveluissa kaappaus tai jokin tekninen virhe, niin että voit lukea kyläläisten terveystiedot - sekin kyllä on rikos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257