On se kummallista, kun potilastiedot joihin on käsinkirjoitettu osoitteet, joutuvat väärälle ihmiselle.
Kun tavallisesti sanotaa: Tietokoneet ovat virheen tehneet : DD
Nyt Paimiossa kuolleet ihmisen tiedot Yms.. olivat tulleet aivan väärään osoitteeseen.
Tälläistä: OLEMME PAHOILLAMME lausetta kuulee aivan liian usein, joka käänteessä. ( Onko vain niin HELPPO lausahdus, Olemme pahoillemme, kun sairastuit, olemme pahoillamme, kun kuolit TNe...
Tämä lausahdus, voisi sopia vaikka politiikojen, ministereidenkin suuhun lausuttavaksi:
Olemme pahoillamme, kun olette köyhiä, sairaita, nälkäisiä---> meillä on kaikki hyvin : () : DDD
Miksi siis tehdä mitään, kun voi vain sanoa: OLEMME PAHOILLAMME : )))))
Kummastuttaa, ihmetyttää..
2
171
Vastaukset
- Anonyymi
Niin paljon rahaa laitetaan kaikenlaiseen, mutta potilastietoja lähetetään julkisessa postissa. Ehdottomasti kansalaisaloite, että kirjattuna lähetettävä ja virheellusesti lähetetyistä tai väärälle vastaanottajalle lähetetyistä potilastiedoista virkavirherangaistus ja erottaminen työstä. Onhan se järkyttävää että arkaluontoiset tiedot menee pahalle juoruhenkilölle joka ei edes ilmoita saaneensa mitään postia.
- Anonyymi
Potilastiedot tavallisessa postissa! Järkyttävää. Kirjattuna pitää löhettää.
Saas nähdä milloin tapahtuu Kanta -palveluissa kaappaus tai jokin tekninen virhe, niin että voit lukea kyläläisten terveystiedot - sekin kyllä on rikos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244