Mikäköhän on

Anonyymi-ap

Mikä mankia vaivaa kun on 72cc yläkerta ja vakio 50cc alakerta ja 250cc ecu kuristamaton imukaula manki ei ita kiertoksia kunnolla ja kulkee 50 alamäissä koneesta kuuluu nakutusta

9

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no vaikuttais et koneessa on mekaanista vikaa/väärin kasattu ja muutkin säädöt on pielessä.

• Anonyymi

Mitä kannattaisi tehdä kun venttiilit on kohdillaan ha ajoitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kannattaisi tehdä kun venttiilit on kohdillaan ha ajoitus

kannattaa selvittää saako moottori oikeaa ilma/polttoaine seosta.onko puristukset kunnolliset.

• Anonyymi

Hyvä se on. Ei muuta ku kovaa ajoo!

• Anonyymi

Onko koskaan toiminut kunnolla🤩

• Anonyymi

Toimii kunnolla 50 cc pytyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimii kunnolla 50 cc pytyllä

Aloita korjaus vaihtamalls se toimiva 50cc pytty takaisin. Jatka vaihtamalla muutkin alkuperäiset osa paikoilleen.

• Anonyymi

Pahin vika on se inisevä läjä mikä on tartttunut siihen penkkiin!

• Anonyymi

Mitä eroa on 72cc ja 50cc:n yläkerralla? Onko venttiilit isommat 72cc kannessa ja mites nokkaakseli miten eroavat toisistaan?
      Mites venttiilinjouset onko eroa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe