Onko täällä tällä hetkellä ketään joka haluaisi keskustella kanssani jostakin?
Hyvää iltaa ystvä.
14
308
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä täällä on niin, että se, joka haluaa keskustella, hänellä on itsellä aihe mistä keskustella.
Kiitos vastauksestasi ja ohjauksesta kuinka minun tulisi toimia tässä ympäristössä. Olen pahoillani, etten ole tiennyt ja osannut toimia sivustolla olevan käytännön mukaisesti.
- Anonyymi
KaiKristianKarlsson kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi ja ohjauksesta kuinka minun tulisi toimia tässä ympäristössä. Olen pahoillani, etten ole tiennyt ja osannut toimia sivustolla olevan käytännön mukaisesti.
Voisit kertoa esim. mistä haluaisit keskustella. Vai täytyisikö jonkun muun keksiä puheenaihe?
- Anonyymi
Kiva ois keskustella monesta aiheesta, mutta kevään tulo esim. ois ihan kiva aihe. Näin perhosia viikko sitten jo. Mutta nyt on ollu kylmempää. Leskenlehdet on jo kukassa laajemmin ainakin Hämeessä. Ja myös nämä vaalit on tulossa, jotain täytyisi jokaisen äänestää, ei pidä valittaa, jos ei äänestä vaaleissa.
Anonyymi kirjoitti:
Voisit kertoa esim. mistä haluaisit keskustella. Vai täytyisikö jonkun muun keksiä puheenaihe?
Kuinka uskot yhteiskunnallisten asioiden muuttuvan, tulevaisuudessa äskettäin pidettyjen vaalien jälkeen? Kelpaako tämä keskustelun avaus sinulle? Vai haluatko puhua jostakin itsellesi tärkeästä asiasta?
- Anonyymi
Mä tässä laittelen illan mittaan nukkumaan, mutta en nyt vielä. On kyllä mukava keskustella eri asioista ihmisten kanssa illan lopuksi. Monenlaista puhuttavaa on kyllä. Aiheita on elämässä kaikenlaisia. Yksinäisyyskään ei ole kivaa.
Olet oikeassa, että yksinäisyys ei ole mukava tunnetila. Joskus se valtaa mielen vaikka olisi muiden ihmisten seurassa. Yksinäisyyttä on varmasti monenlaista kuten henkistä ja fyysistä. On mielenkiintoista nähdä tulevaisuudessa kuinka tekoälypalvelut tuovat mahdollisesti muutosta tässä asiassa.
Olet oikeassa, että yksinäisyys ei ole mukava tunnetila. Joskus se valtaa mielen vaikka olisi muiden ihmisten seurassa. Yksinäisyyttä on varmasti monenlaista kuten henkistä ja fyysistä. On mielenkiintoista nähdä tulevaisuudessa kuinka tekoälypalvelut tuovat mahdollisesti muutosta tässä asiassa.
Olet mielestäni oivaltanut hienosti sen, että yksinäisyys on hyvin monimuotoinen asia ja tunnetila ihmisen jokapäiväisessä elämässä. Sen voi kokea ja tuntea henkisessä ja fyysisessä olomuodossa kun on herkkä ihminen.
- Anonyymi
Vanhempana yksinäisyys iskee jotenkin kovempaa, huomaa ettei sitten ollutkaan kai ihan sopivaa erakkoainesta 🙂 Toisaalta en tiedä jos asuisin korvessa, voiha olla että saattaisin yksin viihtyäkin siellä, noh pari koiraa vois kuitenkin olla.
Tämmösiä kelauksia tääl.Eläimien seura on yksi parhaimmista "hoitomuodoista" yksinäisyyden tunnetilan vallatessa mielen. Eläimet rakastavat ja tulevat pyytämättä lähelle ottamaan pahan mielen ihmiseltä pois.
- Anonyymi
Haluaisin keskustella, mutta mielummin sähköpostissa tai ainakin alkuun chatissa, osin sen yksityiskeskustelussa.
Olisiko hyvä, jos tällä palstalla pystyttäisiin sopimaan johonkin sopivaan tämän sivuston tyhjillään/lähes- olevaan chat-huoneeseen tai jonkun muun sivuston chattiin meno, jossa yksinäiset voi sitten keskustella asioista yhdessä tai yksityiskeskusteluissa kahden kesken?
Aika voisi olla vaihteleva tai säännöllinen, mikä ehkä parempi, alkuun vaikka kerran viikossa tiettyyn aikaan.- Anonyymi
Hyvä idea. Mutta miten tuollaiseen chattiin pääsee?
Tuo näkemys on varsin ymmärrettävä ja perustellusti tärkeä asia. Sillä näissä julkisissa keskusteluissa on aina myös heitä joiden ei tarvitsisi kuulla ihan kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idea. Mutta miten tuollaiseen chattiin pääsee?
Esim tämän suomi24 sivuston Chatit löytyy tuolta valikosta ja tieysti olisi sitten hyvä keskustelukumppaneiden rekisteröidä nimimerkki ja sillä kirjautua tuonne chattiin niin löytävät toisensa.
Itse tykkäisin vaihtaa mielipiteitä ja kirjoitella sähköpostilla, mutta ikäni jo tekee sen että sp-juttukaveria ei enää löydy .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006484
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283260Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761774- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471023Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879