On se vaan jännä..

Anonyymi-ap

Nuori kaunis nainen.. jolla oli elämä edessä. Ja eräs katkera exä tuli sotkemaan elämää. Pilasi sitä. Oman katkeruuden tähden. Ei millään voinut antaa naisen olla vaan vainosi ja uhkaili tätä joka ikinen päivä ja yö.

Ja jatkaa edelleen. Vain sen takia kun tuli jätetyksi.

11

324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pitäisi alkaa olemaan väärän miehen kanssa. Kun toinen oikein rakastuu, ei päästä irti. Suhteet tuli pitää kevyinä ja jos mies on oikein hyvä, niin voi alkaa seurustelemaan.

• Anonyymi

Heti tulit uhria syyllistämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti tulit uhria syyllistämään.

En syyllistänyt. Olen kuullut vastaavan kommentin.

Välit poikki vaan. Muutto toiselle paikkakunnalle.

• Anonyymi

Monet pystyy vedättämään jopa kuukausia tai jopa vuosia kunnes saa naisen nalkkiin kunnolla. Vaikea varmasti ymmärtää miten taitavia manipuloijia on paljon. Syyllistät uhria etkä tekijää. Näiltä ei vaadi kukaan vastuuta ja se on ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet pystyy vedättämään jopa kuukausia tai jopa vuosia kunnes saa naisen nalkkiin kunnolla. Vaikea varmasti ymmärtää miten taitavia manipuloijia on paljon. Syyllistät uhria etkä tekijää. Näiltä ei vaadi kukaan vastuuta ja se on ongelma.

Kyllä minä sen tiedän liiankin hyvin. Onko meillä edes henkistä väkivaltaa kriminalisoitu? Mestarimanipulaattori osaa vetää oikeista naruista. Olen ollut muutamien henkisesti kipeiden kohteena. Minua ei auta kukaan muu kuin korkeintaan Jeesus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En syyllistänyt. Olen kuullut vastaavan kommentin.

Välit poikki vaan. Muutto toiselle paikkakunnalle.

Niin että uhrin pitäisi luopua koko elämästään?
        Sekä mahdollisten lasten. 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että uhrin pitäisi luopua koko elämästään?
        Sekä mahdollisten lasten. 🤔

En osaa sanoa muuta neuvoa. Niin olen kuullut.
        Jos joutuu henkisesti kipeän ihmisen kohteeksi, joka pelottelee, haukkuu, manipuloi, niin kohteena oleva ei jaksa taistella yksin. Voimat siinä menee. Ympäristöä vaihtamalla saa ainakin henkistä ja fyysistäkin etäisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joutuu henkisesti kipeän ihmisen kohteeksi, joka pelottelee, haukkuu, manipuloi, niin kohteena oleva ei jaksa taistella yksin. Voimat siinä menee. Ympäristöä vaihtamalla saa ainakin henkistä ja fyysistäkin etäisyyttä.

Jatkoa...
        Menen nukkumaan. Jos joku tähän jatkaa, se en ole minä. Öitä ja tsemppiä! 😴🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko ajatellut, että tuollainen kaveri muuttaa perässä? Koska pakkomielle. Pitäisi saada kokonaan uusi henkilöllisyys ja uusi valtio. Ette te tiedä mitään, jollette sitä tiedä.

• Anonyymi

Ja sitten ihanista ihanin emojikirsi jo lykättiinkin takas välilehdelle häpeämään🔥

• Anonyymi

Ompas surullista. Mut eikait aito rakkaus exiin kaadu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe