Nuori kaunis nainen.. jolla oli elämä edessä. Ja eräs katkera exä tuli sotkemaan elämää. Pilasi sitä. Oman katkeruuden tähden. Ei millään voinut antaa naisen olla vaan vainosi ja uhkaili tätä joka ikinen päivä ja yö.
Ja jatkaa edelleen. Vain sen takia kun tuli jätetyksi.
On se vaan jännä..
11
324
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pitäisi alkaa olemaan väärän miehen kanssa. Kun toinen oikein rakastuu, ei päästä irti. Suhteet tuli pitää kevyinä ja jos mies on oikein hyvä, niin voi alkaa seurustelemaan.
- Anonyymi
Heti tulit uhria syyllistämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti tulit uhria syyllistämään.
En syyllistänyt. Olen kuullut vastaavan kommentin.
Välit poikki vaan. Muutto toiselle paikkakunnalle. - Anonyymi
Monet pystyy vedättämään jopa kuukausia tai jopa vuosia kunnes saa naisen nalkkiin kunnolla. Vaikea varmasti ymmärtää miten taitavia manipuloijia on paljon. Syyllistät uhria etkä tekijää. Näiltä ei vaadi kukaan vastuuta ja se on ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet pystyy vedättämään jopa kuukausia tai jopa vuosia kunnes saa naisen nalkkiin kunnolla. Vaikea varmasti ymmärtää miten taitavia manipuloijia on paljon. Syyllistät uhria etkä tekijää. Näiltä ei vaadi kukaan vastuuta ja se on ongelma.
Kyllä minä sen tiedän liiankin hyvin. Onko meillä edes henkistä väkivaltaa kriminalisoitu? Mestarimanipulaattori osaa vetää oikeista naruista. Olen ollut muutamien henkisesti kipeiden kohteena. Minua ei auta kukaan muu kuin korkeintaan Jeesus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En syyllistänyt. Olen kuullut vastaavan kommentin.
Välit poikki vaan. Muutto toiselle paikkakunnalle.Niin että uhrin pitäisi luopua koko elämästään?
Sekä mahdollisten lasten. 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että uhrin pitäisi luopua koko elämästään?
Sekä mahdollisten lasten. 🤔En osaa sanoa muuta neuvoa. Niin olen kuullut.
Jos joutuu henkisesti kipeän ihmisen kohteeksi, joka pelottelee, haukkuu, manipuloi, niin kohteena oleva ei jaksa taistella yksin. Voimat siinä menee. Ympäristöä vaihtamalla saa ainakin henkistä ja fyysistäkin etäisyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa muuta neuvoa. Niin olen kuullut.
Jos joutuu henkisesti kipeän ihmisen kohteeksi, joka pelottelee, haukkuu, manipuloi, niin kohteena oleva ei jaksa taistella yksin. Voimat siinä menee. Ympäristöä vaihtamalla saa ainakin henkistä ja fyysistäkin etäisyyttä.Jatkoa...
Menen nukkumaan. Jos joku tähän jatkaa, se en ole minä. Öitä ja tsemppiä! 😴🙏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa muuta neuvoa. Niin olen kuullut.
Jos joutuu henkisesti kipeän ihmisen kohteeksi, joka pelottelee, haukkuu, manipuloi, niin kohteena oleva ei jaksa taistella yksin. Voimat siinä menee. Ympäristöä vaihtamalla saa ainakin henkistä ja fyysistäkin etäisyyttä.Ootko ajatellut, että tuollainen kaveri muuttaa perässä? Koska pakkomielle. Pitäisi saada kokonaan uusi henkilöllisyys ja uusi valtio. Ette te tiedä mitään, jollette sitä tiedä.
- Anonyymi
Ja sitten ihanista ihanin emojikirsi jo lykättiinkin takas välilehdelle häpeämään🔥
- Anonyymi
Ompas surullista. Mut eikait aito rakkaus exiin kaadu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223