murunen? 😍🌸💕 Jäätävä keli mutta lämmin tunne sydämessä ku sua mietin 🥹
Moi, mitä kuuluu
21
378
Vastaukset
- Anonyymi
Nukkumaan kohta🩷
- Anonyymi
Munki pitäs koittaa ajoissa mennä ku huomenna töitä. Kauniita unia 🤗🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munki pitäs koittaa ajoissa mennä ku huomenna töitä. Kauniita unia 🤗🩷
Kiitos☺️. Kauniita unia myös sinulle Nöpöhassu🤗🩷
- Anonyymi
🤔😊Hyvää kuuluu mitä sinulle🩵
- Anonyymi
Ei kovin hyvää mutta ehkä tää tästä vielä helpottaa. Pitkä kiusaaminen varmasti minusta näkyy 😥😥
- Anonyymi
Hyvää kuuluu rakas💋❤️
- Anonyymi
Hyvää kuuluu. Katsoin iltapäivällä kotimaisen elokuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sarjoja ja jumpannu sen päälle?👩🍒
- Anonyymi
Nähdäänkö huomenna?
- Anonyymi
Missä ajattelit nähdä? Kyllä se sopii minulle.
- Anonyymi
Oon puoli viiteen töissä mut sen jälkeen jos ehdotat ja en oo liian väsynyt ❤️🤩
- Anonyymi
Sun höpinäs gubbe tosiaan ovat jäätäviä❄️
- Anonyymi
Oli talvista, mutta ei se haitannut. Kun tietää että talvi on kohta kokonaan ohi.
- Anonyymi
On pulteria ikävä Litman
- Anonyymi
Autoradiossa soi tämä biisi ja aloin katsomaan/kuuntelemaan sitä nyt koneelta. Aikoinaan kuuntelin paljon Turneria ja se oli hetken jopa lempiartistini.
Tämä biisi on paras kuuntelun lisäksi katsottuna. Tuo trumpetinsoittaja-komistus on kuuma. <3 Tämä ei ole se video, jossa Tinan ja tämän sexyhirmun kemiat kohtasi ihan kunnolla. Tässäkin toki näkee, missä kunnossa tuo kolli on. ;))
Tina Turner - Private Dancer - Live in Amsterdam
https://youtu.be/G1yqEwU-d9I- Anonyymi
Tämä on toinen hyvä Turnerin kipale, jossa vähän huumoriskin mukana. Hauska toteutus. :)
Tina Turner - Proud Mary - Live Wembley (2000)
https://youtu.be/T2T5_seDNZE
- Anonyymi
Etärakkauskin lämmittää, yess 💚
- Anonyymi
Tutullani oli tapana aina sanoa "lunta tupaan, jänis ulos tuvasta" 🐰🤪
- Anonyymi
En ole varmaankaan sun muru, mutta sellaista kuuluu että olen täällä tänään viimeistä kertaa ikinä. :)
Olen lukenut näitä kirjoituksia vuoden 2013 alusta ja nyt on tullut stoppi. Alkuun luin melkein päivittäin, nykyään vain tyyliin kerran viikossa.
Aion nyt muuttaa elämäni suuntaa; ei tupakkaa, ei alkoholia eikä myöskään palstaa huomisesta lähtien.
Olen miettinyt ja tullut tulokseen, että minun oma hyvinvointini on minulle se tärkein asia, johon haluan panostaa. Tällä palstalla on todella paljon sairaita aloituksia jotka koen omaan elinpiiriini sopimattomina. En siis tule käymään täällä silloinkaan kun olen "päihteetön". Päihteetön on minun kohdallani kerralla noin kaksi keskiolutta. ;)
Haluan jatkaa elämääni niin onnellisena ja terveenä kuin se omilla valinnoillani on mahdollista. Tähän täytyy vielä lopuksi sanióa, että sen jälkeen kun eksyin tänne, en ole ollut niin onnellinen ja muihin luottava kuin ennen sitä.
Toivon kaikille hyvää kesän odotusta,sekä rakkautta ja rauhaa elämiinne. <3<3<3- Anonyymi
Mutta vaikken käy täällä enää niin se ei tarkoita ettenkö seuraisi 11-vuotiaan sometiliä. Olen jo ottanut yhteyttä yhteen tahoon joka puuttuu näihin pedofiilitapauksiin... ja sitähän ne on vaikka kohde olisi 11-vuotias tyttö ja lähestyjä aikuinen NAINEN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224