Kyllä se niin on, että mies tekee kyllä selväksi onko vapaa vai ei, jos häntä kiinnostaa. Silloin ei pelleillä muiden kanssa.
Näillä tiedoilla loppuu nyt mun kaipailtu sekä palsta ura.
Muistakaa, jos asiat ei ole selviä tai niitä ei tehdä selväksi niin nosta kytkintä, äläkä jää odottamaan. Kyllä mies tekee selväksi kiinnostuksensa, vaikka mikä olisi, jos hän haluaa.
Oon ollu niin kauan yksin, että kyllä joku mukava mies mun elämään tulee, kun olen sille avoin.
Rakkauden kevättä teille 😘
Loppui kaipailu
11
345
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää jatkoa. Järkevä päätös.
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Olen vapaa. T. Mies
- Anonyymi
No kiva.
- Anonyymi
Samoin. Hän nainen ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut. Ei ole yhtään hyvä tämä, miten sydän lähtee vieläkin laukkaamaan pelkästä uudesta kuvasta.
- Anonyymi
Hän viettää aikaa jonkun naisen kanssa, joten tilanne on ollut hyvin epäselvä. Silloin tämä nainen ei ota yhteyttä tai tee muutakaan, kuin häivy "kuvioista"!
- Anonyymi
Auts onko pakko? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auts onko pakko? 🤣
Mikä sua, joka et ole ap, niin naurattaa?
- Anonyymi
Veronika tietää sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua, joka et ole ap, niin naurattaa?
No sori , mun piti kommentoida yhtä pykälää ylempään viestiin! Mutta sattuuhan näitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sori , mun piti kommentoida yhtä pykälää ylempään viestiin! Mutta sattuuhan näitä
jaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216