On hassua olla olemassa ihmisenä

Anonyymi-ap

Siis niin hassua kun on tämä ihminen olemassa ja se olen minä. Ja oletteko koskaan miettineet, että se ihmisen "minä" on pelkkien aivojen sisällä oleva joku juttu ja ulkoinen muille näkyvä osa on pelkkää ulkoista kehoa. Se ihmisen "minä" on vain aivojen sisällä. Sielu tai joku. Minä olen vain aivoissa ja näen silmillä kaikkea. Jännää. 🤣

10

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin 🤣 ja sitten siellä mun korvien välissä on vielä hän mieskin.

• Anonyymi

Sama juttu. Hän, mies aina mun ajatuksissani. ❤️ Menin mihin vaan. Tein mitä vaan. Ollut jo -99 vuodesta asti. Tulee mun uniinkin.

• Anonyymi

Viisaasti puhut. Terminähän "Minä" on hyvin henkilökohtainen. Se pätee aina vaan sanojaan itseensä ja on melkein mahdotonta toiselle selittää, esimerkiksi ensimmäinen käsky ymmärrettävästi.

Sinä tosiaan tiedät tämän. Nimesi on varmaan Sofia, viisaus.

• Anonyymi

No, onhan se hassua.

• Anonyymi

Hyvien pohdiskelujen juurella olet.
      Ja jos katsot sitä ’minää’ hieman tarkemmin, huomaat että se muuttuu koko ajan. Siellä ei ole pysyvyyttä.

• Anonyymi

Niin ja kun miettii vielä sitä, että meidän kaikkien minät on sidoksissa toisten miniin, vaikka emme sitä ihan ymmärtäisikään.

• Anonyymi

Just katson Apple tv:stä sarjaa Dark Matter. On aikalailla just tuota mitä kirjoitat. Kannattaa katsoa.

• Anonyymi

Sitten vielä sekin, että miten juuri sinä olet siinä kehossa ja koet ne asiat mitkä pitää kokea.

• Anonyymi

"I'm all that is, has been, and ever will be." - David Icke. Hänen mukaansa ihmiskeho on pelkkä kulkuneuvo ja elämä on hetkellinen kollektiivisen tietoisuuden uniikki osakokemus. Se selitti jotenkin että ihmisellä on sielu mutta sen lisäksi on vielä jokin diipimpi tietoisuus. Vai olikohan se että on tietoisuus (consciousness) ja spirit (sielu)? No, kumminkin. Sen mukaan ihmiset pystyisivät hengittämään veden alla kuin kalat jos Kuuta ei olisi. Toinen mielipuolinen ajatus on että paholainen asustelisi Saturnuksen kuusikulmiomyrskyn pohjoisnavalla. En ole lisko, "hyvästi" 🦎. "Hyvästi". - Kirsi Salo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe