Siis niin hassua kun on tämä ihminen olemassa ja se olen minä. Ja oletteko koskaan miettineet, että se ihmisen "minä" on pelkkien aivojen sisällä oleva joku juttu ja ulkoinen muille näkyvä osa on pelkkää ulkoista kehoa. Se ihmisen "minä" on vain aivojen sisällä. Sielu tai joku. Minä olen vain aivoissa ja näen silmillä kaikkea. Jännää. 🤣
On hassua olla olemassa ihmisenä
10
235
Vastaukset
- Anonyymi
Niin 🤣 ja sitten siellä mun korvien välissä on vielä hän mieskin.
- Anonyymi
Sama juttu. Hän, mies aina mun ajatuksissani. ❤️ Menin mihin vaan. Tein mitä vaan. Ollut jo -99 vuodesta asti. Tulee mun uniinkin.
- Anonyymi
Viisaasti puhut. Terminähän "Minä" on hyvin henkilökohtainen. Se pätee aina vaan sanojaan itseensä ja on melkein mahdotonta toiselle selittää, esimerkiksi ensimmäinen käsky ymmärrettävästi.
Sinä tosiaan tiedät tämän. Nimesi on varmaan Sofia, viisaus. - Anonyymi
No, onhan se hassua.
- Anonyymi
Hyvien pohdiskelujen juurella olet.
Ja jos katsot sitä ’minää’ hieman tarkemmin, huomaat että se muuttuu koko ajan. Siellä ei ole pysyvyyttä. - Anonyymi
Niin ja kun miettii vielä sitä, että meidän kaikkien minät on sidoksissa toisten miniin, vaikka emme sitä ihan ymmärtäisikään.
- Anonyymi
Just katson Apple tv:stä sarjaa Dark Matter. On aikalailla just tuota mitä kirjoitat. Kannattaa katsoa.
- Anonyymi
Sitten vielä sekin, että miten juuri sinä olet siinä kehossa ja koet ne asiat mitkä pitää kokea.
- Anonyymi
"I'm all that is, has been, and ever will be." - David Icke. Hänen mukaansa ihmiskeho on pelkkä kulkuneuvo ja elämä on hetkellinen kollektiivisen tietoisuuden uniikki osakokemus. Se selitti jotenkin että ihmisellä on sielu mutta sen lisäksi on vielä jokin diipimpi tietoisuus. Vai olikohan se että on tietoisuus (consciousness) ja spirit (sielu)? No, kumminkin. Sen mukaan ihmiset pystyisivät hengittämään veden alla kuin kalat jos Kuuta ei olisi. Toinen mielipuolinen ajatus on että paholainen asustelisi Saturnuksen kuusikulmiomyrskyn pohjoisnavalla. En ole lisko, "hyvästi" 🦎. "Hyvästi". - Kirsi Salo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223