Olen päässyt armeijasta vuonna 2007 ja nyt tänä vuonna tuli kertauskäsky. Minulla on todettu svt rytmihäiriö sairaus. Voinkohan hakea vapautusta kertausharjoituksesta
Rytmihäiriöt
9
113
Vastaukset
- Anonyymi
Voit hakea, voit myös hakea muutosta palvelusluokkaan tai pyytää siirtoa täydennyspalveluksen kautta sivariksi. Kaikki hyviä vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Jos ei suoriudu kertauksesta armeijassa terveydellisistä syistä, ei silloin ole asiaa myöskään sivariksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei suoriudu kertauksesta armeijassa terveydellisistä syistä, ei silloin ole asiaa myöskään sivariksi.
Miksei ole asiaa sivariksi? Perustele väitteesi.
- Anonyymi
Pääset varmimmalla kun haet täydennyspalvelukseen. PV ei välitä tippaakaan mistään sairauksista, joista jo kertausharjoituksissakin osa on vaaraksi muillekin eikä pelkästään itselle. Omalla kohdalla ratkaisin asian juuri noin.
- Anonyymi
Kertausharjoituksissa ei tarvitse marssia tahdissa. Et tarvitse vapautusta, mutta voit sitä hakea.
- Anonyymi
Miksei rytmihäiriöstä kärsivä tarvitse vapautusta? Perustele nyt vähän. Menisitkö itse rehkimään sydänvaivaisena vain sen takia että PV niin käskee ja riskinä että kuolet sydänkohtaukseen?
- AnonyymiUUSI
Menet lääkäriin ja pyydät todistuksen vaivoistasi, lähetät sen sotilaspiiriisi kyselylomakkeen kaa. Nää on yleensä jopa pysyviä, eikä niistä juurikaan tiedä koska ne tulee ja missä tressi tilanteessa. Todennäköisesti vapautus rauhan aikana. Sydämmen kaa ei ole pelleilemistä eikä lääkäritkään useat tajua mitään sydämen päälle. Itse jouduin sairaalaan kun rytmi ei kääntynyt lääkkeillä, sielä vasta sain asianmukaista hoitoa. Voi johtaa jopa aivoinfarktiin. Nyt olen vertaistukena.
- AnonyymiUUSI
Ei ne sydänviat korjaannu sodankaan aikana ja saattavat olla tietyissä tilanteissa vaikkapa taistelukentällä katastrofaalinen myös muille. Sairaat tulisi ehdottomasti vapauttaa täysin taistelujoukoista sillä sairas/vajaakuntoinen sotilas vastaa käytännössä haavoittunutta.
- AnonyymiUUSI
Pidä huoli sydämmestäsi, niin ei ole huolta sydämmestäsi.
https://sydan.fi/fakta/supraventrikulaariset-takykardiat/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1052236- 841965
- 531556
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481486- 1531466
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481374Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441294Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111108
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084