Rytmihäiriöt

Anonyymi-ap

Olen päässyt armeijasta vuonna 2007 ja nyt tänä vuonna tuli kertauskäsky. Minulla on todettu svt rytmihäiriö sairaus. Voinkohan hakea vapautusta kertausharjoituksesta

9

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voit hakea, voit myös hakea muutosta palvelusluokkaan tai pyytää siirtoa täydennyspalveluksen kautta sivariksi. Kaikki hyviä vaihtoehtoja.

• Anonyymi

Jos ei suoriudu kertauksesta armeijassa terveydellisistä syistä, ei silloin ole asiaa myöskään sivariksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei suoriudu kertauksesta armeijassa terveydellisistä syistä, ei silloin ole asiaa myöskään sivariksi.

Miksei ole asiaa sivariksi? Perustele väitteesi.

• Anonyymi

Pääset varmimmalla kun haet täydennyspalvelukseen. PV ei välitä tippaakaan mistään sairauksista, joista jo kertausharjoituksissakin osa on vaaraksi muillekin eikä pelkästään itselle. Omalla kohdalla ratkaisin asian juuri noin.

• Anonyymi

Kertausharjoituksissa ei tarvitse marssia tahdissa. Et tarvitse vapautusta, mutta voit sitä hakea.

• Anonyymi

Miksei rytmihäiriöstä kärsivä tarvitse vapautusta? Perustele nyt vähän. Menisitkö itse rehkimään sydänvaivaisena vain sen takia että PV niin käskee ja riskinä että kuolet sydänkohtaukseen?

• Anonyymi

Menet lääkäriin ja pyydät todistuksen vaivoistasi, lähetät sen sotilaspiiriisi kyselylomakkeen kaa. Nää on yleensä jopa pysyviä, eikä niistä juurikaan tiedä koska ne tulee ja missä tressi tilanteessa. Todennäköisesti vapautus rauhan aikana. Sydämmen kaa ei ole pelleilemistä eikä lääkäritkään useat tajua mitään sydämen päälle. Itse jouduin sairaalaan kun rytmi ei kääntynyt lääkkeillä, sielä vasta sain asianmukaista hoitoa. Voi johtaa jopa aivoinfarktiin. Nyt olen vertaistukena.

• Anonyymi

Ei ne sydänviat korjaannu sodankaan aikana ja saattavat olla tietyissä tilanteissa vaikkapa taistelukentällä katastrofaalinen myös muille. Sairaat tulisi ehdottomasti vapauttaa täysin taistelujoukoista sillä sairas/vajaakuntoinen sotilas vastaa käytännössä haavoittunutta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      82
      3456
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1524
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1302
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1186
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      47
      846
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      842
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      32
      782
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      780
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      754
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      727
    Aihe