Ei kukaan välitä mitään, Suomi on täysi takapajula. Tänne pitää kutsua YK:n tarkkailijoita.
Suomessa tehdään kansanmurhaa
7
118
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko siis että kansaa murhataan kun ei anneta rahaa tarpeeksi siitä että ei tee mitään?
- Anonyymi
Uskonnoista tällä palstalla on kyse!
- Anonyymi
ykn tarkkailijat on hyväksi käuyttähiä ja parittajia ne pitää ihmisiä kauppaa nuorilla naisilla jotka ne tappaa lopuksi
- Anonyymi
Koko porukka pitää laittaa ladon taakse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko porukka pitää laittaa ladon taakse
Laittomat bordellit eikä oulun lestadiolaiset huonommaksi jää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittomat bordellit eikä oulun lestadiolaiset huonommaksi jää
Tai vale uskovaiset jotka esiintyy lestadiolaiset järjestönä
- Anonyymi
Jaa, että oikein YK:n tarkkailijoita pitäisi sinun kansanmurhaasi kutsua katsomaan ja loppulauselmassa paheksua sitä syvästi,,,, vailla konkreettisia toimenpiteitä. YK on täysin turha organisaatio, kuluerä ja suuri sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815