Leikin sinulla. Se ei koskaan ole ollut tarkoitukseni.
Jostain syystä sinä olet yhä sydämessäni, vaikka vuosia on jo kulunut. Olet ehkä minulle se oikea, mutta elämäntilanne estää yhteytemme. Olen niin pahoillani, kun olen antanut ymmärtää, mutta en ole ymmärtänyt antaa. Sinulla tuntui olevan liian kiire, kiire nähdä, edetä, ja minä en ollut vielä valmis.
Pelkään sinua, yhteyttämme, kohtaamistamme, omia tunteitani. Sinun reaktiotasi, sinun ajatuksiasi. En tunne sinua vielä tarpeeksi hyvin.
Olen pelkkä pelkuri, anteeksi kun loukkasin sinua mies. Olet ajatuksissani jokainen päivä.
Luulet, että
28
596
Vastaukset
- Anonyymi
😂😂😂😂😂
Ei se tajua
😂😂😂😂😂- Anonyymi
Tajua mitä? Kuka? En ymmärrä mikä noin naurattaa...
- Anonyymi
Vesa ei tajuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän siinä on 😂 kun et tajua 😂 et ymmärrä et 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihje.
Luulet koko ajan ettei sinua tunnisteta ja jos joku tunnistaa, vastaat kirjoittaen ettei tunnistanut ja luulet sen menevän täysillä läpi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihje.
Luulet koko ajan ettei sinua tunnisteta ja jos joku tunnistaa, vastaat kirjoittaen ettei tunnistanut ja luulet sen menevän täysillä läpi.Vihje.
Jos sinulle ei kirjoita mitään tunnistamisesta, vakuutut täysin siitä ettei tunnista ja luulet kaiken menneen täysillä läpi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on nii vtun hauskaa seurattavaa että sinulle nauraa koko palsta 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on nii vtun hauskaa seurattavaa että sinulle nauraa koko palsta 😂
Höh, no tuskin. Ja jos nauraa, niin sitten nauraa, kiva että kaipuullani on noin paljon viihdearvoa. 🤷🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, no tuskin. Ja jos nauraa, niin sitten nauraa, kiva että kaipuullani on noin paljon viihdearvoa. 🤷🙄
Narsismi
- Anonyymi
Sitä on vaikea ymmärtää miten joku voi laittaa noin paljon paukkuja peliin tarkoittamatta mitään, pitää todella tykätä tuulen kanssa nyrkkeilemisestä.
- Anonyymi
Minä näköjään voin. 🙄 En ymmärrä aina itsekään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näköjään voin. 🙄 En ymmärrä aina itsekään...
Tärkeintä on rehellisyys, pitäähän olla joku pohja mistä ponnistaa, ettei tarvitse miettiä onko pilven alla maata.
- Anonyymi
Kuvailemasi toiminta on juurikin toisen tunteilla leikkimistä.
- Anonyymi
Niin on, mutta se ei ollut tarkoitukseni. En kai sitä kieltänytkään?
- Anonyymi
Kaikki ihan ok. En pyri liikaa miettimään, enkä tunne mitään negatiivisia tunteita sinua kohtaan, jos olet hän.
- Anonyymi
Hassua kyllä tuo viittaus siihen ettei tarkoita mitään, mutta kaikki ok.
- Anonyymi
En ymmärrä. Missä kohtaa viittaan, ettei mikään tarkoittanut mitään? Minulle hän on edelleen tärkeä, vaikka asiat eivät edenneet mihinkään suuntaan. -ap
- Anonyymi
Onpas harhaista tekstiä.
- Anonyymi
Ei se minusta ole kuin ajatusten purkua.
- Anonyymi
Kiitos kommentista. 😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se minusta ole kuin ajatusten purkua.
"Luulet, että leikin sinulla"
"vuosia on jo kulunut"
Harhaista? Kyllä vain.
Onnetonta? Kyllä vain.
- Anonyymi
En luule sinun leikkivän. Silmissäni olet kuin ajelehtiva laiva ilman kapteenia. Jää nähtäväksi millaisia askeleita otat.
- Anonyymi
Sun piti soittaa. Osaan käyttäytyä kyllä.
- Anonyymi
Olet tunteilla leikkijä ap. Elä kuten opetat.
- Anonyymi
En tiedä mikä on tilanne🙂
Itsellä ehkä joku muuttumaton. - Anonyymi
Kyllähän sinä ap olet leikkinyt. Ja olet varmasti myös niitä jotka eivät osaa pyytää anteeksi. Et edes pahoitella.
- Anonyymi
Koomista kun tuo kuvittelee ihan tosissaan leikkineensä...
- Anonyymi
Hän ei kyllä välittäisi minusta yhtään, joten ei ole minulle, mutta kaikki on hyvin. En ajattele hänestä negatiivista, vaan ihan vaan hyvää. Onnea aloittajalle ja toivottavasti tavoitat miehen vielä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223