UUTTA!
239. Nootti 250410
240. Taas hölmölässä nauretaan
241. Asiakirjapyyntö 250411
Kelan perseily jatkuu ja pahenee.
Maailman Onnellisin maa ja sen onnettomat virkamiehet
https://onnellinen-maa.webnode.fi/tilanne/
Terveisin
®167-176
toimitusjohtaja-perseentervaaja
Murrinperse Oy
😁 😆 😅 😂 🤣
Taas hölmölässä nauretaan
37
463
Vastaukset
- Anonyymi
Buuhahhahhaaa ..... salkku mutonen ...... hah ha haa .... 😁 😆 😅 😂 🤣 murrinperse 😁 😆 😅 😂 🤣 .... hehe heee.... hoh ho hoo.... hih hih hii 😁 😆 😅 😂 🤣
- Anonyymi
Kyllä keskustelun aloittajankin kaltaisia Suomi tarvitsee, ihan totta. 😂
- Anonyymi
Hullulla on halvat huvit, pähkähullulla ilmaiset
- Anonyymi
Onnex Pyhä Sota on alkamassa Kelaa vastaan.
- Anonyymi
Aloittaja on itse tyhmempi kuin savolainen vasemman jalan saapas.
- Anonyymi
Saapas vaan ei enää ole elävää ainetta, joka voisi olla edes tyhmä. Savolaisiin viittaaminen on lisäksi halventavaa. Ellei oikeasti joku vihaa oman sukunsa juuria Savossa niin paljon, että pitää halpana.
Savossa ei maaperä ole muuttunut viljavaksi monin paikoin vieläkään. Syynä on peruskalliot, ja vesistön määrä. Tämä geologinen juttu ei oikeuta pilkkaamaan savolaisia- sitkeitähän he ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saapas vaan ei enää ole elävää ainetta, joka voisi olla edes tyhmä. Savolaisiin viittaaminen on lisäksi halventavaa. Ellei oikeasti joku vihaa oman sukunsa juuria Savossa niin paljon, että pitää halpana.
Savossa ei maaperä ole muuttunut viljavaksi monin paikoin vieläkään. Syynä on peruskalliot, ja vesistön määrä. Tämä geologinen juttu ei oikeuta pilkkaamaan savolaisia- sitkeitähän he ovat.Tampereella ei juuri naureta nyt ja huomenna vielä vähemmän kun Kalpa taas voittaa!!
Tapparan kannattajat saattavat vähän hymyillä mutta Tappara ei ole terästä vaan perästä.
Buuhahhahhaaa ..... salkku mutonen ...... hah ha haa .... 😁 😆 😅 😂 🤣 murrinperse 😁 😆 😅 😂 🤣 .... hehe heee.... hoh ho hoo.... hih hih hii 😁 😆 😅 😂 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereella ei juuri naureta nyt ja huomenna vielä vähemmän kun Kalpa taas voittaa!!
Tapparan kannattajat saattavat vähän hymyillä mutta Tappara ei ole terästä vaan perästä.
Buuhahhahhaaa ..... salkku mutonen ...... hah ha haa .... 😁 😆 😅 😂 🤣 murrinperse 😁 😆 😅 😂 🤣 .... hehe heee.... hoh ho hoo.... hih hih hii 😁 😆 😅 😂 🤣Buuhahhahhaaa ..... ilves ...... hah ha haa .... 😁 😆 😅 😂 🤣 tappara 😁 😆 😅 😂 🤣 .... hehe heee...hifki ... hoh ho hoo..tepsi.. hih hih hii lukko😁 😆 😅 😂 🤣
Loppuottelu Kalpa-Saipa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buuhahhahhaaa ..... ilves ...... hah ha haa .... 😁 😆 😅 😂 🤣 tappara 😁 😆 😅 😂 🤣 .... hehe heee...hifki ... hoh ho hoo..tepsi.. hih hih hii lukko😁 😆 😅 😂 🤣
Loppuottelu Kalpa-Saipa... höh höh höö .... ässäholet ....😁 😆 😅 😂 🤣
- Anonyymi
Älä hauku aloittajaa tyhmäksi. Osa meistä tarvitsee enemmän muiden apua. Ei kaikki pärjää itsenäisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buuhahhahhaaa ..... ilves ...... hah ha haa .... 😁 😆 😅 😂 🤣 tappara 😁 😆 😅 😂 🤣 .... hehe heee...hifki ... hoh ho hoo..tepsi.. hih hih hii lukko😁 😆 😅 😂 🤣
Loppuottelu Kalpa-SaipaMurrinperse ei hyväksy ottelun lopputulosta vaan soittaa Kelan pääjohtajalle ja laittaa hänen numeronsa vielä tänne ketjuunkin, että me kaikki kommentoijat voimme soittaa hänelle, lisäksi tekee kantelun oikeusasiamiehelle ja Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen Yrsyylä Vönter Läyterille. Hihihoho😂😅🤣hahaha😆😁😝huoooohhhh😅💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Murrinperse ei hyväksy ottelun lopputulosta vaan soittaa Kelan pääjohtajalle ja laittaa hänen numeronsa vielä tänne ketjuunkin, että me kaikki kommentoijat voimme soittaa hänelle, lisäksi tekee kantelun oikeusasiamiehelle ja Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen Yrsyylä Vönter Läyterille. Hihihoho😂😅🤣hahaha😆😁😝huoooohhhh😅💩
Kantelun liitteeksi pari muistitikullista perusteellisesti perusteluja perseilyjä joista valinnan vapaus lukea mieleisensä tai kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantelun liitteeksi pari muistitikullista perusteellisesti perusteluja perseilyjä joista valinnan vapaus lukea mieleisensä tai kaikki.
Ja kun murrinperse ei edes osaa hakea niitä tikkujaan postista tai ottaa vastaan, kun tuodaan kotiovelle. Murrinperse vois työntää ne tikkunsa sinne, missä aurinko ei paista🤣😂😝terveisin suomen surkein törppö. 😱😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savossa ei maaperä ole muuttunut viljavaksi monin paikoin vieläkään. Syynä on peruskalliot, ja vesistön määrä. Tämä geologinen juttu ei oikeuta pilkkaamaan savolaisia- sitkeitähän he ovat.No ei sulle älynlahjoja ole suotu, kun et ymmärrä edes sanontoja. Tosin, ne on aika päteviä tänäkin päivänä ja tuo oli sinulle ja sinun "älyllesi" tarkoitettu. Sopii oikein hyvin sinuun.
Jaksan aina vain ihmetellä sitä, kuinka tyhmiä osa ihmisistä on. Kerros vähän vanhemmistasi ja miten sua on "kasvatetty". Oikeesti kiinnostaisi tietää, minkälaiset vanhemmat saa aikaiseksi tuollaisia surkimuksia.
- Anonyymi
Nauratko uuvatti peiliin katsoessasi?Vai itketkö?
- Anonyymi
Porissa vai savossa?
- Anonyymi
Buuhahhahhaaa ..... salkku mutonen ...... hah ha haa .... 😁 😆 😅 😂 🤣 murrinperse 😁 😆 😅 😂 🤣 .... hehe heee.... hoh ho hoo.... hih hih hii 😁 😆 😅 😂 🤣
- Anonyymi
Positiivista aamua, autetaan toisiamme ja varsinkin niitä jotka eivät tule toimeen itse.
- Anonyymi
Loppuottelu Kalpa-Saipa
Siitä saavat savolaisten parjaajat kunnolla käkättimeen😁 😆 😅 😂 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuottelu Kalpa-Saipa
Siitä saavat savolaisten parjaajat kunnolla käkättimeen😁 😆 😅 😂 🤣hyvin arvattu
- Anonyymi
Halveksittava pölvästi
- Anonyymi
Asuuko aloittaja murrinperse Savon Hölmölässä? En ihmettele, että siellä nauretaan jopa tyhjälle😆😅🤣😂😁 Oy murrinperse Ab, on siinäkin firma, sopii hyvin Hölmölässä sijaitsevaksi firmaksi😁😂🤣
- Anonyymi
On ilmeisesti asunut, porissa nyt.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Klani hinaaja.
- Anonyymi
mietippä persläpi sitä jos yksikin aivosolusi liikkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mietippä persläpi sitä jos yksikin aivosolusi liikkuu
Kahden peen triplapölvästi
- Anonyymi
Ilmeisesti tämä mies on murrin toimitusjohtaja. Voit sponsata häntä ostamalla kirjan
https://www.finlandiakirja.fi/fi/ropi-juhani-jarrela-tinkimiehen-rakkauskirja-k-0044745 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti tämä mies on murrin toimitusjohtaja. Voit sponsata häntä ostamalla kirjan
https://www.finlandiakirja.fi/fi/ropi-juhani-jarrela-tinkimiehen-rakkauskirja-k-0044745Rakinperse itse mainostaa kirjaansa💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakinperse itse mainostaa kirjaansa💩
Kannattaa ostaa luku&keräilykappale.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.finlandiakirja.fi/fi/ropi-juhani-jarrela-tinkimiehen-rakkauskirja-k-0044745Minulla ei ole mitään tekemistä tuon kirjan kanssa.
Olen laatinut vain asiakirjoja jotka eivät ole suurelta osin julkisia. Pari perukirjaa ja yhden lahjakirjan olen tehnyt, nyt on jakokirja tekeillä; nuo eivät ole tarkoitettu köyhille eikä saamattomille eikä niitä ikinä julkaista.
Terveisin
®167-176
Murrinperse Oy
😁 😆 😅 😂 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tekemistä tuon kirjan kanssa.
Olen laatinut vain asiakirjoja jotka eivät ole suurelta osin julkisia. Pari perukirjaa ja yhden lahjakirjan olen tehnyt, nyt on jakokirja tekeillä; nuo eivät ole tarkoitettu köyhille eikä saamattomille eikä niitä ikinä julkaista.
Terveisin
®167-176
Murrinperse Oy
😁 😆 😅 😂 🤣"Olen laatinut vain asiakirjoja jotka eivät ole suurelta osin julkisia"
Julkistaisit pari teraa kelalle ja hallinto-oikeudelle tehtailemiasi pumaskoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olen laatinut vain asiakirjoja jotka eivät ole suurelta osin julkisia"
Julkistaisit pari teraa kelalle ja hallinto-oikeudelle tehtailemiasi pumaskoja.On tulossa yksi hallinto-oikeuden päätös jonka Kela hävisi maaliskuussa 100-0. Päätös ei ole vielä lain voimainen kun valitusaika päättyy ensi viikolla. Sitten tarkistan onko pöhkö-Kela valittanut KHO:een ja haluaa hävitä sielläkin, ellei ole valittanut niin saatan julkaista päätöksen sen jälkeen kun se on saanut lain voiman eli on lopullinen.
Terveisin
®167-176
Murrinperse Oy
😁 😆 😅 😂 🤣
- Anonyymi
Missähän tämä hölmölä mahtaa olla? Hommafoorumilla vai savossa?
- Anonyymi
Ei kaikista ole itsensä elättämiseen vaan tarvitaan muiden apua.
- Anonyymi
Jotku murrinperse et kelan apua vauvasta vaariin asti.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576