Kevät on vihdoin alkamassa. Lämpötila kohoaa yli +10 C asteeseen lähipäivinä. Untuvatakit vaihtuvat napapaitoihin. Kuppiloiden terassit täyttyvät ihmisistä.
Mitä haaveita sinulla on tulevan kevään ja kesän suhteen? Tässä ketjussa voit paljastaa salaisimmat haaveesi. Tai tarkennuksena: salaisimmat lailliset haaveesi. Niistä voit kertoa täällä. Syksyllä voimme katsoa, jäivätkö haaveet haaveiksi.
Kevät alkaa - Paljasta salaisimmat haaveesi
38
290
Vastaukset
- Anonyymi
No mikset kertoisi omia haaveitasi.
- Anonyymi
Minä haaveilen hallituksen kaatumisesta, uusilla vaaleilla.
- Anonyymi
Haluaisin löytää jonkun mukavan kesäkissan. Haaveena tavata nuori, vähän ylipainoinen, muodokas nuori nainen.
- Anonyymi
Haaveeni on saada naisseuraa. En tiedä mistä se johtuu, mutta tuntuu siltä, että kaikki ovat varattuja. Eivät ehkä oikeasti ole, mutta minut tavattuaan he muttuvat nopeasti "varatuiksi".
Onko helpompaa tapaa antaa pakit kuin väittää olevansa varattu? Jos joku epäkiinnostava henkilö tulee minua iskemään, niin toki minäkin kerron olevani varattu. Erittäin varattu.
Nimeni on varattu. Erittäin varattu.
- Anonyymi
Uudet alushousut olisi haave.
- Anonyymi
tämä, samaa mieltä, vanhoissa on hallituksen tekemiä leikattuja reikiä
- Anonyymi
Minun pitäisi hankkia tyttärelleni uudet bikinit. Hän haluaa mahdollisimman seksikkäät bikinit, mutta minä olen vähän eri kannalla. Hän saa mahdollsimman epäseksikäät bikinit.
Nyt on muodissa skimpyt bikinien alaosat eli sellaiset, joiden takaosa, kais tiedätte, on hyvin kapea. Mitä kapeampi bikinien alaosa takaa, sitä enemmän se uppoaa. Yyterissä miesten päät tulevat kääntymään vähän väärällä tavalla, jos teinillä on bikinien alaosa liian kapea takaa. Sitä me emme halua.
Suomessa muutoinkin teini-ikäisten bikinivalikoima on todella suppea. Johtuen ehkä lyhyestä kesästä. Australiassa on toisin. Teineille on omia bikinimerkkejä, joiden mallistot on luotu teinejä varten. Tämä on jotain, mistä suomalainen ei tiedä mitään, eikä tarvitsekaan tietää. Harva porilainen joutuu päivittäin vaivaamaan päätään teinien bikineillä, vaikka kevättä on ilmassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun pitäisi hankkia tyttärelleni uudet bikinit. Hän haluaa mahdollisimman seksikkäät bikinit, mutta minä olen vähän eri kannalla. Hän saa mahdollsimman epäseksikäät bikinit.
Nyt on muodissa skimpyt bikinien alaosat eli sellaiset, joiden takaosa, kais tiedätte, on hyvin kapea. Mitä kapeampi bikinien alaosa takaa, sitä enemmän se uppoaa. Yyterissä miesten päät tulevat kääntymään vähän väärällä tavalla, jos teinillä on bikinien alaosa liian kapea takaa. Sitä me emme halua.
Suomessa muutoinkin teini-ikäisten bikinivalikoima on todella suppea. Johtuen ehkä lyhyestä kesästä. Australiassa on toisin. Teineille on omia bikinimerkkejä, joiden mallistot on luotu teinejä varten. Tämä on jotain, mistä suomalainen ei tiedä mitään, eikä tarvitsekaan tietää. Harva porilainen joutuu päivittäin vaivaamaan päätään teinien bikineillä, vaikka kevättä on ilmassa.Miettikää kuinka rankkkaa työnteko voi olla:
https://www.youtube.com/watch?v=bDyu0UYI6E8
Matkustat lentokoneissa, asut hotelleissa, poseeraat paratiisissa ja miettikää, miten kuvaajakin joutuu hikoilemaan ja kärsimään! Aurinko paahtaa ja bikinit säihkyvät.
Elämä on uskomatonta. Sen unohtaa usein, jos vain jumittaa Porissa ja elämän keskipisteenä on Jolenen terassi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettikää kuinka rankkkaa työnteko voi olla:
https://www.youtube.com/watch?v=bDyu0UYI6E8
Matkustat lentokoneissa, asut hotelleissa, poseeraat paratiisissa ja miettikää, miten kuvaajakin joutuu hikoilemaan ja kärsimään! Aurinko paahtaa ja bikinit säihkyvät.
Elämä on uskomatonta. Sen unohtaa usein, jos vain jumittaa Porissa ja elämän keskipisteenä on Jolenen terassi.Okei. Toi video on sellainen, että ehkä minäkin joudun miettimään tosissani alan vaihtoa. Se mitä teen työkseni 12 tuntia joka arkipäivä on kuin vastakohta muotikuvaajan työlle. Siis 100 % vastakohta.
Mutta niin se elämä vaan menee, että kaikki eivät voi elää unelmaa. Suurin osa meistä lapio kuvainnollista pas*** joka arkipäivä 12 tuntia päivässä, viitenä päivän viikossa. Niin se vain on. Kateeksi käy. Uskomaton video. Wow. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa muutoinkin teini-ikäisten bikinivalikoima on todella suppea. Johtuen ehkä lyhyestä kesästä. Australiassa on toisin. Teineille on omia bikinimerkkejä, joiden mallistot on luotu teinejä varten. Tämä on jotain, mistä suomalainen ei tiedä mitään, eikä tarvitsekaan tietää. Harva porilainen joutuu päivittäin vaivaamaan päätään teinien bikineillä, vaikka kevättä on ilmassa.Näettekö mitä tarkoitan sillä, että liian kapea bikinien takaosa on ihan mauton:
https://www.youtube.com/watch?v=NV1S9dn7Oe0
Ei tuollaisia. Ei missään nimessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näettekö mitä tarkoitan sillä, että liian kapea bikinien takaosa on ihan mauton:
Ei tuollaisia. Ei missään nimessä.Ei ei. Olin sittenkin väärässä:
https://www.youtube.com/watch?v=xyO7smfHl34
Takaa kapea bikinien alaosa on ainut oikea valinta teinille. Jos katsotte videon ensimmäiset 1min 20sekuntia, saatte elämäänne pari vuotta lisää jatkoaikaa. Elämä Havaijlla on vähän eri näköistä kuin Porissa ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ei. Olin sittenkin väärässä:
https://www.youtube.com/watch?v=xyO7smfHl34
Takaa kapea bikinien alaosa on ainut oikea valinta teinille. Jos katsotte videon ensimmäiset 1min 20sekuntia, saatte elämäänne pari vuotta lisää jatkoaikaa. Elämä Havaijlla on vähän eri näköistä kuin Porissa ;)Videon kohtaa 11:40 on kotsottu tosi monta kertaa uudelleen ja uudelleen. Mistähän se johtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näettekö mitä tarkoitan sillä, että liian kapea bikinien takaosa on ihan mauton:
Ei tuollaisia. Ei missään nimessä.Niin varmaan onkin mutta ei pidä maistella.
- Anonyymi
Haluaisin, että Porin kaupungin johtamiseen tulisi jotain järkeä ja esihenkilöille ammattitaitoa.
- Anonyymi
Haaveeni on, että petteri orpo vihdoin hellittäisi otteensa lompakostani kun ei siellä rahaakaan oikein ole, muutama kolikko.
- Anonyymi
SDP ottaisi käden taskustani.
- Anonyymi
Mitä se sieltä luulee löytävänsä🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sieltä luulee löytävänsä🤣
Ei SDP ole se vaan he.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei SDP ole se vaan he.
What is your name, demon?!
"our name is SDP, for we are many"
- Anonyymi
Haluun pissata Lauran päälle ja laulaa litteästä Maasta
- Anonyymi
Vieläkö persujen Laura Huhtasaari saa nostetta aikaseksi, vai alkaako olla jo liikaa työttömille persuille Lauran, Trumpin kannatus ja sen rukousaamiaisilla ravaaminen.
- Anonyymi
Suht graafisesti ilmaistu fettissi ns. normifoorumin puolella.
- Anonyymi
Pääsee mannea esittävä laulajakin taas Jolenen terassille juomaan pummittua kaljaa
- Anonyymi
Jolen terassi alkaa hiljalleen täyttyä. Katsokaa ensi viikon sääennusteita!
- Anonyymi
Toiveena lainsäädäntö, joka poistaisi kaljabaarien terassit jalkakäytäviltä ja katukuvasta.
Nordean pankilla teljäntorilla ei ole lupaa laittaa edes penkkejä käytävälle jonottavien vanhusten istuttavaksi, mutta kaljabaarien asiakkaille löytyy vaikka punaista mattoa.- Anonyymi
Kerrankin asiallinen kommentti Pori-foorumilla. Olen valmis laittamaan nimeni kansalaisadressiin, jolla saadaan juottoloiden terassit pois jalkakäytäviltä.
- Anonyymi
Minä haluaisin, että seuraava kaup.hallituksen kokous tapahtuisi edesmenneellä nakurannalla Yyterissä. Niin ja kaikki edustajat tietty nakuna ....jeeeeeee
- Anonyymi
Hyvä toive!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä toive!
Toiveeni olis,että lopettaisit ton seuraamisen ja lopettaisit ton ihon rikkomisen poskista ja selästä,taas pakottaa niin kipeästi! Muualtakin se täytyy lopettaa,on arpia,vaikka toisille myydä!!ihan kauheeta tuo teidän homma,mitä helevetin pahaa olen teille tehnyt,teidän omat ongelmat eiole kenenkään syytä!
- Anonyymi
Haluat oikeasti nähdä kristan ilman rihman kiertämää? Sen nähtyään tarvitaan extensiivistä psykologin kanssa keskustelua trauman läpikäymiseksi.
- Anonyymi
Toinen kansalaisaloite sähköpotkulautojen kieltäminen Porin kaupungin alueella. Ne ovat todella vaarallisia, itse asiassa oikeammin sanottuna aivoton nuoriso on se vaarallinen koheltaessaan näillä vehkeillä kevyen liikenteen väylillä muista liikkujista välittämättä.
Toinen asia on se, että niitä jätellään piruuttaan sellaisiin paikkoihin missä ne aiheuttaa vaaranpaikkoja muille pyöräilijöille.- Anonyymi
Sähköpotkurit pois Porin kaduilta. Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Miksi päättäjät on näin kädettömiä asioissa, jotka vaatisivat välittömiä toimia kansalaisen turvallisuuden parantamiseksi. Kyllä hakataan rahaa siihen, että pilataan hyvässä kunnossa olevat ajoväylät rakentamalla niihin töyssyjä. Voiko olla enää tyhmempää touhua.
- Anonyymi
Porin kadut ovat karmeassa kunnossa. Eikä tämä ole mielipideasia. Tämä on fakta.
- Anonyymi
Joo, kesä tulee ja onko sit hianoo kattoo Porin mettää mitä halkoo rekkatiet käyttämättöminä! Vihreet varmaa halus et piäne hiihtojunttiporuka takia tuhottiin koko metsä?!? Eläimet tykkää ja koko luanto tykkää moukista, itsekkäistä junteista! Eikö aukioita ole tarpeeksi Porin alueella että ei harrastusten takia metsää ja luontoa tuhottaisi? Ei ikinä ole ennen kaadettu ja tuhottu metsää tyhmien ihmisten harrastusten vuoksi!
- Anonyymi
Juu metsä on hyvä paikka panna elämän arvot uusiksi vaikka lenkkikavein kanssa.
- Anonyymi
Persu Tynkkysen kassako.
- Anonyymi
Parasta lenkki on kiukaalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846