Kevät alkaa - Paljasta salaisimmat haaveesi

Anonyymi-ap

Kevät on vihdoin alkamassa. Lämpötila kohoaa yli +10 C asteeseen lähipäivinä. Untuvatakit vaihtuvat napapaitoihin. Kuppiloiden terassit täyttyvät ihmisistä.

Mitä haaveita sinulla on tulevan kevään ja kesän suhteen? Tässä ketjussa voit paljastaa salaisimmat haaveesi. Tai tarkennuksena: salaisimmat lailliset haaveesi. Niistä voit kertoa täällä. Syksyllä voimme katsoa, jäivätkö haaveet haaveiksi.

38

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mikset kertoisi omia haaveitasi.

• Anonyymi

Minä haaveilen hallituksen kaatumisesta, uusilla vaaleilla.

• Anonyymi

Haluaisin löytää jonkun mukavan kesäkissan. Haaveena tavata nuori, vähän ylipainoinen, muodokas nuori nainen.

• Anonyymi

Haaveeni on saada naisseuraa. En tiedä mistä se johtuu, mutta tuntuu siltä, että kaikki ovat varattuja. Eivät ehkä oikeasti ole, mutta minut tavattuaan he muttuvat nopeasti "varatuiksi".

Onko helpompaa tapaa antaa pakit kuin väittää olevansa varattu? Jos joku epäkiinnostava henkilö tulee minua iskemään, niin toki minäkin kerron olevani varattu. Erittäin varattu.

Nimeni on varattu. Erittäin varattu.

• Anonyymi

Uudet alushousut olisi haave.

• Anonyymi

tämä, samaa mieltä, vanhoissa on hallituksen tekemiä leikattuja reikiä

• Anonyymi

Minun pitäisi hankkia tyttärelleni uudet bikinit. Hän haluaa mahdollisimman seksikkäät bikinit, mutta minä olen vähän eri kannalla. Hän saa mahdollsimman epäseksikäät bikinit.

Nyt on muodissa skimpyt bikinien alaosat eli sellaiset, joiden takaosa, kais tiedätte, on hyvin kapea. Mitä kapeampi bikinien alaosa takaa, sitä enemmän se uppoaa. Yyterissä miesten päät tulevat kääntymään vähän väärällä tavalla, jos teinillä on bikinien alaosa liian kapea takaa. Sitä me emme halua.

Suomessa muutoinkin teini-ikäisten bikinivalikoima on todella suppea. Johtuen ehkä lyhyestä kesästä. Australiassa on toisin. Teineille on omia bikinimerkkejä, joiden mallistot on luotu teinejä varten. Tämä on jotain, mistä suomalainen ei tiedä mitään, eikä tarvitsekaan tietää. Harva porilainen joutuu päivittäin vaivaamaan päätään teinien bikineillä, vaikka kevättä on ilmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun pitäisi hankkia tyttärelleni uudet bikinit. Hän haluaa mahdollisimman seksikkäät bikinit, mutta minä olen vähän eri kannalla. Hän saa mahdollsimman epäseksikäät bikinit.

Nyt on muodissa skimpyt bikinien alaosat eli sellaiset, joiden takaosa, kais tiedätte, on hyvin kapea. Mitä kapeampi bikinien alaosa takaa, sitä enemmän se uppoaa. Yyterissä miesten päät tulevat kääntymään vähän väärällä tavalla, jos teinillä on bikinien alaosa liian kapea takaa. Sitä me emme halua.

Suomessa muutoinkin teini-ikäisten bikinivalikoima on todella suppea. Johtuen ehkä lyhyestä kesästä. Australiassa on toisin. Teineille on omia bikinimerkkejä, joiden mallistot on luotu teinejä varten. Tämä on jotain, mistä suomalainen ei tiedä mitään, eikä tarvitsekaan tietää. Harva porilainen joutuu päivittäin vaivaamaan päätään teinien bikineillä, vaikka kevättä on ilmassa.

Miettikää kuinka rankkkaa työnteko voi olla:

https://www.youtube.com/watch?v=bDyu0UYI6E8

Matkustat lentokoneissa, asut hotelleissa, poseeraat paratiisissa ja miettikää, miten kuvaajakin joutuu hikoilemaan ja kärsimään! Aurinko paahtaa ja bikinit säihkyvät.

Elämä on uskomatonta. Sen unohtaa usein, jos vain jumittaa Porissa ja elämän keskipisteenä on Jolenen terassi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miettikää kuinka rankkkaa työnteko voi olla:

https://www.youtube.com/watch?v=bDyu0UYI6E8

Matkustat lentokoneissa, asut hotelleissa, poseeraat paratiisissa ja miettikää, miten kuvaajakin joutuu hikoilemaan ja kärsimään! Aurinko paahtaa ja bikinit säihkyvät.

Elämä on uskomatonta. Sen unohtaa usein, jos vain jumittaa Porissa ja elämän keskipisteenä on Jolenen terassi.

Okei. Toi video on sellainen, että ehkä minäkin joudun miettimään tosissani alan vaihtoa. Se mitä teen työkseni 12 tuntia joka arkipäivä on kuin vastakohta muotikuvaajan työlle. Siis 100 % vastakohta.

Mutta niin se elämä vaan menee, että kaikki eivät voi elää unelmaa. Suurin osa meistä lapio kuvainnollista pas*** joka arkipäivä 12 tuntia päivässä, viitenä päivän viikossa. Niin se vain on. Kateeksi käy. Uskomaton video. Wow.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näettekö mitä tarkoitan sillä, että liian kapea bikinien takaosa on ihan mauton:
        https://www.youtube.com/watch?v=NV1S9dn7Oe0

Ei tuollaisia. Ei missään nimessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näettekö mitä tarkoitan sillä, että liian kapea bikinien takaosa on ihan mauton:

Ei ei. Olin sittenkin väärässä:
        https://www.youtube.com/watch?v=xyO7smfHl34

Takaa kapea bikinien alaosa on ainut oikea valinta teinille. Jos katsotte videon ensimmäiset 1min 20sekuntia, saatte elämäänne pari vuotta lisää jatkoaikaa. Elämä Havaijlla on vähän eri näköistä kuin Porissa ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ei. Olin sittenkin väärässä:
        https://www.youtube.com/watch?v=xyO7smfHl34

Takaa kapea bikinien alaosa on ainut oikea valinta teinille. Jos katsotte videon ensimmäiset 1min 20sekuntia, saatte elämäänne pari vuotta lisää jatkoaikaa. Elämä Havaijlla on vähän eri näköistä kuin Porissa ;)

Videon kohtaa 11:40 on kotsottu tosi monta kertaa uudelleen ja uudelleen. Mistähän se johtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan onkin mutta ei pidä maistella.

• Anonyymi

Haluaisin, että Porin kaupungin johtamiseen tulisi jotain järkeä ja esihenkilöille ammattitaitoa.

• Anonyymi

Haaveeni on, että petteri orpo vihdoin hellittäisi otteensa lompakostani kun ei siellä rahaakaan oikein ole, muutama kolikko.

• Anonyymi

SDP ottaisi käden taskustani.

• Anonyymi

Mitä se sieltä luulee löytävänsä🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sieltä luulee löytävänsä🤣

Ei SDP ole se vaan he.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei SDP ole se vaan he.

What is your name, demon?!

"our name is SDP, for we are many"

• Anonyymi

Haluun pissata Lauran päälle ja laulaa litteästä Maasta

• Anonyymi

Vieläkö persujen Laura Huhtasaari saa nostetta aikaseksi, vai alkaako olla jo liikaa työttömille persuille Lauran, Trumpin kannatus ja sen rukousaamiaisilla ravaaminen.

• Anonyymi

Suht graafisesti ilmaistu fettissi ns. normifoorumin puolella.

• Anonyymi

Pääsee mannea esittävä laulajakin taas Jolenen terassille juomaan pummittua kaljaa

• Anonyymi

Jolen terassi alkaa hiljalleen täyttyä. Katsokaa ensi viikon sääennusteita!

• Anonyymi

Toiveena lainsäädäntö, joka poistaisi kaljabaarien terassit jalkakäytäviltä ja katukuvasta.
      Nordean pankilla teljäntorilla ei ole lupaa laittaa edes penkkejä käytävälle jonottavien vanhusten istuttavaksi, mutta kaljabaarien asiakkaille löytyy vaikka punaista mattoa.

• Anonyymi

Kerrankin asiallinen kommentti Pori-foorumilla. Olen valmis laittamaan nimeni kansalaisadressiin, jolla saadaan juottoloiden terassit pois jalkakäytäviltä.

• Anonyymi

Minä haluaisin, että seuraava kaup.hallituksen kokous tapahtuisi edesmenneellä nakurannalla Yyterissä. Niin ja kaikki edustajat tietty nakuna ....jeeeeeee

• Anonyymi

Hyvä toive!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä toive!

Toiveeni olis,että lopettaisit ton seuraamisen ja lopettaisit ton ihon rikkomisen poskista ja selästä,taas pakottaa niin kipeästi! Muualtakin se täytyy lopettaa,on arpia,vaikka toisille myydä!!ihan kauheeta tuo teidän homma,mitä helevetin pahaa olen teille tehnyt,teidän omat ongelmat eiole kenenkään syytä!

• Anonyymi

Haluat oikeasti nähdä kristan ilman rihman kiertämää? Sen nähtyään tarvitaan extensiivistä psykologin kanssa keskustelua trauman läpikäymiseksi.

• Anonyymi

Toinen kansalaisaloite sähköpotkulautojen kieltäminen Porin kaupungin alueella. Ne ovat todella vaarallisia, itse asiassa oikeammin sanottuna aivoton nuoriso on se vaarallinen koheltaessaan näillä vehkeillä kevyen liikenteen väylillä muista liikkujista välittämättä.
      Toinen asia on se, että niitä jätellään piruuttaan sellaisiin paikkoihin missä ne aiheuttaa vaaranpaikkoja muille pyöräilijöille.

• Anonyymi

Sähköpotkurit pois Porin kaduilta. Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Miksi päättäjät on näin kädettömiä asioissa, jotka vaatisivat välittömiä toimia kansalaisen turvallisuuden parantamiseksi. Kyllä hakataan rahaa siihen, että pilataan hyvässä kunnossa olevat ajoväylät rakentamalla niihin töyssyjä. Voiko olla enää tyhmempää touhua.

• Anonyymi

Porin kadut ovat karmeassa kunnossa. Eikä tämä ole mielipideasia. Tämä on fakta.

• Anonyymi

Joo, kesä tulee ja onko sit hianoo kattoo Porin mettää mitä halkoo rekkatiet käyttämättöminä! Vihreet varmaa halus et piäne hiihtojunttiporuka takia tuhottiin koko metsä?!? Eläimet tykkää ja koko luanto tykkää moukista, itsekkäistä junteista! Eikö aukioita ole tarpeeksi Porin alueella että ei harrastusten takia metsää ja luontoa tuhottaisi? Ei ikinä ole ennen kaadettu ja tuhottu metsää tyhmien ihmisten harrastusten vuoksi!

• Anonyymi

Juu metsä on hyvä paikka panna elämän arvot uusiksi vaikka lenkkikavein kanssa.

• Anonyymi

Persu Tynkkysen kassako.

• Anonyymi

Parasta lenkki on kiukaalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1400
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      78
      1323
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      17
      880
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      846
    Aihe