pois kaivattusi läheltä muutti tilannetta?
Miten muutto toisaalle
11
270
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hän oikeasti mihinkään muuttanut.
- Anonyymi
Ei niin. Verhot oon tiukasti kiinni.
- Anonyymi
No mä kun muutin kauemmas niin hän aloitti suhteen toisen kanssa ja nyt heillä on yhteinen perhe ja koti.
- Anonyymi
Ettei vaan muuttanut kaivattunsa kanssa yhteen..?
- Anonyymi
Tän se ohittaa mielellää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tän se ohittaa mielellää
joo ei kiirettä ,sivusta
- Anonyymi
minua vähän noh harmiyyaa kun tytöillä näyrri olevan haudskaa qjwlla mopoillaan, sitten Blizzard-luminueaky rulee
mikä firma joku cactus... kuulosfraa meskaliinille koko firman nimikin.. - Anonyymi
Eipä noin ole käynyt. Mutta jos joskus joku ihme tapahtuisi ja hän ja minä oltaisiin me, voisin harkita muuttoa hänen nykyiselle paikkakunnalle.
- Anonyymi
Täällä on vapaampi hengittää.
Ei tarvitse kyylää stalkkereita.
Kaikkein mieluiten muuttaisin vaikka Espanjaan.
Ylimääräiset ovikellon soittajat jäisi vähemmälle.
Mutta ,mutta... - Anonyymi
Pyyntö Yksinäiseltä mieheltä
"Kutsuamme Jumalan auttamaan miehen ja naisen yhteisen suorituksen etsinnässä, minä tarvitsevana ja niin on naisenkin, Luoja!"- Anonyymi
Mä en kyllä ymmärtänyt tästä yhtään mitään🧐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152608- 842251
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651770- 561757
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1211319
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571234