Kuka on käynyt tuhoamassa huittisten Kokoomuksen vaalimainokset? Miksi juuri kokoomus?
Kokoomuksen vaalimainokset
11
336
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi kun Vasemmistoliitto. Kokoomuslahtarit on niiden pahimpia vihollisia.
https://images.sanoma-sndp.fi/4f3eb6a90f189981b4eac7a6f5903890/normal/658.avif - Anonyymi
Kukaan järkevä ihminen ei tuhoa minkään puolueen vaalimainoksia, kannattaa sitten mitä tahansa puoluetta.
- Anonyymi
Vihervassarit on saletisti olleet asialla! Se valtava viha. Aivan kuten natsit vihasi juutalaisia.
- Anonyymi
Aiemmin on tuhottu vasemmistoliiton vaalimainoket, joten tasapuolisesti toimivat nämä vandaalit.
- Anonyymi
Tuhoaminen on väärin,mutta kyllä ehdokkaat taa näyttivät typeryytensä puolueisiin katsomatta K marketin pihassa!!!Omat autot oli ajettu kaikki hyvissä ajoin tukki-
maan parkkipaikka ettei kauppaan ja apteekkiin meinannut päästä!!
Olisivat hiukan kävelleet että heidän asiaansa oli päässyt kuulemaan.keles!! - Anonyymi
Missä ja koska on tuhottu? En ole huomannut koko mainoksia kun äänestäminen ei kiinnosta enään.
- Anonyymi
Vaalikoje antoi minun arvoojani vastaavaksi ehdokkaaksi Pekka siitoimen. En kuitenkaan löydä hänen numeroaan mistään julkaisusta. Olen hämmästynyt!
- Anonyymi
Kokoomus tykkää kansasta.
- Anonyymi
Minä olen ajellut Huittisten katuja pitkin ja poikin, ja etsinyt Suomen kommunistisen puolueen vaalimainoksia. Niitä ei löydy mistään vaalimainosten rivistöistä, koska vandaalit ovat heidän ilmoitukset tuhjonneet kaikki pois.
Tällainen on ilman muuta poliisiasia.
TV:n pikkupuoluetentissä Kommunistinen puolue oli ainoa, jonka edustajan sanomat mielipiteet voin sellaisenaan allekirjoittaa.- Anonyymi
Ei niitä ole tuhottu. Ainoa kommunisti ei pääse Salmenojalta levittämään vaalijulisteita, kun bussipysäkki poistettiin.
- Anonyymi
Vielä ehtii äänestään, hopi, hopi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!892032- 821810
- 541459
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481415- 1461358
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481304Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261096Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251005- 39975