Kokoomuksen vaalimainokset

Anonyymi-ap

Kuka on käynyt tuhoamassa huittisten Kokoomuksen vaalimainokset? Miksi juuri kokoomus?

11

595

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kukaan järkevä ihminen ei tuhoa minkään puolueen vaalimainoksia, kannattaa sitten mitä tahansa puoluetta.

• Anonyymi

Vihervassarit on saletisti olleet asialla! Se valtava viha. Aivan kuten natsit vihasi juutalaisia.

• Anonyymi

Aiemmin on tuhottu vasemmistoliiton vaalimainoket, joten tasapuolisesti toimivat nämä vandaalit.

• Anonyymi

Tuhoaminen on väärin,mutta kyllä ehdokkaat taa näyttivät typeryytensä puolueisiin katsomatta K marketin pihassa!!!Omat autot oli ajettu kaikki hyvissä ajoin tukki-
      maan parkkipaikka ettei kauppaan ja apteekkiin meinannut päästä!!
      Olisivat hiukan kävelleet että heidän asiaansa oli päässyt kuulemaan.keles!!

• Anonyymi

Missä ja koska on tuhottu? En ole huomannut koko mainoksia kun äänestäminen ei kiinnosta enään.

• Anonyymi

Vaalikoje antoi minun arvoojani vastaavaksi ehdokkaaksi Pekka siitoimen. En kuitenkaan löydä hänen numeroaan mistään julkaisusta. Olen hämmästynyt!

• Anonyymi

Kokoomus tykkää kansasta.

• Anonyymi

Minä olen ajellut Huittisten katuja pitkin ja poikin, ja etsinyt Suomen kommunistisen puolueen vaalimainoksia. Niitä ei löydy mistään vaalimainosten rivistöistä, koska vandaalit ovat heidän ilmoitukset tuhjonneet kaikki pois.

Tällainen on ilman muuta poliisiasia.

TV:n pikkupuoluetentissä Kommunistinen puolue oli ainoa, jonka edustajan sanomat mielipiteet voin sellaisenaan allekirjoittaa.

• Anonyymi

Ei niitä ole tuhottu. Ainoa kommunisti ei pääse Salmenojalta levittämään vaalijulisteita, kun bussipysäkki poistettiin.

• Anonyymi

Vielä ehtii äänestään, hopi, hopi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3466
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2432
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      117
      1231
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1220
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1119
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      50
      963
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      904
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      890
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      805
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      721
    Aihe