Kokoomuksen vaalimainokset

Anonyymi-ap

Kuka on käynyt tuhoamassa huittisten Kokoomuksen vaalimainokset? Miksi juuri kokoomus?

11

336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kukaan järkevä ihminen ei tuhoa minkään puolueen vaalimainoksia, kannattaa sitten mitä tahansa puoluetta.

• Anonyymi

Vihervassarit on saletisti olleet asialla! Se valtava viha. Aivan kuten natsit vihasi juutalaisia.

• Anonyymi

Aiemmin on tuhottu vasemmistoliiton vaalimainoket, joten tasapuolisesti toimivat nämä vandaalit.

• Anonyymi

Tuhoaminen on väärin,mutta kyllä ehdokkaat taa näyttivät typeryytensä puolueisiin katsomatta K marketin pihassa!!!Omat autot oli ajettu kaikki hyvissä ajoin tukki-
      maan parkkipaikka ettei kauppaan ja apteekkiin meinannut päästä!!
      Olisivat hiukan kävelleet että heidän asiaansa oli päässyt kuulemaan.keles!!

• Anonyymi

Missä ja koska on tuhottu? En ole huomannut koko mainoksia kun äänestäminen ei kiinnosta enään.

• Anonyymi

Vaalikoje antoi minun arvoojani vastaavaksi ehdokkaaksi Pekka siitoimen. En kuitenkaan löydä hänen numeroaan mistään julkaisusta. Olen hämmästynyt!

• Anonyymi

Kokoomus tykkää kansasta.

• Anonyymi

Minä olen ajellut Huittisten katuja pitkin ja poikin, ja etsinyt Suomen kommunistisen puolueen vaalimainoksia. Niitä ei löydy mistään vaalimainosten rivistöistä, koska vandaalit ovat heidän ilmoitukset tuhjonneet kaikki pois.

Tällainen on ilman muuta poliisiasia.

TV:n pikkupuoluetentissä Kommunistinen puolue oli ainoa, jonka edustajan sanomat mielipiteet voin sellaisenaan allekirjoittaa.

• Anonyymi

Ei niitä ole tuhottu. Ainoa kommunisti ei pääse Salmenojalta levittämään vaalijulisteita, kun bussipysäkki poistettiin.

• Anonyymi

Vielä ehtii äänestään, hopi, hopi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      89
      2032
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1810
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      54
      1459
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1415
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      146
      1358
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1304
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1244
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1096
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1005
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      975
    Aihe