Näin susta unen

Anonyymi-ap

Sä ikävöit mua. Yllätyin.
Molemminpuolista.

21

490

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yllätys 🫶 ps. Kaipaan sua myös oikeasti.

• Anonyymi

En huomannut sinussa…

• Anonyymi

Sivusta, itse en ole vielä unia nähnyt. Ilmeisesti vaatii enemmän yhteistä kokemaa? Mielessä sitäkin enemmän, vaikka viimeisin näkeminen ja puhuminen tapahtui viime vuoden puolella lähes puoli vuotta sitten. Jäi hyvä jälkimaku kokemastani.

Kokema oli sen verran hyvän mielen tuoja itselle, et jäi mieleen. Olisiko meistä enempäänkin? Haluaisin uskoa lähentymiseen, mut uskon lisääminen vaatii toiselta vielä paljon, vakuuttamaan meitä ja mm. arkaa minua. Ehkä hän fiksumpana luki minua kuin avointa kirjaa?

En edes tiedä hänen statusta ja mitä vaihetta elää elämässään? Onko minusta tuomaan hänelle jotain parempaa hänen arkeensa ym. Näen asioissa aina enemmän toivoa paremmasta, mut onko se kuinka mahdollista? Epäilyt ja mahdottomuuden tunne toteutua ovat läsnä aina.

• Anonyymi

Mäkin näin susta unta ❤️
      Oltiin siinä lähekkäin kuten aina kun nähdään

• Anonyymi

Mä näin unta että meillä oli henkinen yhteys, mutta olimme sittenkin liian erilaisia.

• Anonyymi

Entisen kaivatun kanssa oltiin liian erilaisia, mutta uuden kanssa tuntuu että ollaan samanlaisia ja kommunikointi sujuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entisen kaivatun kanssa oltiin liian erilaisia, mutta uuden kanssa tuntuu että ollaan samanlaisia ja kommunikointi sujuu.

Toi on tärkeä pointti.

• Anonyymi

Valeuni. Ei sua gubbe kukaan kaipaile.

• Anonyymi

Rakas 🩷

• Anonyymi

Oliko eroottinen uni?

• Anonyymi

Hmm A n ❤️

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Oli siis tyypillinen toiveuni eli ihan perus…mutta ei totta todellisuudessa.

• Anonyymi

EN MINÄKÄÄN VALEHTELE SINULLE MINÄ NÄIN SINUN KANSSASI SINÄ NÄIT MINUN KANSSANI - MISTÄ TÄMÄ JOHTUU - UNENI VUOSILTA 1967-1970 OVAT TOTTA TODEN TOTTA - UNENI - TODELLISUUS NYKYÄÄN ON ETTEN NÄE ENÄÄ UNIA MUTTA HERÄÄN HYVIN TYYDYTETTYNÄ - KUKA OLET

• Anonyymi

MIKÄ OLET? TARKOITAN MITEN SEN NYT ILMAISISI NÄISSÄ NÄKIJÄIN JA TIETÄJÄIN JA UNENNÄKIJÄIN - VANHUKSET NUORUKAISET UNIA JA NÄKYJÄ JA ...

• Anonyymi

kehtaisko tuon sanoa ejakulaatioissa öisissä ja varoa saa ettei päivittäisissä, siis päikkylissä, päikkylilöissä joita on runsaasti ja muistamani pitää, viitteitä paremman väen naimisista ja olioista mutta sitten väliin kauhuissani "rauhoitellaan vähän tämän kuumaverisen orin ..."

• Anonyymi

Näen nykyään unia vain kuumasta ässästä.

• Anonyymi

Onko ässä mies vai nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ässä mies vai nainen?

Mies.

• Anonyymi
    • Anonyymi

ensin raha siggrn yö jos kellään ei ole rahaa tehdä työtä niin 130000euron kansalaispalkka jokaiselle viikottain setelleiä käteen Suomen talous parantuisi näin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe