Sä ikävöit mua. Yllätyin.
Molemminpuolista.
Näin susta unen
29
734
Vastaukset
- Anonyymi
Yllätys 🫶 ps. Kaipaan sua myös oikeasti.
- Anonyymi
En huomannut sinussa…
- Anonyymi
Sivusta, itse en ole vielä unia nähnyt. Ilmeisesti vaatii enemmän yhteistä kokemaa? Mielessä sitäkin enemmän, vaikka viimeisin näkeminen ja puhuminen tapahtui viime vuoden puolella lähes puoli vuotta sitten. Jäi hyvä jälkimaku kokemastani.
Kokema oli sen verran hyvän mielen tuoja itselle, et jäi mieleen. Olisiko meistä enempäänkin? Haluaisin uskoa lähentymiseen, mut uskon lisääminen vaatii toiselta vielä paljon, vakuuttamaan meitä ja mm. arkaa minua. Ehkä hän fiksumpana luki minua kuin avointa kirjaa?
En edes tiedä hänen statusta ja mitä vaihetta elää elämässään? Onko minusta tuomaan hänelle jotain parempaa hänen arkeensa ym. Näen asioissa aina enemmän toivoa paremmasta, mut onko se kuinka mahdollista? Epäilyt ja mahdottomuuden tunne toteutua ovat läsnä aina.
- Anonyymi
Mäkin näin susta unta ❤️
Oltiin siinä lähekkäin kuten aina kun nähdään- Anonyymi
Minusta tollainen kokema, vaikka unenakin vain lämmittää hetken sydäntä ja on helppoa ajatella, mitä jos se olisi tottakin? Varmalla kiva kokema. Voikun minäkin kokisin 🤗😘
- Anonyymi
Mä näin unta että meillä oli henkinen yhteys, mutta olimme sittenkin liian erilaisia.
- Anonyymi
Entisen kaivatun kanssa oltiin liian erilaisia, mutta uuden kanssa tuntuu että ollaan samanlaisia ja kommunikointi sujuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entisen kaivatun kanssa oltiin liian erilaisia, mutta uuden kanssa tuntuu että ollaan samanlaisia ja kommunikointi sujuu.
Toi on tärkeä pointti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on tärkeä pointti.
Kandeet mennä sitä uutta kohden täysillä 😀
Sivusta
- Anonyymi
Valeuni. Ei sua gubbe kukaan kaipaile.
- Anonyymi
Sinun mielestäkö jotkut unet kertovat totuuden? Unet ovat aivojen tapa puhdistua päivän ajatuksista. Eivät unet ole totuuksia mistään ikinä, jos näin luulit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielestäkö jotkut unet kertovat totuuden? Unet ovat aivojen tapa puhdistua päivän ajatuksista. Eivät unet ole totuuksia mistään ikinä, jos näin luulit.
Joidenkin unet on toisenlaisia
Ei tästä maailmasta peräisin
Ne kuljettaa viestiä ja tietoa yli ajan ja paikan
Tiedän kun oon unenäkiöden suvusta.
Ja omat unet on. Ihan muuta tasoa kun
kun valtaosalla koko Suomessa.
Mä voin luottaa uniini mitä niis näen
moni muu ei voi
Mutta silti pitää huomata ne muunlasetkin
unenäkiät . Ja tarkastella kritiikkiä välillä
Ja kaikki eri unityypit.
Joista AP uni NS toiveuta
Siltä miten AP toivoisi et tässä tilanteessa et asiat on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joidenkin unet on toisenlaisia
Ei tästä maailmasta peräisin
Ne kuljettaa viestiä ja tietoa yli ajan ja paikan
Tiedän kun oon unenäkiöden suvusta.
Ja omat unet on. Ihan muuta tasoa kun
kun valtaosalla koko Suomessa.
Mä voin luottaa uniini mitä niis näen
moni muu ei voi
Mutta silti pitää huomata ne muunlasetkin
unenäkiät . Ja tarkastella kritiikkiä välillä
Ja kaikki eri unityypit.
Joista AP uni NS toiveuta
Siltä miten AP toivoisi et tässä tilanteessa et asiat on.Elät harhoissa.
- Anonyymi
Rakas 🩷
- Anonyymi
❤️
🔥
- Anonyymi
Oliko eroottinen uni?
- Anonyymi
Oli juuri susta.
- Anonyymi
Hmm A n ❤️
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Oli siis tyypillinen toiveuni eli ihan perus…mutta ei totta todellisuudessa.
- Anonyymi
EN MINÄKÄÄN VALEHTELE SINULLE MINÄ NÄIN SINUN KANSSASI SINÄ NÄIT MINUN KANSSANI - MISTÄ TÄMÄ JOHTUU - UNENI VUOSILTA 1967-1970 OVAT TOTTA TODEN TOTTA - UNENI - TODELLISUUS NYKYÄÄN ON ETTEN NÄE ENÄÄ UNIA MUTTA HERÄÄN HYVIN TYYDYTETTYNÄ - KUKA OLET
- Anonyymi
MIKÄ OLET? TARKOITAN MITEN SEN NYT ILMAISISI NÄISSÄ NÄKIJÄIN JA TIETÄJÄIN JA UNENNÄKIJÄIN - VANHUKSET NUORUKAISET UNIA JA NÄKYJÄ JA ...
- Anonyymi
kehtaisko tuon sanoa ejakulaatioissa öisissä ja varoa saa ettei päivittäisissä, siis päikkylissä, päikkylilöissä joita on runsaasti ja muistamani pitää, viitteitä paremman väen naimisista ja olioista mutta sitten väliin kauhuissani "rauhoitellaan vähän tämän kuumaverisen orin ..."
- Anonyymi
Näen nykyään unia vain kuumasta ässästä.
- Anonyymi
Onko ässä mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S nainen, kuumista kuumin.
- Anonyymi
ensin raha siggrn yö jos kellään ei ole rahaa tehdä työtä niin 130000euron kansalaispalkka jokaiselle viikottain setelleiä käteen Suomen talous parantuisi näin.
- Anonyymi
Nää ihan rauhassa unia. Ei se multa oo pois. Muista myös kirjoittaa tänne niistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2726688Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2346258Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai425662Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1554991Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi323806Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1953729Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1323457HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok373151Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan43150Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3332799