Haluaisko joku kuuma nainen puristella ja imeä palleja?
Välillä lutkuttaisit kyrpääkin ja lopuksi laukean suuhusi nainen
Lumberjack5
Karvapallit täynnä
8
757
Vastaukset
- Anonyymi
mistä päin oot
- Anonyymi
Vantaalla nykyään
Lumberjack5 - Anonyymi
Neiti vai rouva?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neiti vai rouva?
oon neiti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon neiti
Mistä päin oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon neiti
Neiti haluaa puristella palleja ,runkata kullia ? PK -seutu?
Millainen olet?
Lumberjack55 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neiti haluaa puristella palleja ,runkata kullia ? PK -seutu?
Millainen olet?
Lumberjack55haluun tehä vaikka mitä<3 oon vantaalta ;)
oon kiltti mut helposti yllytettävä ja tykkään kokeilla uusia asioita mut en haluu pakottaa ketään mihinkään
löytyiskö sulta snapchat? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
haluun tehä vaikka mitä<3 oon vantaalta ;)
oon kiltti mut helposti yllytettävä ja tykkään kokeilla uusia asioita mut en haluu pakottaa ketään mihinkään
löytyiskö sulta snapchat?Ei mutta meili löytyy..
Lumberjack55
kari45atmeiliboxi.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2542487puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292128Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2481531Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561515- 621390
- 751232
- 681069
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431065Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151043Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361021