Nesara "vei" omaisuuteni

Tyhmä ihminen

Minä uskoin henkilökohtaisesti NESARA:n olemassaoloon ja siihen että se muuttaisi maailman. Sain kokea karvaasti että sokea usko näihin huuhaa-asioihin voi oikeasti viedä... kaiken.

Minulla on nyt velkaa 2000 000 euroa, kaksi miljoonaa euroa, joita en pysty ikinä maksamaan takaisin. Hakemukseni velkasaneerausjärjestelmään on vetämässä mutta epäilenpä etteivät syyt joiden vuoksi velkani otin, kelpaa saneerausjärjestelmään pääsemiseksi. Velkaneuvojat tiesivät kuitenkin kertoa etten ole ainoa joka on uskonut ko. lakiin (NESARA) ja menettänyt kaiken. Ulkomailla on muutamia tapauksia joita ensin tutkittiin huijausyrityksinä, niiden sittemmin paljastuttua tyhmien ihmisten (kuten minä) NESARA:an uskomisen takia otetuiksi suuriksi veloiksi.

Minun elämäni on pilalla se on varmaa. Sekin on varmaa, ettei mitään NESARA:a oikeasti ole olemassakaan, ainakaan siitä ei tule totta milloinkaan... sen olen oppinut ja kantapään kautta.

3

1110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmä ihminen

No mitä mieltä olitte provo viestistäni ?

Minusta tämä oli vasta keskitasoa. Olen jo tuonne 50 palstalle onnistunut tekemään paljon parempia provo avauksia.

• tutkintaan

NESARAAN uskominen on tosiaanki tyhmien ihmisten hommaa ja vielä tyhmempää jos alkaa rahaa syytään moisille. Jo siinä vaiheessa kun jokin lahko alkaa pyytään rahaa nii pitäisi jo hälytyskellot soida. Samoin loputtomat lupaukset, että tulevat silloin ja silloin ja aina peruutus tulee milloin minkäkin syyn vuoksi se jo kertoo silkasta petoksesta ja suuremmanluokan huijareista jotka pitäisi saada edesvastuuseen. Ehkäpä jokin taho tutkiikin NESARAN toimia ja saa vielä ne tuomiolle ja linnaan.

• Tuossa tänä keväänähän pitkästä aikaa Dove alkoi aivan avoimesti keräämään rahaa tiedotteissaan, joten eiköhän tässä jossain vaiheessa joku ala heräilemään siihen, että höplästä on vedetty ja alkaa vaatimaan tutkintaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5163
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      4984
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4064
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3570
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3138
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2751
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2277
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      45
      1837
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1730
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1598
    Aihe