Mitä sulla oli mielessä

Anonyymi-ap

Kun pidit sitä ovea auki? 😉

32

539

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa mitä ovea ja kelle empä ole naiselle tai tytölle tainnu pitää kun tuota lähikaupan ovea auki

• Anonyymi

5e yleensä maksetaan ovella pokelle. Mut taidat olla KÖYHÄ BUAHA HA AHA HAHA HA

• Anonyymi

Auton ovea?

• Anonyymi

Pinppa on aina mielessä.

• Anonyymi

Mä olen se nainen joka on siitä täällä kirjoitellut jo viime vuonna. Ovea on kannattanut pitää auki. Nyt hän kulkee siitä säännöllisesti. Terassin ovesta kyse. Hänelle joka on 185cm pitkä.

• Anonyymi

Sinua ja että tulet ihan takana. Sitä ajattelin.

• Anonyymi

Olimme hetken todella lähekkäin... tunsin sinut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olimme hetken todella lähekkäin... tunsin sinut...

Samoin tunsin sinut ja olihan perääsi kiva katsoa 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin tunsin sinut ja olihan perääsi kiva katsoa 😉

Vai perääni 😉 tunsin "muotosi" hyvin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai perääni 😉 tunsin "muotosi" hyvin...

Perääsi. Onhan sulla nainen sellainen perä mitä katselen.
        Makuuni on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perääsi. Onhan sulla nainen sellainen perä mitä katselen.
        Makuuni on.

Nyt kyllä yllätyin ja melkein punastuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kyllä yllätyin ja melkein punastuin.

On. Pidän siitäkin kovasti. Aika lääpälläni olen sinuun, vaikka yritän sitä peittää. Pienistä jutuista huomaat sen. Lääpälläni, voisi tarkoittaa kiiimaa.

• Anonyymi

Tiedän tuon. Olet ollut jo pitkään. Ehkä saamme sen verran irti itsestämme, että toteutamme jotain kahdenkesken millä asia helpottuu. Sitten jatketaan kuten ennenkin. Taas jos tarvii helpottaa, voisi helpottaa. Jonkinlainen järjestely, fiksu sellainen kiinnostaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Pidän siitäkin kovasti. Aika lääpälläni olen sinuun, vaikka yritän sitä peittää. Pienistä jutuista huomaat sen. Lääpälläni, voisi tarkoittaa kiiimaa.

Olen minäkin perääsi katsellut, myönnettävä on. Kans lääpälläni ja kiimassa sinuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen minäkin perääsi katsellut, myönnettävä on. Kans lääpälläni ja kiimassa sinuun.

Mieti asiaa ja sano suoraan mulle. Tiedät, että voit sanoa suoraan kaksin mitä vaan mulle. Olen avoin kaikelle mitä ehdotat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti asiaa ja sano suoraan mulle. Tiedät, että voit sanoa suoraan kaksin mitä vaan mulle. Olen avoin kaikelle mitä ehdotat.

Kunhan lähennymme, voin ehkä sanoa suoraan. Olet avoin kaikelle... kiva kuulla :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan lähennymme, voin ehkä sanoa suoraan. Olet avoin kaikelle... kiva kuulla :)

Pyyntö. Ala lähentyä mua. Mielestäni olen sinulle kaikkea kertonut, yrittänyt lähentyä sua. Kertomani asiat on ollu sellaista mitä en kaikille kerro. Ja uskon, että olet aika rohkea sanomaan mulle suoraan kiinnostuksesi. Etkös olekin ? Mielestäni oot. Ja vielä yksi juttu tähän. Tiedät, että en ole ihan sellaisessa mielentilassa vieläkään, että olisin itse luottamukseni kanssa palautunut vieläkään, joten pyydän ole sinä se joka tekee tässä mulle lähestymistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyyntö. Ala lähentyä mua. Mielestäni olen sinulle kaikkea kertonut, yrittänyt lähentyä sua. Kertomani asiat on ollu sellaista mitä en kaikille kerro. Ja uskon, että olet aika rohkea sanomaan mulle suoraan kiinnostuksesi. Etkös olekin ? Mielestäni oot. Ja vielä yksi juttu tähän. Tiedät, että en ole ihan sellaisessa mielentilassa vieläkään, että olisin itse luottamukseni kanssa palautunut vieläkään, joten pyydän ole sinä se joka tekee tässä mulle lähestymistä.

Kyllä minä ehkä oon. En nyt voi tietää oletko oikea ja siksi en voi luvata lähestymistä. Tarvisin jotain vihjeitä lisää että uskallan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä ehkä oon. En nyt voi tietää oletko oikea ja siksi en voi luvata lähestymistä. Tarvisin jotain vihjeitä lisää että uskallan.

Sama juttu mulla. Mutta yritän keksiä sellaisen vihjeen sulle, mistä tiedät. Kirjoitan tänään sen.
        Koska sen täytyy olla tarpeeksi hyvä ja sellainen mistä hoksaat joten täytyy miettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu mulla. Mutta yritän keksiä sellaisen vihjeen sulle, mistä tiedät. Kirjoitan tänään sen.
        Koska sen täytyy olla tarpeeksi hyvä ja sellainen mistä hoksaat joten täytyy miettiä.

Palaan ysiltä tähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palaan ysiltä tähän.

Hyvä! Jään odottamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä! Jään odottamaan.

Muistaisit jos olet antanut kätesi viipyä kädelläni, muistaisit viiipyilevät katseesi, muistaisit ettei nuo eilen ollut. Muistaisit sen kun istuit korkeammalla kuin minä kesällä kerran, muistaisit loistaneesi auringon kanssa kilpaa.
        Voisit muistaa minun sinua hyvää tarkoittaen kiusanneeni, siitähän kaiken tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistaisit jos olet antanut kätesi viipyä kädelläni, muistaisit viiipyilevät katseesi, muistaisit ettei nuo eilen ollut. Muistaisit sen kun istuit korkeammalla kuin minä kesällä kerran, muistaisit loistaneesi auringon kanssa kilpaa.
        Voisit muistaa minun sinua hyvää tarkoittaen kiusanneeni, siitähän kaiken tiedät.

Sori mutta en ole oikea. En ole kokenut tuollaisia. Harmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori mutta en ole oikea. En ole kokenut tuollaisia. Harmi.

Arvasin tämän.

• Anonyymi

Että pääset hyvin ovesta sen pyörätuolin kanssa. Eipä muuta🤍

• Anonyymi

Muna.

• Anonyymi

Jos se joku olis niin se olisit sää. sivusta

• Anonyymi

Muna ja pala jep

• Anonyymi

Ettet kävelisi päin ovea. ☝️

• Anonyymi

Kävelin pahki sinua.

• Anonyymi

Yksi tunnettu naiskirjailija.

• Anonyymi

Arto Satosesta tulee kelan pääjohtaja. Siihen loppuu toimeentulotuki, työmarkkinatuki, peruspäiväraha ja asumistuki. Niin luki uutisissa.

Millä ajattelit elää?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe