Oon vaan komistunut ja lihakset kasvanut. Tosin ADHD lääkettä tai lääkettä epävakaaseen ei oo, joten sama hullu oon yhä, tosin ehkä en aivan niin psykoottisessa tilassa, kuin sillon kun viimeksi juteltiin. :p
Miten oon aina niin haavoittuvassa tilassa sun kaa, ja oot tollanen julma pelurinainen , niin käytät sitä viel hyväks, kun tiedät miten paljon tykkään susta, haluut vaan huomioo et muuta, vaik mä koin jotain tätä maailmaa enempää, ehkä et oo hyväks mulle sit :c
Minä haluan romanssin, en mitään epämääräistä seksisäätöä sunkaa! Mut sä haluut vaan leikkiä ja pelata. Mieti nyt miten ällöromanttista ois kesäyönä käydä poimimassa jotain kukkia, ja sisiliskoi, syömäs torilla, ja sit yöllä uimas ja kattoo auringonlaskuu, ja jos et osaa uida niin pidän huolet et pysyt pinnalla. (Meidän lähirannoil ei ainkaa oo oikein porukkaa kesäöinä)
Eikä tarvitsisi edes hävetä mun ulkonäköä, kun lasken rasvaprosentit tästä kesäks, niin voi olla aik absit ja kaikki muu oleellinen. Tosin tuskin edes sä oot noin pinnallinen, mä oon se pinnallisempi osapuoli täs.
Et kuitenkaan uskalla kohdata mua
21
308
Vastaukset
- Anonyymi
Sisiliskoi🤣
- Anonyymi
Kuule kyllä on lääkkeet. Ne on huumelääkkeitä. Että onnea vaan seuralaisen etsimiseen.
- Anonyymi
Niissä on vissii yks molekyyli yhteneväinen affeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niissä on vissii yks molekyyli yhteneväinen affeen
Hyymelääkkeistä puhetta
- Anonyymi
Voi jeesus 🤣🤣🤣
- Anonyymi
🤣😂
- Anonyymi
Ootsä kyllä. Miks ei kukaan ole jo poiminu noin upeeta miestä 🥰
- Anonyymi
Samaa mieltä, hän on upea❤️
- Anonyymi
Eiköhän se joku mies haksahatohonki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se joku mies haksahatohonki!
Kenelle oikeastaan kirjoittelet näitä tiedotteita liittyen palstasedän prinsessaleikkeihin?
- Anonyymi
Sä oot liian pinnallinen mulle.
- Anonyymi
Tiiän, mut tykästyin sun persoonallisuuteen, herkkyyteen ja kilttiin luonteeseen lopullisesti🩷🖤🤍
- Anonyymi
Milloin viimeksi juttelitte?
- Anonyymi
Niin joojoo :D taasko kalastelet reaktiota?
- Anonyymi
Vitsi kun muistaisi mitä on joskus kirjoittanut 😁
- Anonyymi
sinä niitä reaktioita täällä kalastelet hyvä eurooppatemu mies.
Minä kirjoitan ajatuksiani ja tunteitani.
- Anonyymi
Rotanraadoksi olet syntynyt rotanraatona kuolet.
- Anonyymi
Minusta tämä arvio on ihan legit. Joku rauranpumppaaja on ehkä eri mieltä, mutta se on hänen ongelma
- Anonyymi
Lopettakaa miehet niiden kasvuhormoonien käyttö, lihas pitenee, mutta pinna lyhenee
- Anonyymi
Ja kuulemma erektio on ison työn takana, elämä on liian lyhyt joihinkin juttuihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuulemma erektio on ison työn takana, elämä on liian lyhyt joihinkin juttuihin
Nyt puhuimme siitä kikelistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224