Et kuitenkaan uskalla kohdata mua

Anonyymi-ap

Oon vaan komistunut ja lihakset kasvanut. Tosin ADHD lääkettä tai lääkettä epävakaaseen ei oo, joten sama hullu oon yhä, tosin ehkä en aivan niin psykoottisessa tilassa, kuin sillon kun viimeksi juteltiin. :p

Miten oon aina niin haavoittuvassa tilassa sun kaa, ja oot tollanen julma pelurinainen , niin käytät sitä viel hyväks, kun tiedät miten paljon tykkään susta, haluut vaan huomioo et muuta, vaik mä koin jotain tätä maailmaa enempää, ehkä et oo hyväks mulle sit :c

Minä haluan romanssin, en mitään epämääräistä seksisäätöä sunkaa! Mut sä haluut vaan leikkiä ja pelata. Mieti nyt miten ällöromanttista ois kesäyönä käydä poimimassa jotain kukkia, ja sisiliskoi, syömäs torilla, ja sit yöllä uimas ja kattoo auringonlaskuu, ja jos et osaa uida niin pidän huolet et pysyt pinnalla. (Meidän lähirannoil ei ainkaa oo oikein porukkaa kesäöinä)

Eikä tarvitsisi edes hävetä mun ulkonäköä, kun lasken rasvaprosentit tästä kesäks, niin voi olla aik absit ja kaikki muu oleellinen. Tosin tuskin edes sä oot noin pinnallinen, mä oon se pinnallisempi osapuoli täs.

21

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sisiliskoi🤣

• Anonyymi

Kuule kyllä on lääkkeet. Ne on huumelääkkeitä. Että onnea vaan seuralaisen etsimiseen.

• Anonyymi

Niissä on vissii yks molekyyli yhteneväinen affeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niissä on vissii yks molekyyli yhteneväinen affeen

Hyymelääkkeistä puhetta

• Anonyymi

Voi jeesus 🤣🤣🤣

• Anonyymi

🤣😂

• Anonyymi

Ootsä kyllä. Miks ei kukaan ole jo poiminu noin upeeta miestä 🥰

• Anonyymi

Samaa mieltä, hän on upea❤️

• Anonyymi

Eiköhän se joku mies haksahatohonki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se joku mies haksahatohonki!

Kenelle oikeastaan kirjoittelet näitä tiedotteita liittyen palstasedän prinsessaleikkeihin?

• Anonyymi

Sä oot liian pinnallinen mulle.

• Anonyymi

Tiiän, mut tykästyin sun persoonallisuuteen, herkkyyteen ja kilttiin luonteeseen lopullisesti🩷🖤🤍

• Anonyymi

Milloin viimeksi juttelitte?

• Anonyymi

Niin joojoo :D taasko kalastelet reaktiota?

• Anonyymi

Vitsi kun muistaisi mitä on joskus kirjoittanut 😁

• Anonyymi

sinä niitä reaktioita täällä kalastelet hyvä eurooppatemu mies.

Minä kirjoitan ajatuksiani ja tunteitani.

• Anonyymi

Rotanraadoksi olet syntynyt rotanraatona kuolet.

• Anonyymi

Minusta tämä arvio on ihan legit. Joku rauranpumppaaja on ehkä eri mieltä, mutta se on hänen ongelma

• Anonyymi

Lopettakaa miehet niiden kasvuhormoonien käyttö, lihas pitenee, mutta pinna lyhenee

• Anonyymi

Ja kuulemma erektio on ison työn takana, elämä on liian lyhyt joihinkin juttuihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuulemma erektio on ison työn takana, elämä on liian lyhyt joihinkin juttuihin

Nyt puhuimme siitä kikelistä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      115
      2598
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2241
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1760
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      165
      1680
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1546
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1536
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      120
      1299
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1239
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      357
      1224
    Aihe