Kyllä suu loksahti auki kun käväsin Häggmannilta kahvin hakemassa, iso kahvi 3€.
Mitä muualla kahvi maksaa? Onko joka paikassa hinnat noussut ?
Kahvin hinta
13
517
Vastaukset
- Anonyymi
Paha juttu, vielä ku ei voi kenenkään laskuun juosta päiväkahaveella seurueinneen .
- Anonyymi
Kahvipaketin hinta on tuplaantunut. Siitä johtuu.
- Anonyymi
Kahviloitako lisää,vai????
- Anonyymi
Joi. Lisää kahviloita toivoo kansalaiset ja lisää hintaa! Silleen ne markkinat ratkeaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joi. Lisää kahviloita toivoo kansalaiset ja lisää hintaa! Silleen ne markkinat ratkeaa!
Parempi se on aukoo suuta kun kahvia juo.
- Anonyymi
Uuden paikan nimi vois vaikka olla MegaMax. Mega kuppi. Maxi hinta!
- Anonyymi
Keittää sumpit itte...
- Anonyymi
Juokaa kotona mitä te sinne menette ja täällä meuhkaatte hinnoista
- Anonyymi
Arvonlisää on tullut, että Purra saa rahoitettua oman veroaleensa.
- Anonyymi
Kylpyläsaaressa kävin pullakahvit juomassa, hinta 4€. Suosittelen muillekin!
- Anonyymi
Niin on Kukkolallakin 4€ pullakahavit ja paremmat nisut 👍
- Anonyymi
Oho, ompa halapaa tässä taloustilanteessa. Olen ollu sumppiloissa, joissa iso sumppi maksaa 5,90 ja pienen sumpin saa 2,9 eurolla.
- Anonyymi
Reipas 10 vuotta sitten, Helsingin moottoritien ylittävällä huoltoasemalla, pikku kuppi kahvia 3,40€. Kysyin myyjältä/yrittäjältä, entä jos lusikkaan mahtuu enemmän kuin tuohon kuppiin.. suuttui ja yritti heittää ulos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003