Kyllä suu loksahti auki kun käväsin Häggmannilta kahvin hakemassa, iso kahvi 3€.
Mitä muualla kahvi maksaa? Onko joka paikassa hinnat noussut ?
Kahvin hinta
13
576
Vastaukset
- Anonyymi
Paha juttu, vielä ku ei voi kenenkään laskuun juosta päiväkahaveella seurueinneen .
- Anonyymi
Kahvipaketin hinta on tuplaantunut. Siitä johtuu.
- Anonyymi
Kahviloitako lisää,vai????
- Anonyymi
Joi. Lisää kahviloita toivoo kansalaiset ja lisää hintaa! Silleen ne markkinat ratkeaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joi. Lisää kahviloita toivoo kansalaiset ja lisää hintaa! Silleen ne markkinat ratkeaa!
Parempi se on aukoo suuta kun kahvia juo.
- Anonyymi
Uuden paikan nimi vois vaikka olla MegaMax. Mega kuppi. Maxi hinta!
- Anonyymi
Keittää sumpit itte...
- Anonyymi
Juokaa kotona mitä te sinne menette ja täällä meuhkaatte hinnoista
- Anonyymi
Arvonlisää on tullut, että Purra saa rahoitettua oman veroaleensa.
- Anonyymi
Kylpyläsaaressa kävin pullakahvit juomassa, hinta 4€. Suosittelen muillekin!
- Anonyymi
Niin on Kukkolallakin 4€ pullakahavit ja paremmat nisut 👍
- Anonyymi
Oho, ompa halapaa tässä taloustilanteessa. Olen ollu sumppiloissa, joissa iso sumppi maksaa 5,90 ja pienen sumpin saa 2,9 eurolla.
- Anonyymi
Reipas 10 vuotta sitten, Helsingin moottoritien ylittävällä huoltoasemalla, pikku kuppi kahvia 3,40€. Kysyin myyjältä/yrittäjältä, entä jos lusikkaan mahtuu enemmän kuin tuohon kuppiin.. suuttui ja yritti heittää ulos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171