Onko täällä selvännäkijöitä?
Tuleeko ens kesästä kuuma?
8
179
Vastaukset
- Anonyymi
En ole selvännäkijä, mutta selvänäkijä kylläkin. Olen myös kokenut yksisarvishoitaja. Selvänäköinen minusta tuli peräti viisi vuotta sitten ja niin kauan olen antanut myös yksisarvishoitoja. Olen saanut paljon autettua ihmisiä ja käytän selvänäköisyyttä ihmisten auttamiseen, en sään ennustamiseen.
- Anonyymi
Vähäänpä ovat tyytyväisiä, anna mielummin pätkähoitoo niin eivät pety.
- Anonyymi
Mulla on huono näkö. Voitko selventää kun olet selvän näkijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on huono näkö. Voitko selventää kun olet selvän näkijä?
Opi lukee saapas! Ai niin, et osaa, ku huono näkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opi lukee saapas! Ai niin, et osaa, ku huono näkö.
siis olet tyhymä ku saapas, ku et ossaa lukkee, tai sitte huono näkö, ku et ossaa kirjotustanikkaa lukkee
- Anonyymi
Kyllä tulee kuuma
- Anonyymi
Kyllä tulee kuuma, ainakin jos töitä tekee. Sinä et ilmeisesti siitä tiedä mitään?
- Anonyymi
Mikä ero on seuraavilla:
Selvän näkijä
Selvännäkijä
Selvänäkijä
Selvä näkijä
Saapas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889