Hyvät tissit huutelu

Anonyymi-ap

Mitä mieltä ootte hyvät tissit huutelusta

23

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osoittaa todella huonoa tilannetajua yleensä.

• Anonyymi

Päinvastoin, hyvät tissit on kehu joita naiset haluaa, ja naiset tykkää tissien kourimisesta ja kullin tukemisesta niiden väliin, joten sekin on positiivinen asia.

• Anonyymi

Mitäs sikailet hönö. Otahan bentsosi pelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ota myrkkylääkkeitä "hönöpelle"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ota myrkkylääkkeitä "hönöpelle"

No hönöpelle jos ottasit kumminkin näytät olevan niitä vailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota itse ne myrkkysi hönö pelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos myrkkyjä itseesi haluat laittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mksi et hönö pelle et ole jo ottanut. Mitäs vielä odotat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene ottamaan ne myrkkyt jos niihin uskot hönö pelle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ota itse ne myrkyt hönö pelle

• Anonyymi

Moukkaa on huudella yhtään mitään. Varsinkaan tuntemattomille, ei ainakaan edistä tutustumista.

• Anonyymi

Lapsellista ja kertoo että kyseinen huutelija on kokematon.

• Anonyymi

Kovaan ääneen esitetyt kohteliaisuudet kaunotarten tisuleista, pepusta ja reisistä olivat varsin tavanomaisia vielä -70 luvun alkupuolella, kuten myös joukko käsimerkkejä, sekä ihailua ilmaiseva viheltäminen. Kaunottaret toivoivat saavansa kehuja, ja olivat oikein hyvillään kun saivat. Sitten alkoi femakkopropaganda tätäkin pariutumisriittiä kohtaan.

• Anonyymi

Eli et selvästikään ymmärrä yhtään mitään naisten ajatuksista ja toiveista, noloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et selvästikään ymmärrä yhtään mitään naisten ajatuksista ja toiveista, noloa.

No, ikänaiset ja wanhusnaiset olivat silloinkin näkymättömiä miesten silmissä. Vain kuumannaisia ja kaunotarnaisia piiriteltiin.

• Anonyymi

On outoa jos ei saa enää kehua naisen kauneutta mitenkään. En tarkoita näitä huutelu kommentteja vaan ihan jutustelunkin yhteydessä. Olen ehkä väärässä, mutta jos nainen pukeutuu paljastavasti se ei voi olla vain itseään varten?? Kyllä siinä haetaan muiden katseita ainakin jossain määrin. Niin evoluutio vain menee, kun etsitään kumppania itselle. Turhat huutelut tietysti voi jättää pois, mutta antakaa edes vähän kehua.

• Anonyymi

Paljastelevasti pukeutuva nainen haluaa/toivoo miehiltä katseita/ihailua, mitään muuta syytä naisen paljastelevaan pukeutumiseen ei ole - paitsi kun nainen on tienaamassa tavarallaan, silloin se on asiakashankintaa. Siis, nainen saa itselleen, itseään varten, miesten huomiota eli vahvistusta kauneutensa voimasta, ja miehet saavat nauttia naisen paljastelusta.

Nykypäivänä mies saatetaan lynkata vääryysistuimessa, mikäli esittää naista koskevan seksuaalisen arvionsa, etenkin julkisella paikalla.

• Anonyymi

Voisi sanoa, että olet muodollisesti pätevä.

• Anonyymi

Samaa tasoa kuin ’kivan muotoinen muna sulla oikeassa lahkeessa’ tai ’sun kivekset roikkuu ja heiluu upeasti sun shortseissa’. Eli todella suositeltavaa huutelua.

• Anonyymi

Kaunotarten erotiikkaosien kehuminen on pariutumisriittiin elimellisesti kuuluvaa käyttäytymistä, aivan samoin kuin "saanko luvan" tansseissa.

• Anonyymi

OLen 40 vuotias mies, ja en ole koskaan kehdannut huudella tuollaista. Mutta on pakko kertoa eräs sattuma. Noin 30 vuotias rouva oli kauppakeskuksessa menossa kauppaan ja hänen n. 5 vuotias poikansa oli ärripäällä. Istuin penkillä ja hän huomasi minut ja pyysi, voisinko 10 minuuttia katsoa hänen poikaansa ? Pikkupojalla oli tapana repiä hyllyista kaikenlaista tavaraa, eikä häntä voi viedä tuonne kauppaan sisälle. Pikkupoika puhui koko ajan. mikä toi merkki on, oletko sä sotilas ? Jne.

Ohitse kulki tuollainen ehkä kolmekymppinen "kaikki luvallinen esille" nainen. Minihameessa ja korkokengissä ja topissa, joka ei jättänyt mitään arvailujen varaan. Tuo pikkupoika tokaisi kovalla äänellä, kato tätillä on hyvät "daisarit". Nainen pysähtyi ja katsoi meitä. Tuli pojan luokse, ja sanoi, isäsikö sulle on tuollaisia juttuja opettanut ? Onneksi tuo vekkuli oikaisi, ei toi o mun iskä, se on mun kaveri. Nainen kumartui pikkupojan eteen ja sanoi, että tälläisistä sinäkin olet pienenä imenyt maitoa.

Pelkäsin, että rinta pullahtaa ulos topista. Pikkupoika tokaisi, ai niin kuin mun pikkusisko. En tiedä olisinko nauranut vai itkenyt. Nainen iski minulle silmää ja lähti rinnat keikkuen kävelemään eteen päin.

• Anonyymi

Hyvältä se tuntuu tälleen miehenä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3693
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3075
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2271
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      13
      1503
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1259
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1136
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      961
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      945
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      932
    Aihe