Olet lähellä kaivattuasi?
Mitä ajattelet kun
44
647
Vastaukset
- Anonyymi
Tuleeko se kaivattusi lähellesi?
- Anonyymi
Haluan sut.
- Anonyymi
Istumme usein melkein vahingossa vierekkäin, ja en tiedä kuvittelenko vain, mutta joku jännite siinä on heti
- Anonyymi
ajattelen että ompa ystävällisen oloinen nainen 🥰 haliystävä 🤗🥀🎗✨ ikävä sua 🫣😥💔
- Anonyymi
Halua syvällä sisälläni
- Anonyymi
Voisin olla tässä hänen lähellään ikuisesti.
- Anonyymi
Ja tuntea tätä ihanaa tunnetta
- Anonyymi
Emme ole olleet lähellä toisiamme. Ohi mennessä en osannut ajatella mitään. Aika pysähtyi siihen hetkeen joka kerta.
- Anonyymi
Kaikki aistit on ylitarkkana. Haistan hänen ominaistuoksunsa, seuraan jokaisen liikkeen ja eleen hänen puhuessaan ja ollessaan puhumatta. Lähinnä mietin, että jos maailmassa ei olisi mitään sääntöjä, niin olisin ollut hänen kimpussaan jo aikoja sitten.
n->m- Anonyymi
oi kiitos rakas 🥰 oletpa sinä herttainen 💝 oikein rauhallista ✨ siunattua pääsiäistä 😇 paljon haleja 🤗 mul on sua ikävä 😥 kaipaan sua paljon 😔 oon elossa en vain sua varten 💖 koko elämäni pyörii enää vain ikävöinnin ympärillä 🫣💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oi kiitos rakas 🥰 oletpa sinä herttainen 💝 oikein rauhallista ✨ siunattua pääsiäistä 😇 paljon haleja 🤗 mul on sua ikävä 😥 kaipaan sua paljon 😔 oon elossa en vain sua varten 💖 koko elämäni pyörii enää vain ikävöinnin ympärillä 🫣💔
Ole hyvä vaan. Tosin ei ollut sinulle.
- Anonyymi
Että mitähän huomenna syötäisiin kun proteiinintarve on iso ja toisaalta voiko syödä liikaa proteiinia, mikä olisi optimaalisin aika proteiinille vai onko se tietty päivittäinen tarve vaan 🤔 Tekis mieli kokeilla tota työtakkia🤔 Vaihtoikohan lakanat ihan mua varten, ihana 🤔 Sovin tähän just hyvin🤔 Mitäköhän hän ajattelee🤔 Ihanat kädet ja sormet🤔 Taas tekis mieli 🤔
- Anonyymi
Taas tekis mieli ja sillä ei taaskaan seiso 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tekis mieli ja sillä ei taaskaan seiso 🤣
Teillä päin noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä päin noin
Et kai suuttunu? 😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä päin noin
Olet itse kirjoittanut tunnistamisesta joten mitä luulet, kuinka moni osaa yhdistää sinut siihen seksittömyys aloitukseen? Aivan. Aika moni.
Miten se meni, virkistä vähän muistia. Loppuks se seksi heti raskauden alkuun vai vasta kolmannella kuulla tms? Sen jälkeenhän teillä ei ole ollut kertaakaan seksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet itse kirjoittanut tunnistamisesta joten mitä luulet, kuinka moni osaa yhdistää sinut siihen seksittömyys aloitukseen? Aivan. Aika moni.
Miten se meni, virkistä vähän muistia. Loppuks se seksi heti raskauden alkuun vai vasta kolmannella kuulla tms? Sen jälkeenhän teillä ei ole ollut kertaakaan seksiä.Aivan se ja sama mitä sönkkäät 😂
- Anonyymi
Häntä. Hänen silmiään, katsettaan, ääntään, liikkeitään.
- Anonyymi
Miltähän se kielitornadon saaminen tuntuisi?
- Anonyymi
Oiskohan se syli lämmin ja pehmeä? Vatsa pehmeä? Kuinka herkkä oisit kutiamaan?
- Anonyymi
Miltä tuntuis suudella noita huulia. Miltä noi kädet tuntuis omaa kehoa vasten.
- Anonyymi
Pidä vaan huoli omista asioistas. Verenimijä mitä sä vielä musta haluat, häivy jo. Kyllä mä tiedän miten susta eroon pääsen.
- Anonyymi
Ammutko päähän vai ajatko autolla yli?
- Anonyymi
Että olisipas kiva halailla ja suudella. Sitten tuhmia mielessä...
- Anonyymi
Seuraavaa kahdeksaa vuotta...
- Anonyymi
Olen miettinyt, että olen pian kaivannut häntä kahdeksan vuotta. Se kahdeksan vuotta on tehnyt minusta vanhan. En tiedä miksen pääse hänestä yli, tämä syö naista.
- Anonyymi
Aivot lyö aika tyhjää, eikä olla kovin lähellä oltu toisiamme. Ehkä, että katsooko ja pitäiskö katsoa ja jos katson, niin vain ihailen, kuinka hyvältä hän näyttää. Yleensä yritän ilmeistä ja olemuksesta saada jotain hänen ajatuksia tai fiiliksiä selville.
- Anonyymi
Teet hyvää mulle.
- Anonyymi
Teet mulle hyvää.
- Anonyymi
Jos joku pitää sua hyvänä tyyppinä niin siinäkin on jotain vikaa. Kuolisit pois tai saisit edes kerran kunnolla turpaan vaikka sä et luovu tosta sun muita halveksivasta ja aliarvioivasta mielentilasta. Säälilläkö sä nyt katot vai mikä sun ongelma tällä kertaa on. Reppana mee kerrankin vittuileen niille kelle et varmasti pärjää.
- Anonyymi
Ainoo syy miks jaksan sua on hyöty. Sitä saa mitä ite antaa.
- Anonyymi
Aha minä rakastuin
- Anonyymi
Onko palstasetä jo tullut raskaaksikin?
- Anonyymi
Valtakuntasepi on suurperheen äitikin jopa
- Anonyymi
Ajattelin silloin, että hän on todella kiinnostava.
- Anonyymi
Voisin rakastaa tota naista koko sydämelläni..
- Anonyymi
Ihana 🥰
- Anonyymi
No mikset rakasta? Sivu
- Anonyymi
Mikä siitä naisesta tekee niin rakastettavan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetää alkoi heti kiinnostamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvailin häntä täällä jo yhdessä ketjussa vähän aikaa sitten. En jaksa toistaa itseäni, sori. Kivaa päivää ikävöitsijöille. /0750
- Anonyymi
Höpönassukin voisi lähteä ulos, eiks niin? /0750
- Anonyymi
Mietin, kuuleekohan hän kuinka sydämeni hakkaa.
- Anonyymi
Jos on pöllö, niin varmasti kuulee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223