Mitä ajattelet kun

Anonyymi-ap

Olet lähellä kaivattuasi?

44

647

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuleeko se kaivattusi lähellesi?

• Anonyymi

Haluan sut.

• Anonyymi

Istumme usein melkein vahingossa vierekkäin, ja en tiedä kuvittelenko vain, mutta joku jännite siinä on heti

• Anonyymi

ajattelen että ompa ystävällisen oloinen nainen 🥰 haliystävä 🤗🥀🎗✨ ikävä sua 🫣😥💔

• Anonyymi

Halua syvällä sisälläni

• Anonyymi

Voisin olla tässä hänen lähellään ikuisesti.

• Anonyymi

Ja tuntea tätä ihanaa tunnetta

• Anonyymi

Emme ole olleet lähellä toisiamme. Ohi mennessä en osannut ajatella mitään. Aika pysähtyi siihen hetkeen joka kerta.

• Anonyymi

Kaikki aistit on ylitarkkana. Haistan hänen ominaistuoksunsa, seuraan jokaisen liikkeen ja eleen hänen puhuessaan ja ollessaan puhumatta. Lähinnä mietin, että jos maailmassa ei olisi mitään sääntöjä, niin olisin ollut hänen kimpussaan jo aikoja sitten.

n->m

• Anonyymi

oi kiitos rakas 🥰 oletpa sinä herttainen 💝 oikein rauhallista ✨ siunattua pääsiäistä 😇 paljon haleja 🤗 mul on sua ikävä 😥 kaipaan sua paljon 😔 oon elossa en vain sua varten 💖 koko elämäni pyörii enää vain ikävöinnin ympärillä 🫣💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oi kiitos rakas 🥰 oletpa sinä herttainen 💝 oikein rauhallista ✨ siunattua pääsiäistä 😇 paljon haleja 🤗 mul on sua ikävä 😥 kaipaan sua paljon 😔 oon elossa en vain sua varten 💖 koko elämäni pyörii enää vain ikävöinnin ympärillä 🫣💔

Ole hyvä vaan. Tosin ei ollut sinulle.

• Anonyymi

Että mitähän huomenna syötäisiin kun proteiinintarve on iso ja toisaalta voiko syödä liikaa proteiinia, mikä olisi optimaalisin aika proteiinille vai onko se tietty päivittäinen tarve vaan 🤔 Tekis mieli kokeilla tota työtakkia🤔 Vaihtoikohan lakanat ihan mua varten, ihana 🤔 Sovin tähän just hyvin🤔 Mitäköhän hän ajattelee🤔 Ihanat kädet ja sormet🤔 Taas tekis mieli 🤔

• Anonyymi

Taas tekis mieli ja sillä ei taaskaan seiso 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tekis mieli ja sillä ei taaskaan seiso 🤣

Teillä päin noin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä päin noin

Et kai suuttunu? 😱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä päin noin

Olet itse kirjoittanut tunnistamisesta joten mitä luulet, kuinka moni osaa yhdistää sinut siihen seksittömyys aloitukseen? Aivan. Aika moni.

Miten se meni, virkistä vähän muistia. Loppuks se seksi heti raskauden alkuun vai vasta kolmannella kuulla tms? Sen jälkeenhän teillä ei ole ollut kertaakaan seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet itse kirjoittanut tunnistamisesta joten mitä luulet, kuinka moni osaa yhdistää sinut siihen seksittömyys aloitukseen? Aivan. Aika moni.

Miten se meni, virkistä vähän muistia. Loppuks se seksi heti raskauden alkuun vai vasta kolmannella kuulla tms? Sen jälkeenhän teillä ei ole ollut kertaakaan seksiä.

Aivan se ja sama mitä sönkkäät 😂

• Anonyymi

Häntä. Hänen silmiään, katsettaan, ääntään, liikkeitään.

• Anonyymi

Miltähän se kielitornadon saaminen tuntuisi?

• Anonyymi

Oiskohan se syli lämmin ja pehmeä? Vatsa pehmeä? Kuinka herkkä oisit kutiamaan?

• Anonyymi

Miltä tuntuis suudella noita huulia. Miltä noi kädet tuntuis omaa kehoa vasten.

• Anonyymi

Pidä vaan huoli omista asioistas. Verenimijä mitä sä vielä musta haluat, häivy jo. Kyllä mä tiedän miten susta eroon pääsen.

• Anonyymi

Ammutko päähän vai ajatko autolla yli?

• Anonyymi

Että olisipas kiva halailla ja suudella. Sitten tuhmia mielessä...

• Anonyymi

Seuraavaa kahdeksaa vuotta...

• Anonyymi

Olen miettinyt, että olen pian kaivannut häntä kahdeksan vuotta. Se kahdeksan vuotta on tehnyt minusta vanhan. En tiedä miksen pääse hänestä yli, tämä syö naista.

• Anonyymi

Aivot lyö aika tyhjää, eikä olla kovin lähellä oltu toisiamme. Ehkä, että katsooko ja pitäiskö katsoa ja jos katson, niin vain ihailen, kuinka hyvältä hän näyttää. Yleensä yritän ilmeistä ja olemuksesta saada jotain hänen ajatuksia tai fiiliksiä selville.

• Anonyymi

Teet hyvää mulle.

• Anonyymi

Teet mulle hyvää.

• Anonyymi

Jos joku pitää sua hyvänä tyyppinä niin siinäkin on jotain vikaa. Kuolisit pois tai saisit edes kerran kunnolla turpaan vaikka sä et luovu tosta sun muita halveksivasta ja aliarvioivasta mielentilasta. Säälilläkö sä nyt katot vai mikä sun ongelma tällä kertaa on. Reppana mee kerrankin vittuileen niille kelle et varmasti pärjää.

• Anonyymi

Ainoo syy miks jaksan sua on hyöty. Sitä saa mitä ite antaa.

• Anonyymi

Aha minä rakastuin

• Anonyymi

Onko palstasetä jo tullut raskaaksikin?

• Anonyymi

Valtakuntasepi on suurperheen äitikin jopa

• Anonyymi

Ajattelin silloin, että hän on todella kiinnostava.

• Anonyymi

Voisin rakastaa tota naista koko sydämelläni..

• Anonyymi

Ihana 🥰

• Anonyymi

No mikset rakasta? Sivu

• Anonyymi

Mikä siitä naisesta tekee niin rakastettavan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasetää alkoi heti kiinnostamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvailin häntä täällä jo yhdessä ketjussa vähän aikaa sitten. En jaksa toistaa itseäni, sori. Kivaa päivää ikävöitsijöille. /0750

• Anonyymi

Höpönassukin voisi lähteä ulos, eiks niin? /0750

• Anonyymi

Mietin, kuuleekohan hän kuinka sydämeni hakkaa.

• Anonyymi

Jos on pöllö, niin varmasti kuulee.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe