Perjantaita!

Anonyymi-ap

Miltä kaivattusi tuoksuu?

Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta.

🤔

72

1067

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nami namiselta🥰❤️

• Anonyymi

En haise enää pahalta vaikka siitäkin on mainittu. Nykyään hygienia kunnossa ja tuoksun hyvältä.

• Anonyymi

Miehelle, onneksi ei käytä partavettä, sillä olen yliherkkä hajusteille.

• Anonyymi

Tämä!
        Nykyään usein haisee partavedet. Ksjarat ei tajua ettei niitä loroteta päälle, vaan pieni sipaisu korkeintaan. Mieluiten ilman.

• Anonyymi

mä en tiiä 😥 on vain ikävä 😔 kaipaan häntä paljon 🫣💔

• Anonyymi

Ei käyttänyt hajusteita mutta piti itsensä puhtaana, joten ei miltään.

• Anonyymi

Tässä muutama päivä sitten sain tuoksun nenääni.
      Ohi meni mies, josta lähti oikean miehen hienhaju.
      Meinasin ihan seota. Vissiin kevättää...😅

• Anonyymi

Meitä on moneen junaan. Itseä hienhaju etoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä on moneen junaan. Itseä hienhaju etoo.

No, tottakai sellainen vanha hiki on yököttävää, mutta hiessä on myös feromoneja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, tottakai sellainen vanha hiki on yököttävää, mutta hiessä on myös feromoneja.

Mikähän siinäkin on? Kun on kuitenkin muutamasti tullut oltua krhmmm... pienen liikunnan jälkeen omasta mielestä viehättävän henkilön vieressä niin sitä ei haista ollenkaan, vaan ennemmin sitä vain haluaa olla enemmän vieressä ja... no... touhuta.

Emt, ehkä mä oon vaa ollu hajuttomien vieressä pienen hikoilun jälkeen tai sitten hajuaistini ei toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos huolehtii hygieniastaan, hiki ei haise millekään. Se hien haju nimenomaan kertoo huonosta hygieniasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos huolehtii hygieniastaan, hiki ei haise millekään. Se hien haju nimenomaan kertoo huonosta hygieniasta.

Valetta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valetta

Hiki nimenomaan haisee, kun se reagoi ihon bakteerien kanssa. Kun ihminen peseytyy, iholla on vähemmän bakteereja.

• Anonyymi

DODII

• Anonyymi

Varmaan joltain feromoneilta mun fiiliksen perusteella.

• Anonyymi

❤️‍🔥😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️‍🔥😘

🔥😘

• Anonyymi

Kuulemma haisee pahalta :D

• Anonyymi

En haise enää pahalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haise enää pahalta.

Oot aina haissut :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot aina haissut :D

En haise enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haise enää.

Kävelevä kaatopaikka :D

• Anonyymi

Jokainen haisee joltakin. Sitä ei vaan huomaa, kun on niin tohkeissaan uusien viritelmien keksimiseen.

• Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haise enää pahalta.

Mustasusi bongattu. Tämän yhden maininnan takia se huomenna taas valittaa siitä kuinka hänen nimeään on toistettu täällä ja samalla uskottelee palstalle kuinka on ollut irl kiireinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustasusi bongattu. Tämän yhden maininnan takia se huomenna taas valittaa siitä kuinka hänen nimeään on toistettu täällä ja samalla uskottelee palstalle kuinka on ollut irl kiireinen.

Sitä äijää nyt ei erikseen tartte mistään bongata. Noin 90% tämän palstan aloituksista ja höpökommenteista on sen häiriintyneen palstasedän tuotantoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä äijää nyt ei erikseen tartte mistään bongata. Noin 90% tämän palstan aloituksista ja höpökommenteista on sen häiriintyneen palstasedän tuotantoa.

Siinäpä vasta harhaluuloinen. 🤮

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin todettu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kävelevä kaatopaikka :D

Kannattaisiko nukkua mieluummin, kuin kinata anonyymien kesken hajuista. Päänsisustan voi huuhdella hyvillä yöunilla.

• Anonyymi

Miehiseltä

• Anonyymi

Manly. Hikeä, testoa ja dödöä🤤

• Anonyymi

Ei joka päivä tarvitse käydä suihkussa.

• Anonyymi

En minä käykään.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä käykään.

Ei kannatakaan, koska kylpyhuone homehtuu. Pitää myös huomioida että vedeneristeet ja kiinnityslaastit on samaa tuoteperhettä. Muuten ne reagoi toistensa kanssa ja toimii epätoivotusti. Mulla on Kiillon vesieristeet ja käytän Linna shamppoota, joka on siis kiillon tekemää, niin sillon ei tapahdu mitään tollasta reaktiota.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ei kannatakaan, koska kylpyhuone homehtuu. Pitää myös huomioida että vedeneristeet ja kiinnityslaastit on samaa tuoteperhettä. Muuten ne reagoi toistensa kanssa ja toimii epätoivotusti. Mulla on Kiillon vesieristeet ja käytän Linna shamppoota, joka on siis kiillon tekemää, niin sillon ei tapahdu mitään tollasta reaktiota.

Kylpyhuone on rakennettu väärin jos suihkussa käymisellä homehtuu,

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä täytyy!

• Anonyymi

Tuon ominaishajuni mukana osana kokonaispakettia. Se on osa minua. Jos yrittäisin sitä poistaa, silpoisinko elimeni ja elämäni.

• Anonyymi
        UUSI

Voin suositella sitä elimen pesemistä.

• Anonyymi

Ei kovin voimakkaalle, koska en tedä. Haluaisin haistella hänen kaulaansa.

• Anonyymi

Vanhalle papalle

• Anonyymi

Joskus tuoksuu ihanan pissille,jos on lurahtanut housuun, mut ei haittaa. Mä taidan olla ainut kuka rakastaa sitä hajua...❤️💋🥰😍😘

• Anonyymi

Yksikin riittää, öh minun lisäkseni ❤️

• Anonyymi

Pissille? Joskus hiki voi haista siltä myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä niin lähellä kaikki mahdolliset luonnon hajut et jos kuvottaa, sitten kammottaa itse luontokin. Minkähän takia ihminen on luonut sellaiset estot päähänsä noista hajuistakin. Vähän kuin yrittäisi saada väkisin hajut santapaperilla ihosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo koskaan hiki haissut. Pissi vaan❤️😘😍🥰

• Anonyymi
        UUSI

Housuun lirahtanut lämmittää hetken, oletteko huomanneet🤔🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On monasti ruokavaliosta kiinni ja vedenjuonnista.
        Raskaassa työssä hikeä tulee ei niinkään tietokoneen edessä istuessa. Kova yskä tai kova ponnistus voi saada lirahtamaan.

• Anonyymi

Käykää suihkussa ja vaihtakaa vaatteita

• Anonyymi

Tuo on juurikin hyvä neuvo, siitä kaikki lähtee. Ja jos tuoksuja niin sopivan vähän ettei muut tukehdu. 👍🏻😊 Ja muistaa pestä niitä vaatteita tarpeeksi myös että ovat ihanan raikkaat kun päälle puhtaana pistää suihkun jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on juurikin hyvä neuvo, siitä kaikki lähtee. Ja jos tuoksuja niin sopivan vähän ettei muut tukehdu. 👍🏻😊 Ja muistaa pestä niitä vaatteita tarpeeksi myös että ovat ihanan raikkaat kun päälle puhtaana pistää suihkun jälkeen.

Perustietoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustietoa

Ei välttämättä kaikille ole. Hyvä muistutus välillä. 🩷

• Anonyymi

Ei mitenkään hieltä ainakaan, ihan neutraali mielestäni, jokin mieto hajuste.

• Anonyymi

Varmasti hyvältä koska ihastuin häneen. Viimeksi oli selkeä tuoksu, johon ehkä liittyi kampaajalla käymti.

• Anonyymi

Noissa hajuasioissa ihminen voisi ottaa mallia koiralta, ainakin hajujen sietämisen suhteen. Jos pidät luonnollisia hajuja vastenmielisinä. Ajattele koiraa, jolla hajuaisti voi olla 100000 kertaa parempi kuin ihmisellä. Jos jotkut hyppii seinille ihmisen hajusta, miten kauas avaruuteen lentäisi koiran hajuaistilla. Silti koira haistelee kaikkea mielenkiinnolla. Hajutkin on ”kieli”. Ihmisellä heikohko hajuaisti, joten sanavarasto suppea: ”Minä Tarzan, sinä Jane”. Sensijaan koiralla laaja sanavarasto, kokonaisvaltaiseen oppimiseen ja kokemiseen kaikesta ympärillään.

• Anonyymi

Käytin 5 päivää samoja sukkia. Eivät oikeastaan alkaneet haisemaan, mutta tummuivat jo liasta.

• Anonyymi

Joo tuo on luonnon omaa kehityskulkua. Ensin tummuu, sitten alkaa tulla reikiä, tuuletusaukkoja. Hajutkin ovat eläviä ”olentoja”. Jos heille tulee tukalaa, niiden on saatava raikasta ilmaa 🤔

• Anonyymi

Läpsisi poskille jos nuuhkuttelemaan menisin. Eli en tiedä.

• Anonyymi

En tiedä mille kaivattuni tuoksuu, välimatkaa on niin paljon enkä ole hänen tuoksuaan tuntenut kymmeniin vuosiin.

• Anonyymi
      UUSI

Hurjan hyvältä tuoksuu.

-Hajuetäisyydelle päässyt-

• Anonyymi
      UUSI

Itse olen kokeillut pestä saippualla itseäni jonkun kuukauden ja vastaavasti sitten pelkällä vedellä saman ajan ja tullut sellaiseen tulokseen, että pelkällä vedellä pestynä paikat ei alkaa ns. haisemaan samalla tavalla kuin saippuapesukuurin jälkeen??
      Olin kyllä odottanut päinvastaista tulosta, toki siihen on myös voinut vaikuttaa stressi, ruoka-aineet jne.
      Täytyykin tehdä sama koe pidemmältä aikajaksolta ja kirjata vähän ruoka-aineitakin ylös, kuten myös mielialavaihteluita.
      Ehkä seksiaktitkin on syytä kirjata ylös, tosin työmäärä kyllä lisääntyy tuolloin merkittävästi!

• Anonyymi
      UUSI

Arvelen että sä tuoksut hattaran makoisalta, kahvin tuoksulta aamuisin. Ässämixin raikkaalta silloin kun suudellaan❤️

• Anonyymi
      UUSI

Tämä ketju on kiusaamisketju jonka on alulle laittanut ihminen jolla ei ole kaikki muumit laaksossa.

• Anonyymi
        UUSI

Hups 🙃Edellinen vastaus maistuu kyllä ihanalta 😍😘

• Anonyymi
      UUSI

Ellei hajut kohtaa, unohda se.

• Anonyymi
      UUSI

Palstasetä haisee kuulemma kalmalta. Pese itsesi välillä Marseille saippualla ja unohda ne vaipat. Stringit miehellä aiheuttaa myös ikäviä tulehduksia. Tsemppiä!

• Anonyymi
        UUSI

Nuuh nuuh. Pissavaipat muuten haistaa aika hyvin ihmisellä

• Anonyymi
      UUSI

Ei tarvita kuin kotona ja kaivattusi ei haise miltään.

• Anonyymi
        UUSI

*korona

• Anonyymi
      UUSI

Siitä kutsuvasta tuoksusta tämä tunne lähti liikkeelle. :) Herätti kiinnostuksen ja huomasin hänet eritavalla.
      Ihastuin ajan kuluessa koko ajan lisää. Nyt en lakkaa ajattelemasta häntä.

• Anonyymi
      UUSI

Jaa useimmiten nainen tai tyttöhän tuoksuu siltä kuin olisi hajuvesitehtaassa pyörähtäny ja si ukkomiehet vie ihmwttelee kuinka jäävät baari-illan jälkeen kiinni pettämisestä

• Anonyymi
      UUSI

Röökiltä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      398
      4480
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1742
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      138
      1518
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      73
      1273
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      15
      1086
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      72
      1067
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1019
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      64
      966
    9. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      960
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65