Haluaisin kysyä aitoja kokemuksia sellaisilta, joilla on työstressiä esimerkiksi kiirettä, sosiaalista painetta, haastavien asiakkaiden kohtaamisia. Miten koette kyseiset tilanteet? Mikä työssä aiheuttaa stressiä? Miten stressi näkyy arjessa? Miten nukut silloin, kun on kiire tai paineita? Millä alalla työskentelette?
Työstressistä kokemuksia
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Oli niin kova kiire aina töissä että jouduin tilaamaan kyydin ensiapuun korkean verenpaineen takia,siellä sitten letkuissa makasin. Pomo soitteli vähänväliä koska on valmista?olin louhinta alalla. Tulipa vielä ensiapuun kiroilemaan että mistä saa työmiehen tilalle kun minä makaan letkuissa.
- Anonyymi
Minä tiedän mitä työstressi on. Palkkatyössä sitä voi olla kolmenlaista. Työstä selviytymisestä tai vittumaisista esimiehistä johtuvaa, ja vielä turhautumisesta etenemismahd. johtuvaa. Yrittäjänä puolestaan pääasiallinen stressi syy ei ole työnhallinnan eikä osaamisen puutekaan vaan se kuuluisa leivän ansaitseminen. Kysymyksesi on siis niin laaja että jos täsmennät sitä niin voisin vastata niin että siitä on jotain hyötyäkin. Stressi voi olla myös piiloista jonka syy-yhteyttä on vaikea tunnistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616120
- 755359
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443020
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783