kaikki järjestään pettäjiä vie toistan rahat
lennun linnut
24
690
Vastaukset
- Anonyymi
naiset varsinkin menettäneet kaiken esim neitsytensä.kaijken antaneet katuvat
- Anonyymi
sikiävää porukkaa,lisääntyät kuin hiiret konsanaan pian kyäsaasren hiippakunta täynnä,
- Anonyymi
lennun osaa visertää ja kiekua seurakunnassan ojantiellä
- Anonyymi
sinä minhunriekale et osaa edes kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinä minhunriekale et osaa edes kirjoittaa
Ettei tule röhkäleitä.
- Anonyymi
Toisia panetella,mutta mites oma elämän asiat?
- Anonyymi
hyvin kiitos kysymästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvin kiitos kysymästä
kuinas peelo voi?
- Anonyymi
olen käynyt ojantien salilla risuhampainen mustalainen rääkyy siellä kuin riikinkukko kamalaa kuunneltavaa.vissiin lentsun akka kyläsaaresta ps romaanien irvikuva
- Anonyymi
rapsuttele sää vaan omaa harakanpesääs tinalo
- Anonyymi
vaihdan jehovaks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaihdan jehovaks
Ala katoliseksi, nyt tarvitaan uusi Paavi kun vanha heitti lusikan nurkkaan
- Anonyymi
näin teen
- Anonyymi
vuosia sitten pummmas tupakkia vahnainkodin tien haaras kun meni pyörällä ohi
- Anonyymi
mustalaiset ei aja pyörällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mustalaiset ei aja pyörällä
Kyllä ajaa. Mä näin kerran sellaisen hehtaarihameisen naisen, joka ajoi jopolla. Mies ajoi Mersulla perässä ja huusi Tuskaa..Tuskaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ajaa. Mä näin kerran sellaisen hehtaarihameisen naisen, joka ajoi jopolla. Mies ajoi Mersulla perässä ja huusi Tuskaa..Tuskaa..
se huusi turskaa, johtui siitä tuoksusta
- Anonyymi
Peelo rinsassa täsä taas oltiin eilen röijyjeenon kans.
- Anonyymi
oliko peelo risuhampaan suussa
- Anonyymi
sulla ei Mertsi kohta ole hampata :D
- Anonyymi
teistä mustalaisista 90% on aivan hanurista
- Anonyymi
pitää paikkansa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154118Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii652624Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932381- 472313
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321541Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5161323Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951306- 561287
- 751253
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176