Sydänhän se särkyi.

Anonyymi-ap

Mutta toivon että löydän saman tunteen uudestaan.

24

337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi särkyi?

• Anonyymi

Toinen särki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen särki.

Miten särki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen särki.

Miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen särki.

Eikö halunnut enää jatkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten särki?

Pitkä tarina. Mua ei oo ikinä satutettu näin eikä toinen edes ole pahoillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkä tarina. Mua ei oo ikinä satutettu näin eikä toinen edes ole pahoillaan.

Anna vähän aikaa itsellesi ja hänelle. Ehkä se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna vähän aikaa itsellesi ja hänelle. Ehkä se siitä.

Ei ole mahdollista. Eikä olisi muutenkaan mitään järkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen särki.

Ja kolmas hauki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kolmas hauki.

Samaa tulin kysymään?

• Anonyymi

En minäkään enää halua särkynyttä korjata. Tuli sen verran kylmää kyytiä. Nyt järjestelen myllertävät tunteet taas järjestykseen ja opettelen elämään ilman kumppanuutta. Ainakin yritin kaikkeni.❤️‍🩹

• Anonyymi

Mä hajosin ja palaset hukas. Ei auta ku koota pakka taas kasaan
      💔

• Anonyymi

Et ole yksin ❤️ tsempataan ja elettävähän se on vaikka palaset hukassakin.

• Anonyymi

Tunne oli hirveä, kun tajusi ettei hänellä olekaan sellaisia tunteita.

• Anonyymi

Tuo on ihan kamala tunne kyllä. Ja kun itse luuli löytäneensä vihdoin juuri sen oikean... 😓

• Anonyymi

Tuo on juuri pahinta ja jos vielä joutuu olemaan tekemisissä niin se voi olla yhtä helvettiä.
        -sivusta naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on juuri pahinta ja jos vielä joutuu olemaan tekemisissä niin se voi olla yhtä helvettiä.
        -sivusta naiselta

No joo, ei se mua sillä tavalla haittaa. Ei ne tunteet ole kuitenkaan muuttuneet mitenkään. Edelleen olen ihan, voi sanoa, rakastunut. Siksi kai se tuntuikin niin pahalta, vaikka jälkikäteen ajateltuna kaikki oli vaan ystävällisyyttä häneltä ja sitä että jaksoi minua senkin verran kun ollaan oltu tekemisissä. Osaan kuitenkin erottaa arvostuksen ja kunnioituksen yhdessä asiassa ja sitten tunteeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo, ei se mua sillä tavalla haittaa. Ei ne tunteet ole kuitenkaan muuttuneet mitenkään. Edelleen olen ihan, voi sanoa, rakastunut. Siksi kai se tuntuikin niin pahalta, vaikka jälkikäteen ajateltuna kaikki oli vaan ystävällisyyttä häneltä ja sitä että jaksoi minua senkin verran kun ollaan oltu tekemisissä. Osaan kuitenkin erottaa arvostuksen ja kunnioituksen yhdessä asiassa ja sitten tunteeni.

No, kiva jos sinulla asiat noin hyvin ettei haittaa. Itseäni tämä tilanne todellakin haittaa ja on vaikea olla tekemisissä hänen kanssaan. Ehkä se ettei tilanteesta ole täyttä varmuutta omalla kohdalla kuitenkin vahva epäilys että ryven näissä tunteissa ihan yksin, saa tämän tuntumaan vielä kauheammalta, inhoan epätietoisuutta. -sivusta (11:50:19)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kiva jos sinulla asiat noin hyvin ettei haittaa. Itseäni tämä tilanne todellakin haittaa ja on vaikea olla tekemisissä hänen kanssaan. Ehkä se ettei tilanteesta ole täyttä varmuutta omalla kohdalla kuitenkin vahva epäilys että ryven näissä tunteissa ihan yksin, saa tämän tuntumaan vielä kauheammalta, inhoan epätietoisuutta. -sivusta (11:50:19)

No ei haittaa siinä mielessä että sain häneltä selvät sävelet miten minut kokee. Tietysti tuntuu muuten pahalta ja asia on mielessä vähän väliä. Ja tietysti hän on mielessä edelleen kun niin paljon tykkään ja tunnen häntä kohtaan.

• Anonyymi

Mistä niin päättelit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niin päättelit?

Ihan irl asiasta.

• Anonyymi

I=P

• Anonyymi

Täälläkin viikon tapahtumia kelaillen ja ei voi muuta kuin ihmetellä miten voi mies antaa niin kylmää kyytiä... Puhuu yhtä ja toimii aivan päinvastoin. Ei se että jäisin kaipaamaan mutta se käytös toista ihmistä kohtaan, sitä tulee mietittyä. Eipä ole ihme ettei pysty luottamaan yhteenkään mieheen.
      Hyvä olla yksin.

• Anonyymi

Nuolet haavojasi jonkun aikaa. Ajan kanssa luottamus miehiinkin palautuu, mutta tosiaan aikaa se vie.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe