Mieti jos...

Anonyymi-ap

Vaikka kuolisin etkä saisi sitä mitenkään tietää ja ajattelit, että tarkoituksella sinut hylkäsin. Vihaisit ja olisit surullinen.
Miettisit, miksi tunnet kuin joku sinua katselisi, hipsuttaisi hiuksiasi, kutittelisi jalkapohjiasi, saisi miehuutesi yhtäkkiä huippuunsa, tuntisit lämpöisen halauksen lusikassa. Kunnes poistuisin luotasi.
Etkö haluaisi kokea tuota kaikkea jo eläessäsi.
P.s I love you

14

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kammottava viesti onko tämä jotain itsari uhkailua. Tuntuisi aika pahalta

• Anonyymi

Nämä on taas näitä, kun joku nainen ei itse halua lähestyä ja yrittää houkutella miehen tekemään epämiellyttävät ensiaskeleet. Ei jatkoon.

• Anonyymi

No ei todellakaan! Kuolema kuuluu osana elämään, niin surullista ja vääjäämätöntä kuin onkin. Koskaan ei tiedetä, mikä on se oma poistumispäivä.
        T: itsarivastainen ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on taas näitä, kun joku nainen ei itse halua lähestyä ja yrittää houkutella miehen tekemään epämiellyttävät ensiaskeleet. Ei jatkoon.

Jos ne on epämiellyttävät ensiaskeleet, niin silloin ne kannattaa jättää tekemättä 😅
        -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tee enää aloitteita koska olen tehnyt niitä jo niin paljon!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tee enää aloitteita koska olen tehnyt niitä jo niin paljon!!

Älä huuda mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan! Kuolema kuuluu osana elämään, niin surullista ja vääjäämätöntä kuin onkin. Koskaan ei tiedetä, mikä on se oma poistumispäivä.
        T: itsarivastainen ap

Kuolema joo. Mutta ei sillä uhkailu. Jos toinen oikeesti haluaa ja välittää niin huomio kyllä lämpimästi. Olisiko vaan viisaampaa myöntää itselleen että kaikkien kanssa ei vaan synkkaa. Tervettä on välittää itsestään. Uusia tuulia ap lle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolema joo. Mutta ei sillä uhkailu. Jos toinen oikeesti haluaa ja välittää niin huomio kyllä lämpimästi. Olisiko vaan viisaampaa myöntää itselleen että kaikkien kanssa ei vaan synkkaa. Tervettä on välittää itsestään. Uusia tuulia ap lle

Missä kohtaa tässä on uhkailtu 🤔 pitäisköhän sun miettiä mistä tuo kaikki oma oletus kumpuaa?
        Tai ehkä meillä on erilainen lähestymistapa asioihin, mutta älä plis tule mulle väittämään että uhkailen. Jösses sentään.

• Anonyymi

Ehkä koen, ehkä en.

• Anonyymi

Joka päivä tuosta haaveilen.

• Anonyymi

Ensimmäinen lause jo poissulkee sen,että olisi minulta.

• Anonyymi

Et hylännyt mua tarkoituksel🖤🩷🌌

• Anonyymi

Kyllä haluan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe