Vaikka kuolisin etkä saisi sitä mitenkään tietää ja ajattelit, että tarkoituksella sinut hylkäsin. Vihaisit ja olisit surullinen.
Miettisit, miksi tunnet kuin joku sinua katselisi, hipsuttaisi hiuksiasi, kutittelisi jalkapohjiasi, saisi miehuutesi yhtäkkiä huippuunsa, tuntisit lämpöisen halauksen lusikassa. Kunnes poistuisin luotasi.
Etkö haluaisi kokea tuota kaikkea jo eläessäsi.
P.s I love you
Mieti jos...
14
353
Vastaukset
- Anonyymi
Kammottava viesti onko tämä jotain itsari uhkailua. Tuntuisi aika pahalta
- Anonyymi
Nämä on taas näitä, kun joku nainen ei itse halua lähestyä ja yrittää houkutella miehen tekemään epämiellyttävät ensiaskeleet. Ei jatkoon.
- Anonyymi
No ei todellakaan! Kuolema kuuluu osana elämään, niin surullista ja vääjäämätöntä kuin onkin. Koskaan ei tiedetä, mikä on se oma poistumispäivä.
T: itsarivastainen ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on taas näitä, kun joku nainen ei itse halua lähestyä ja yrittää houkutella miehen tekemään epämiellyttävät ensiaskeleet. Ei jatkoon.
Jos ne on epämiellyttävät ensiaskeleet, niin silloin ne kannattaa jättää tekemättä 😅
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tee enää aloitteita koska olen tehnyt niitä jo niin paljon!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tee enää aloitteita koska olen tehnyt niitä jo niin paljon!!
Älä huuda mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan! Kuolema kuuluu osana elämään, niin surullista ja vääjäämätöntä kuin onkin. Koskaan ei tiedetä, mikä on se oma poistumispäivä.
T: itsarivastainen apKuolema joo. Mutta ei sillä uhkailu. Jos toinen oikeesti haluaa ja välittää niin huomio kyllä lämpimästi. Olisiko vaan viisaampaa myöntää itselleen että kaikkien kanssa ei vaan synkkaa. Tervettä on välittää itsestään. Uusia tuulia ap lle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema joo. Mutta ei sillä uhkailu. Jos toinen oikeesti haluaa ja välittää niin huomio kyllä lämpimästi. Olisiko vaan viisaampaa myöntää itselleen että kaikkien kanssa ei vaan synkkaa. Tervettä on välittää itsestään. Uusia tuulia ap lle
Missä kohtaa tässä on uhkailtu 🤔 pitäisköhän sun miettiä mistä tuo kaikki oma oletus kumpuaa?
Tai ehkä meillä on erilainen lähestymistapa asioihin, mutta älä plis tule mulle väittämään että uhkailen. Jösses sentään.
- Anonyymi
Ehkä koen, ehkä en.
- Anonyymi
Joka päivä tuosta haaveilen.
- Anonyymi
Ensimmäinen lause jo poissulkee sen,että olisi minulta.
- Anonyymi
Et hylännyt mua tarkoituksel🖤🩷🌌
- Anonyymi
Kyllä haluan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223