Juukaan avautuu kuulemma vappuna ikea. Sinne siis edullisille lihapullille.
Juuan ikea
8
191
Vastaukset
- Anonyymi
Juuan ikea eli kieppi
- Anonyymi
kieppi on o,k
- Anonyymi
Kyllä aukeaa "ikea" uusi hoitolaitos ihmisille jotka tarvitsevat pikaista hoitoa
- Anonyymi
Kävin syömässä juuan uudessa ikeassa lihapullat. Oli ihan hyvää kyllä. Oli paljon erilaisia huonekaluja myynnissä. Tervetullut uudistus juukaan
- Anonyymi
Juuan ikeassa oldesfun moottoroitu dildo sohva.
- Anonyymi
Ei ollu hyvä sohva ku jäi kivekset mekanismin väliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu hyvä sohva ku jäi kivekset mekanismin väliin
On varmasti puristanut.
- AnonyymiUUSI
Harhaluuloilla on usein hyvin kielteinen vaikutus niistä kärsivän elämään ja ihmissuhteisiin, vaikka ne ilmenisivät vain kapea-alaisestikin. Sen vuoksi hoitoon kannattaisi hakeutua aina niiden ilmentyessä.
Keski-iässä ja vanhemmalla iällä ilmenevien harhaluulojen taustalla voi olla diagnosoimaton fyysinen, erityisesti neurologinen sairaus. Nuoremmalla iällä alkavat harhaluulot voivat olla oire myös psykoottisesta mielialahäiriöstä tai skitsofreniasta. Tämän vuoksi harhaluuloista kärsivän kannattaa kääntyä lähiviikkojen kuluessa lääkärin puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056